Dat zoek ik dus ook, ik hoef er geen eentje van een merk gewoon zonder iets erop. Ik wil het dragen zonder iets erover heen.quote:Op woensdag 23 juni 2004 11:11 schreef D-MIXXX het volgende:
Ik zoek een simpele witte longsleeve. Hoeft geen logo of merk te zijn.
Het is om mijn zwarte Von Dutch shirtje over te dragen
Wie weet waar ik deze witte longsleef goedkoop kan krijgen
Als je nou winkels opnoemtquote:Op woensdag 23 juni 2004 11:37 schreef Gurby het volgende:
Je kunt beter vragen waar je ze niet kunt krijgen.... Die basic dingen hebben ze overal wel
Ik zoek er dus eentje waar echt niets opquote:Op woensdag 23 juni 2004 11:44 schreef MaartenGrendel het volgende:
Ik heb er een van de Coolcat, het logo zit in de stof geprint maar is ook wit dus valt niet echt op.
Verder heb ik ook nog een paar Forecast shirts die ook in vrijwel elke grote stad te krijgen zijn, maar daar zit een merkje op de schouder.
En hoe duur kost zo'n geintje nou?quote:Op woensdag 23 juni 2004 11:47 schreef Hik het volgende:
H&M, Hema, We, Bijenkorf, V&D, C&A, Zara, Esprit, Mexx....
Waar niét inderdaad![]()
Bij die Forecast shirts kun je het logotje er gemakkelijk afhalen.quote:Op woensdag 23 juni 2004 11:46 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Ik zoek er dus eentje waar echt niets op
quote:Op woensdag 23 juni 2004 11:52 schreef MaartenGrendel het volgende:
[..]
Wat maakt een vrijwel onzichtbaar logo op de borst nou uit als je er een zwart shirt overheen draagt?
Ik draag ook vaak genoeg t-shirts over m'n longsleeves, niks mis mee.
quote:Op woensdag 23 juni 2004 11:32 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Dat zoek ik dus ook, ik hoef er geen eentje van een merk gewoon zonder iets erop. Ik wil het dragen zonder iets erover heen.
Ja ik zie het, dacht dat jij de TS was, al aangepast.quote:Op woensdag 23 juni 2004 11:54 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
[..]
No problemquote:Op woensdag 23 juni 2004 11:56 schreef MaartenGrendel het volgende:
[..]
Ja ik zie het, dacht dat jij de TS was, al aangepast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |