Zijn je invites nu de deur uit en naar wie?quote:Op woensdag 23 juni 2004 12:28 schreef vinnie81 het volgende:
Ik heb 3 invites over en die ga ik even uitdelen...
#Lady-Bird
#nlg
Kan ik deze inviten???
Nog 1ntje dus.. MWP is de volgende moet alleen wel zijn/haar email hebben..
Jump, volgens mij wacht Vinnie op jou.............quote:Op woensdag 23 juni 2004 12:35 schreef vinnie81 het volgende:
Ok.. welke mag ik inviten dan ?? Heb er 3 weg te geven
dan moet je 'm binnen 5 seconden hebben...quote:Op woensdag 23 juni 2004 12:35 schreef DJ_Clean het volgende:
euhm ik bedoel als iemand me uitgenodigt heeft DUH!
quote:Op woensdag 23 juni 2004 12:47 schreef ThA_DeViL het volgende:
ligt het nou aan mij of is google vandaag extra veel invites aan het uitdelen.
Het in een keer heel erg snel.
dat is toch ook logish, hoe meer mensen een account hebben bij google hoe meer mensen invites krijgen... daar hoeft het tempo van invites uitdelen door google niet voor omhoog.quote:Op woensdag 23 juni 2004 12:47 schreef ThA_DeViL het volgende:
Of het komt doordat Fok-users die via Fok Gmail hebben gekregen, nu invites ontvangen die ze massaal via Fok aan het uitdelen zijn.....quote:Op woensdag 23 juni 2004 12:47 schreef ThA_DeViL het volgende:
komt eraanquote:Op woensdag 23 juni 2004 12:49 schreef coach4all het volgende:
stuur ook maar ff een lijstje met 6 personen die van coach4allgmail
com een invite mogen krijgen.
Ik heb mn gmail sinds vorige week donderdagochtend, en zojuist had ik pas voor de eerste keer invitesquote:Op woensdag 23 juni 2004 12:52 schreef Psycho_Flip het volgende:
Ik wil invites kunnen uitdelen.. Ben al sinds zondag aan het wachten (en ja, ik weet dat het 5-6 dagen kan duren.. maar ze schieten maar eens op.)
Als iemand van google dit leest: schiet op dermee..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |