beter kan ik het niet omschrijven.quote:Op woensdag 23 juni 2004 13:40 schreef quattro het volgende:
kansloos..
quote:Op woensdag 23 juni 2004 13:51 schreef Gijsch het volgende:
Ik dacht even dat je bedoelde "boycot Tsjechië door geen pils meer te drinken."
Geen Tsjechisch bier natuurlijk.quote:Op woensdag 23 juni 2004 13:33 schreef DIGGER het volgende:
Ook boycots van Pilsner Urqell en Budweiser Budvar zijn welkom.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nah, zo is de strafmaat iig al van te voren duidelijk.quote:Op woensdag 23 juni 2004 13:54 schreef Sisko het volgende:
Wacht eerst maar eens af, dit is iets als de straf bepalen voordat de misdaad begaan is.
juist, de kwalificatie voor 2006!!!!! met foppequote:Op woensdag 23 juni 2004 14:19 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Nah, zo is de strafmaat iig al van te voren duidelijk.
oh ohquote:Op woensdag 23 juni 2004 14:51 schreef Zwansen het volgende:
Maar zo zullen die Duitsers op hun beurt wel weer gaan dreigen met invallen....om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Welke Tsjechische slotenboer moeten we boycotten?quote:Op woensdag 23 juni 2004 15:04 schreef quattro het volgende:
slotjeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
jij snapt hetquote:Op woensdag 23 juni 2004 14:36 schreef Boomstam het volgende:
[..]
juist, de kwalificatie voor 2006!!!!! met foppeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
kunnen we niet beter oranje boycottenquote:Op woensdag 23 juni 2004 13:33 schreef DIGGER het volgende:
Zeg hier je busreis weekendje praag of je zomervakantie in Tsjechie af als de Tsjechen vanavond verliezen van de Duitsers.
Ook boycots van Pilsner Urqell en Budweiser Budvar zijn welkom.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop