Voor sommige beter als voor anderenquote:Op woensdag 23 juni 2004 09:20 schreef Strolie75 het volgende:
Het betaald goed, maar daar is ook alles mee gezegd.
quote:Op woensdag 23 juni 2004 09:21 schreef Tigress74 het volgende:
Nee mijn neus ziet er nu ook uit alsof ik iets te vaakgedaan heb
Dat wilde ik ook al zeggen hoor
Mijn neus ziet er op dit moment inderdaad uit alsof ik neus-punt-tyfus heb
Open een topic in KLB zou ik zeggen.quote:Op woensdag 23 juni 2004 09:24 schreef sol1tair het volgende:
Vooral door al die procesmanagers met d'r gestandaardiseer ... ik lijk wel een administratief medewerker. Voor iedere regel code, twee a4's volliegen.
quote:Op woensdag 23 juni 2004 09:24 schreef mr_Brown het volgende:
[..]![]()
te veeeeel informatie weer
![]()
Ik dacht al dat je ziek was...een newbie en je vliegt hem/haar niet naar zijn/haar strotquote:Op woensdag 23 juni 2004 09:25 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Open een topic in KLB zou ik zeggen.
quote:Op woensdag 23 juni 2004 09:24 schreef SailingAce het volgende:
Ben weer helemaal blij in de IT
quote:Op woensdag 23 juni 2004 09:24 schreef SailingAce het volgende:
Ben weer helemaal blij in de IT
quote:Op woensdag 23 juni 2004 09:44 schreef SailingAce het volgende:
Tis maar wat je er van maakt denk ik hoor.. en als je er geen uitdaging meer in ziet, stop met janken en ga ook daadwerkelijk stappen ondernemen, anders zit je volgend jaar nog te janken. [afbeelding]
HOERRRRRRRRRRRRquote:Op woensdag 23 juni 2004 09:43 schreef Chocobo het volgende:
Tiggy,... Brown msn'de me net. Of je hem even wilt toevoegen in je msn lijst thuis !
Klopt, ben een jaar bezig geweest met kloten om uiteindelijk weer een baan te hebben (goddank) .. tis dun, maar tis te doen. Ik heb ook nog een tijd in de verpleegrichting gekeken, dus niet volop geconcentreerd op de ICT, misschien was het dan sneller gegaan?quote:Op woensdag 23 juni 2004 09:49 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
bezig is..... maar jij off all people moet weten dat het niet denderend is op de arbeidsmarkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |