abonnement Unibet Coolblue
pi_1422090
Juup© & * DuchessX moeten eik dringend hoognodig naar de kapper. Wie weet er een goede kapper in Eindhoven?

* DuchessX ging eerst altijd naar een kapsalon op de Grote Berg, maar daar komt mijn ex, mijn ex-schoonmoeder en ex-schoonzus ook, dus daar wil ik niet meer heen ivm het geroddel.

#geen
pi_1422160
Kapsalon "Mar" op het Biarritzplein (Achtse Barrier)

bennik vandaag nog geweest

pi_1422511
quote:
Op donderdag 16 augustus 2001 13:19 schreef DemonRage het volgende:
Kapsalon "Mar" op het Biarritzplein (Achtse Barrier)

bennik vandaag nog geweest


Is er dan een kans dat wij jou tegen komen?
  donderdag 16 augustus 2001 @ 13:55:29 #4
5096 defender
The CUB is back!Time to spam
pi_1422517
Ben bij Cosmo in de stad geweest vorige keer, die was erg goed.
You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time.
  donderdag 16 augustus 2001 @ 14:01:29 #5
3498 Barb
Graduated Fool
pi_1422555
Duch, tegenover de MacDonalds op de Markt zit Curl & Color (040-2435370), daar kun je terecht met of zonder afspraak. Tussen die twee schoenenwinkels daar, zit een deur met meteen een trap. Trap op en op de 1e verdieping is het. Vriendelijke lui en vooral niet zo achterlijk duur als andere kappers. Met OV/collegekaartkorting is het 25 piek, anders 30 of 35 meen ik.

In de Bergstraat zitten meerdere kappers. Ging je naar Arena? Zo nee, die is ook erg goed, hoewel ik het wat prijzig vindt daar. En als je daar toch bent, loop dan even de Bergstraat uit en dan de 1e links, dan kun je naar me zwaaien.

Geen goede kappers in Eindhoven:
Kinky (Stratumseind)
Haitgallery 60 (Grote Berg)
Michael (Keizersgracht) wel goed, maar niet voor die prijs vind ik

When it goes I feel the crush
When I rush it hits me
pi_1422557
quote:
Op donderdag 16 augustus 2001 13:54 schreef Juup© het volgende:

[..]

Is er dan een kans dat wij jou tegen komen?


Hem misschien niet maar mij wel, woon er 2 min vandaan
pi_1422689
Ik zou absoluut voor Faces gaan op de Kleine Berg
Erg rielekste luitjes daar, vooruitstrevend maar wel alledaags..

Als je binnenkomt wordt je haar gewassen en krijg je een heerlijke hoofdmasage (door een mooi meissie )

pi_1422930
quote:
Op donderdag 16 augustus 2001 14:01 schreef Barb het volgende:
Duch, tegenover de MacDonalds op de Markt zit Curl & Color (040-2435370), daar kun je terecht met of zonder afspraak. Tussen die twee schoenenwinkels daar, zit een deur met meteen een trap. Trap op en op de 1e verdieping is het. Vriendelijke lui en vooral niet zo achterlijk duur als andere kappers. Met OV/collegekaartkorting is het 25 piek, anders 30 of 35 meen ik.
[...]
Naar Curl & Color ben ik een paar jaar geleden voor het eerst heen gegaan. Er werkten toen enhousiaste lui en het was er altijd druk. Maar het werd er steeds minder druk en je werd er steeds sneller de deur uitgewerkt. De laatste keer dat is er geweest ben liep de tondeuse bijna vast door de enorme snelheid waarmee die miep 'm door m'n haar ragde
Wil iedereen die in telekinese gelooft nu mijn hand op steken?
| Foto's van toen en nu | Icons | Whatpulse keyboard | .NET developer? |
pi_1422942
was daar geen site voor

www.kappersnet.nl ofzo voor meer info..

ik heb sowieso een hekel aan kappers die een heel verhaal tegen me beginnen te houden..dan kom ik daar ook nooit meer.. Gewoon knippen en wegwezen... heb helemaal geen zin in dat geouwehoer..

Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal...
pi_1424466
quote:
Op donderdag 16 augustus 2001 14:01 schreef entrefice het volgende:

[..]

Hem misschien niet maar mij wel, woon er 2 min vandaan


Dan ga ik naar een andere kapper
pi_1424568
Wat dacht je van de 'vurwerk'kapper J. Laurens in Tongelre? Straatnaam ben ik even kwijt, maar vanaf de rondweg richting kanaal op de Tongelresestraat, tweede straat rechts... Voor de inrichting van de zaak en/of mooi personeel hoef je 't niet te doen, maar voor 15 gulden kun je er weer ff tegen...
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
pi_1424869
quote:
Op donderdag 16 augustus 2001 14:01 schreef Barb het volgende:
Duch, tegenover de MacDonalds op de Markt zit Curl & Color (040-2435370), daar kun je terecht met of zonder afspraak. Tussen die twee schoenenwinkels daar, zit een deur met meteen een trap. Trap op en op de 1e verdieping is het. Vriendelijke lui en vooral niet zo achterlijk duur als andere kappers. Met OV/collegekaartkorting is het 25 piek, anders 30 of 35 meen ik.

In de Bergstraat zitten meerdere kappers. Ging je naar Arena? Zo nee, die is ook erg goed, hoewel ik het wat prijzig vindt daar. En als je daar toch bent, loop dan even de Bergstraat uit en dan de 1e links, dan kun je naar me zwaaien.

Geen goede kappers in Eindhoven:
Kinky (Stratumseind)
Haitgallery 60 (Grote Berg)
Michael (Keizersgracht) wel goed, maar niet voor die prijs vind ik


Hmmmzz Curl en Color klinkt wel goed, misschien dat we morgen daar es even gaan kijken.

Waar zit jij dan Precies Barbje, want we willen natuurlijk even naar jou zwaaien!

Waarom vind je Hairgallery 60 niet goed? Ik ging daar dus altijd heen, vond dat ze goed knipten en ze hebben er heel vriendelijk personeel.

#geen
pi_1424881
quote:
Op donderdag 16 augustus 2001 14:16 schreef snaakster het volgende:
Ik zou absoluut voor Faces gaan op de Kleine Berg
Erg rielekste luitjes daar, vooruitstrevend maar wel alledaags..

Als je binnenkomt wordt je haar gewassen en krijg je een heerlijke hoofdmasage (door een mooi meissie )


Klopt, ik heb ook al eens eerder positieve geluiden over Faces gehoord. Euh... fotow met jouw kapseltje d'rop?
#geen
  donderdag 16 augustus 2001 @ 19:33:25 #14
3498 Barb
Graduated Fool
pi_1424968
quote:
Op donderdag 16 augustus 2001 19:22 schreef DuchessX het volgende:

Waarom vind je Hairgallery 60 niet goed? Ik ging daar dus altijd heen, vond dat ze goed knipten en ze hebben er heel vriendelijk personeel.


Supervriendelijk personeel, dat zeker! Maar een jaar geleden hebben ze voor 250 piek mijn haar helemaal aan gort geholpen, wat nu nog steeds niet helemaal hersteld is. Zijn ze van 's ochtends 9 tot 's avonds 18 uur mee bezig geweest, volgende dag kon ik terugkomen, hadden ze de vertegenwoordiger erbij gehaald, maar die kon het ook niet echt redden. Heeft me klauwen vol geld gekost om het weer een beetje goed te krijgen.

Ik zit in de straat tegenover Hairgallery 60, laatste pand aan de linkerkant.

When it goes I feel the crush
When I rush it hits me
  donderdag 16 augustus 2001 @ 19:33:57 #15
14389 Daklem
What the deuce?!
pi_1424974
Ga naar haarmode Rob . heeft 2 filialen , zoek maar op in het boek , ik kom d'r ook al 12 jaar
World domination is my middle name.
pi_1425151
ik heb ooit van kinky gehoord als je een spetterd kapsel wilt in eindhoven misschien in het telboek opzoeken.
  zondag 8 september 2002 @ 19:43:08 #17
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_5710881
*grote schop*

Ik zoek een goede herenkapper in Eindhoven, waar je 's avonds ook nog terecht kan (eventueel afspraak). Zijn de in dit topic als goed genoemde kappers nog steeds goed?

opgezegd@fok.nl
  zondag 8 september 2002 @ 19:45:55 #18
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_5710924
quote:
Op zondag 08 september 2002 19:43 schreef FoXje het volgende:
*grote schop*

Ik zoek een goede herenkapper in Eindhoven, waar je 's avonds ook nog terecht kan (eventueel afspraak). Zijn de in dit topic als goed genoemde kappers nog steeds goed?


Ik sluit me hier bij aan....ik moet ook hoognodig van mijn matje af
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
pi_5711277
Stadskappers, zonder afspraak, maar wel prijzig. Zit op de Grote Berg. Ze zijn wel goed!

-edit- oops waarschijnlijk bedoel je deze (grote berg)maare Kinky is ook goed, tegenover de Catharinakerk.

pi_10256886
Vanmorgen heb ik wat in de buurt rond gefietst opzoek naar een kapper, kwam er meteen achter dat het er heel veel zijn. Dus maar even op internet gezocht en toen kwam ik bij deze post uit.

Die stadskappers ziet er een beetje ongezellig uit, zo groot allemaal. Hebben jullie nog tips voor goede herenkapsolonnen (eh?) in eindhoven centrum die mij graag van m'n 4 maanden oud kapsel afhelpen en mij aan de hand nemen bij het kiezen naar een nieuw kapsel?

Mijn dank is groot

  dinsdag 6 mei 2003 @ 21:06:00 #21
47095 powerpeewee
Extra krachtig!
pi_10257239
geen,

ze knippen allemaal scheef

powerpeewee rules
  Redactie Frontpage dinsdag 6 mei 2003 @ 21:06:41 #22
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_10257262
Git & Partners. Frederiklaan 187
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')