Als je het echt heel erg nodig hebt, wil ik wel het een ander voor je inscannen..quote:Op woensdag 23 juni 2004 15:43 schreef Verbal het volgende:
Ik ben op zoek naar plaatjes van een mens, van de rug af gezien, waar precies de nieren en de bijnieren zich bevinden...
V.
'heel erg nodig' is natuurlijk betrekkelijkquote:Op woensdag 23 juni 2004 16:03 schreef DJ-Maurits het volgende:
[..]
Als je het echt heel erg nodig hebt, wil ik wel het een ander voor je inscannen...
Ga wel even voor je zoeken... bevind me momenteel tussen zo'n 150 medische boeken.. dus in principe moet het lukken..quote:Op woensdag 23 juni 2004 16:09 schreef Verbal het volgende:
[..]
'heel erg nodig' is natuurlijk betrekkelijk
Het zou heel fijn zijn, maar als het op i-net te vinden is, is het ook goed.
ik wil graag weten waar ik mijn bijnieren -precies- kan vinden. Dus bijvoorbeeld t.o.v. mijn bekken en/of ruggengraat oid.
V.
Ik hoop dat je er wat aan hebt..quote:Op woensdag 23 juni 2004 16:11 schreef DJ-Maurits het volgende:
[..]
Ga wel even voor je zoeken... bevind me momenteel tussen zo'n 150 medische boeken.. dus in principe moet het lukken...
Je schijnt ze wat minder legaal te kunnen bestellen via sobotta@hotmail.com, maar dat heb ik ook maar via via gehoord en niet uitgeprobeerdquote:Op donderdag 24 juni 2004 10:07 schreef RigorMortis het volgende:
Sobotta roeleert inderdaad! BTW: misschien kun je ergens een downloadje vinden van sobotta op cd-rom...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |