He Pissie Pismuilquote:Op woensdag 23 juni 2004 12:27 schreef yup het volgende:
[..]
Ik denk dat het probleem ook bij mij ligt. Het probleem is dat er grenzen zijn bij mij. Ik heb vrienden die uit Irak komen, vandaar mijn lichtgeraakte posts.
quote:Op woensdag 23 juni 2004 12:47 schreef Poepoog het volgende:
[..]
He Pissie Pismuil
Ook ik heb vrienden die uit Irak komen. So? Ben ik nu even stoer? Moet ik nu ook zo kansloos gaan lopen blaten ?
quote:Op woensdag 23 juni 2004 12:48 schreef yup het volgende:
[..]
![]()
Stel je hebt vrienden (joden ofzo) wiens ouders zijn gedeporteerd door de Nazi's, dan lijkt het me volkomen normaal dat je je boos maakt om jodengrappen.
Als ik vaker hier rondhang op fok heb ik toch het idee, dat een groot gedeelte van de de tere kinderzieltjes die hier rondzwerven zich nogal eens laten leiden door ongenuanceerd geblaat. Als ze dan ook nog eens zo'n speleltje voorgeschoteld krijgen dan vraag ik het me echt af of deze mensen daartoe nog wel in staat zijn.quote:Op woensdag 23 juni 2004 12:55 schreef FallenAngel666 het volgende:
En het verschil tussen deze games en tactical shooters als Ghost Recon, Delta Force etc. etc. is
De samenwerking met het amerikaanse leger? Als of dat gamers ook maar ene ruk interesseert, als het spel maar geile graphics, wapens en gameplay heeft. Jongeren weten echt wel werkelijkheid van fictie te onderscheiden en ze zijn lang niet zo makkelijk te beïnvloeden als je wellicht denkt. Pak er een willkeurig amerikaans forum bij als je me niet gelooft.
Ik ook. Daarom loop ik niet te janken, maar geef ik wel aan dat ik het een flauwe mislukte poging tot provoceren vind. Mislukt in die zin dat je er wel mensen mee op stang kan jagen, maar dat dit wel heel makkelijk 'scoren' is.quote:Op woensdag 23 juni 2004 12:43 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat het niet provocerend bedoel was, want het lijkt me wel erg duidelijk dat het provocerend is. (En ik had ook meteen beet)
Maar ik ga zeer zeker niet janken wanneer iemand roept dat Amsterdam gebombardeerd moet worden... (wonen toch veel moslims)
Ik zie namelijk wel het verschil tussen de realiteit en dingen die gezegd worden op het internet.
anders ga je ff elders moslims bashenquote:Op woensdag 23 juni 2004 12:17 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Jammer dat er geen spel is waarin je komplete moslim woonwijken met de grond plat kunt bombarderen, lijkt me best wel stoer![]()
Lekker overvliegen in je F-117 een woonwijkje plus basisschool/ziekenhuis levelen.
Precies!quote:Op woensdag 23 juni 2004 12:11 schreef yup het volgende:
Kut hoere rechtse rakkertjes hier.
Nee vanaf een vliegtuig een bom gooien die in een keer 150 mensen doodmaakt (ook kinderen) is zeker wel heldhaftig![]()
![]()
![]()
Dan is die onthoofding nog menselijk stelletje idioten hier![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |