je krijgt er meerdere keren. ik hebn u al 2 keer 6 invites had. waarvan er 11 naar fok zijn gegaanquote:Op woensdag 23 juni 2004 13:57 schreef Eddos het volgende:
[..]
Dat betekent dan dus dat je maar 1 keer een x aantal invites krijgt?
Of kun je er meerdere krijgen?
ik heb nog nix ontvangenquote:Op woensdag 23 juni 2004 13:41 schreef Jump het volgende:
[..]
yupz
dan ga ik
# ra_ra
# Frunnik
# RdW
# sleepflower
# iRob
# Wokker
# pinkelmans
# Spider_NL
# scytale
# Drifter__
even mailen naar deedeetee
[..]
10 invites staan hierboven, ga ik zometeen mailen
waarschijnlijk heeft gegs een fout gemaakt in zen mails en is deze bij iemand anders gekomen, of hij/zij heeft express een ander adres opgegeven
hier. gewoon je mailadres neerpatsen en je komt achteraan de lijst erbijquote:Op woensdag 23 juni 2004 14:02 schreef Versie1 het volgende:
Lees dit voor het eerst en zou graag in aanmerking willen komen voor een Gmailaccount. Waar moet ik me opgeven om in de wachtlijst te komen?
mag gekkekoe uit de lijst ?quote:Op woensdag 23 juni 2004 14:02 schreef jalipton het volgende:
gekkekoe check je e-mail!
dat zijn dus:quote:Op woensdag 23 juni 2004 14:04 schreef coach4all het volgende:
6 stuks namens collega invite gestuurd.
quote:Op woensdag 23 juni 2004 14:05 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
ik heb 4 invites te vergeven: welke 4 moet ik inviten Jump?
Heeft u mijn e-mail veranderd??quote:Op woensdag 23 juni 2004 14:06 schreef Jump het volgende:
[..]
dat zijn dus:
inasras
_joepie_
TeeWee
Harold
H3mm1k
Weppel
voor die dat het zich afvragen
Ik hou van je Marieke!quote:Op woensdag 23 juni 2004 12:39 schreef teig het volgende:
# MrSubtle
# 2Mini
# Mastertje
# CowMike
# TrenTs
# DJ_Clean
# mabit
de bovenste drie met mijn teig gmail gedaan, de onderste vier met mijn andere.( alsdie zich afvragen van wie de invite afkomt!!)Van mij dus!!!
kan je hem nog even zeggen, vnd hem niet direct terug. en zie dat je nog met hotmail in de db staatquote:Op woensdag 23 juni 2004 14:07 schreef ThA_DeViL het volgende:
[..]
Heeft u mijn e-mail veranderd??
-knip-quote:Op woensdag 23 juni 2004 14:09 schreef Jump het volgende:
[..]
kan je hem nog even zeggen, vnd hem niet direct terug. en zie dat je nog met hotmail in de db staat
zonnet, of niet?quote:Op woensdag 23 juni 2004 14:10 schreef ThA_DeViL het volgende:
[..]
devil [at] zonet [dot] com
Invite verstuurd naar:quote:Op woensdag 23 juni 2004 14:07 schreef Jump het volgende:
[..]
# KingB
# GekkeKoe
# Thafreeze*
# REFUSED
# Pharrell
gekkekoe niet, tussengezet om te zien dat je 2 mag overslagen. hierboven zou ergens invite verstuurd zijn, wacht op bevestiging
nee, het is een eigen url het is zonet.comquote:Op woensdag 23 juni 2004 14:11 schreef MacManus het volgende:
[..]
zonnet, of niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |