Vervang in bovenstaande post vrouwelijke door mannelijke en UIO_AMS door Tokay en je hebt ook een heel goede tip.quote:Op woensdag 23 juni 2004 17:14 schreef Tokay het volgende:
Vrouwelijke newbies: pap in géén geval aan met UIO_AMS.
Anders krijg je met mij te maken.
Cool, dus ik mag met Tokay neukenquote:Op donderdag 24 juni 2004 09:42 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Vervang in bovenstaande post vrouwelijke door mannelijke en UIO_AMS door Tokay en je hebt ook een heel goede tip.
Mits geen newbie en met haar toestemming.quote:Op donderdag 24 juni 2004 10:43 schreef patty het volgende:
Cool, dus ik mag met Tokay neuken
quote:Op woensdag 23 juni 2004 16:52 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Oja, en vraag die auto uit Beieren naar haar tieten. Minstens 10 keer per dag.
dag schat remember mie?quote:Op woensdag 23 juni 2004 17:19 schreef jogy het volgende:
Zout, veel zout.
Koop het. je kan 10 kilozakken halen bij de Makro. Doe het, niemand wilt eindigen als een duitse auto met een minderwaardigheidsgebrek ten grootte van Mongolië.
quote:Op woensdag 23 juni 2004 17:19 schreef jogy het volgende:
Zout, veel zout.
Koop het. je kan 10 kilozakken halen bij de Makro. Doe het, niemand wilt eindigen als een duitse auto met een minderwaardigheidsgebrek ten grootte van Mongolië.
Nepfoto's???? Die peuken kun je vergeten nuquote:Op woensdag 23 juni 2004 17:45 schreef Silmarwen het volgende:
Doe alsof je een vrouw bent met cup dd die vrijgezel is en iedereen wilt neuken. Maar don't over do it.
Open een leuk fotoboekje met nep foto's, geen tieten foto's en ga vervolgens op IRC om je te mengelen in discussies.
Open geen topic tenzij in B&H totdat je de modjes kent en de users je niet meer om de zin afzeiken. De kans dat dit gebeurt binnen een maand bestaat niet dus kortom open geen topics het eerste jaar al helemaal niet in ONZ.
Verder gewoon braaf, ja nee en amen zeggen en naar een meet komen. Er is vast iemand die je wilt adopteren.
Succes!
shhhtttquote:Op donderdag 24 juni 2004 14:05 schreef stinkie het volgende:
[..]
Nepfoto's???? Die peuken kun je vergeten nu
ow, sorry hij mag dta natuurlijk niet wetenquote:Op donderdag 24 juni 2004 14:06 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
shhhttt
Nog een tip niet tegen mij in gaan verdomme kut newbs
whehehehequote:Op donderdag 24 juni 2004 14:07 schreef stinkie het volgende:
[..]
ow, sorry hij mag dta natuurlijk niet weten
NS is geen jongen, ns is een geile pinguinquote:Op woensdag 23 juni 2004 17:00 schreef phantium het volgende:
[..]
NiteSpeed![]()
![]()
Sazzje, je bent weer terugquote:Op donderdag 24 juni 2004 14:12 schreef Sazzefraz het volgende:
ga modjes pesten. ja, het schijnt te werken
quote:Op donderdag 24 juni 2004 14:19 schreef stinkie het volgende:
[..]
Sazzje, je bent weer terug
* melanie_the_miss knuffelt en liegekoost Saz
quote:Op donderdag 24 juni 2004 14:21 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]stinkie!!!!
!!!!!
*prop in mond stopt en er klaar voor isquote:Op donderdag 24 juni 2004 14:22 schreef stinkie het volgende:
[..]mel
sssstttt zachies hoor, ik ben aan het werk, dalijk hoort iemand hier het
De soesquote:Op donderdag 24 juni 2004 14:24 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
*prop in mond stopt en er klaar voor is
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |