Juist, het is wel een grappig gevoel, als het toch onschudlig is en niet schadelijk ofzoquote:Op woensdag 23 juni 2004 11:51 schreef _GdR_ het volgende:
had ik vanochtend!
kon heel mn arm niet optillen!
ik pak met mn linker hand mn rechterarm.
en ik laat m los tieft ie gewoon naar beneden! was wel ff schrikken.
hehehehe
Wanneer ze zwart zijn moeten ze er meteen vanaf, want je bloed vergiftigt meteen wanneer iets afgestorven is....quote:Op woensdag 23 juni 2004 11:55 schreef Chirma het volgende:
wanneer je dit vaak hebt kan het dat er geen bloed door je armen stroomt en ze langzaam donkerder worden.. als ze zwart zijn, zijn ze afgestorven en kun je nooit meer bewegen.
beetje lastig 112 bellen of de deur open doen met afgesorven armenquote:Op woensdag 23 juni 2004 11:57 schreef Netsplitter het volgende:
Wanneer ze zwart zijn moeten ze er meteen vanaf, want je bloed vergiftigt meteen wanneer iets afgestorven is....
Ach je bent nog jongquote:Op woensdag 23 juni 2004 11:57 schreef Aurelium het volgende:
En als je jezelf dan gaat aftrekken lijkt het net alsof iemand anders je aftrekt
(nee kheb het nog nooit gedaan)
Geboortedatum: 1987-07-01
quote:Op woensdag 23 juni 2004 11:58 schreef Chirma het volgende:
[..]
beetje lastig 112 bellen of de deur open doen met afgesorven armen
ja nou vooruit, zal het eens proberen dan :')quote:Op woensdag 23 juni 2004 11:59 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Ach je bent nog jong
tegen die tijd wordt je deur voor je open gemaakt en hoef je alleen maar stijf stil te liggen...quote:Op woensdag 23 juni 2004 11:58 schreef Chirma het volgende:
[..]
beetje lastig 112 bellen of de deur open doen met afgesorven armen
hahahahaquote:Op woensdag 23 juni 2004 12:00 schreef Aurelium het volgende:
[..]
ja nou vooruit, zal het eens proberen dan
Oke fijnquote:Op woensdag 23 juni 2004 12:03 schreef Viking84 het volgende:
Oh jeeals je dat vaak voelt, heb je echt een probleem. Je armen kunnen dan verlamd raken
Echt een abnormaal gevoel. M'n zus had het ook en die moet nu met haar tenen haar brood smeren
Volgens mij is dat echt een broodje aap verhaal...quote:Op woensdag 23 juni 2004 12:03 schreef Viking84 het volgende:
Oh jeeals je dat vaak voelt, heb je echt een probleem. Je armen kunnen dan verlamd raken
Echt een abnormaal gevoel. M'n zus had het ook en die moet nu met haar tenen haar brood smeren
broodje teen verhaalquote:Op woensdag 23 juni 2004 12:08 schreef Netsplitter het volgende:
Volgens mij is dat echt een broodje aap verhaal...
goh je meent tquote:Op woensdag 23 juni 2004 12:08 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Volgens mij is dat echt een broodje aap verhaal...
doe maar niet, ze komen niet meer bijquote:Zal het hier in het ziekenhuis is ff navragen...
Daarom juist...quote:Op woensdag 23 juni 2004 12:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
goh je meent t
[..]
doe maar niet, ze komen niet meer bij![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |