abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_20114179
ik heb af en toe wel eens last van kloppende spieren (ofzow ) best irritant soms. zeg maar wat je wel eens bij je oog hebt, dat je ooglid een beetje gaat kloppen heb ik soms ook op andere plekken. wel rare plekken zoals handpalm. dan zie ik af en toe echt zo'n spiertje bewegen (net alsof er een abtronic tegen aan is geplakt ). maja ik heb het nu al op 3 plekken ofzo gehad en het is soms best irritant. weten mensen wat het is, en/of wat je er tegen kunt doen?

bvd

[ Bericht 6% gewijzigd door YoshiBignose op 23-06-2004 09:07:26 ]
Facts don't care about your feelings
pi_20114266
spieren die zich ontspannen ik heb het altijd in mijn kuit en bovenbeen ... ziet er wel grappig uit... je kunt er nie veel tegen doen volgens mij
With or without religion, you would have good people doing good things and bad people doing bad things. But for good people to do bad things, that takes religion.
pi_20114280
het ziet er idd wel grappig uit maar het lijkt me niet echt ontspannend voor een spier om te gaan bewegen :p
pi_20114338
t gebeurt ook wel eens nét voordat je in slaap valt, dat je spieren gaan samentrekken (krijg je van die 'schok' bewegingen)
T is puur dat je spieren ontspannen

Ook wel grappig, als je gwoon relaxed op de bank zit, dat ineens je been een beweging maakt zonder dat je er erg in hebt
pi_20114440
soms is het wel grappig ja, maar stel dat het erger wordt. bijvoorbeeld parkinson achtig (lijkt me sterk maargoed) dan is het toch niet zo grappig meer om zomaar een beweging te maken
pi_20114472
of dat je net in de kroeg aan een biertje staat en je arm besluit om te ontspannen..
is zonde natuurlijk
pi_20114483
Ik kan nog wel wat anders bedenken dat zonde is, als het gaat ontspannen
pi_20114501
ja maar dat is geen spier
pi_20114511
quote:
Op woensdag 23 juni 2004 09:23 schreef STING het volgende:
Ik kan nog wel wat anders bedenken dat zonde is, als het gaat ontspannen
Maar dan kan het ook handig zijn als ze van die kloppende bewegingen maken
pi_20114534
lol, ik hoor het alweer
pi_20114734
quote:
Op woensdag 23 juni 2004 09:24 schreef jeroen_h het volgende:
ja maar dat is geen spier
details details
pi_20114825
quote:
Op woensdag 23 juni 2004 09:37 schreef STING het volgende:

[..]

details details
zwellichamen die zich vullen met bloed
(als het tenminste over dat ene ding ging )
pi_20115459
quote:
Op woensdag 23 juni 2004 09:42 schreef MikelenniuM het volgende:

[..]

zwellichamen die zich vullen met bloed
(als het tenminste over dat ene ding ging )
Bah. Ik had het over m'n beenspieren
pi_20115730
Ik heb dat altijd met mn rechter ring vinger af en toe gaatie helemaal spastisch doen best freaky soms
pi_20115763
Ik heb dat in het begin van het schaatsseizoen altijd in mn benen..... ik vind t wel grappig altijd
Vrijwillig gebanned
pi_20115778
Ik denk dat het is om de spieren ff soepel te houden, is meestal zo met van die vage dingen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')