en vanavond de hollanders.quote:Op woensdag 23 juni 2004 08:28 schreef Netsplitter het volgende:
Gooi die spanjolen er maar bij...
Ik denk dat de meesten het al verwerkt hebben en het alleen als mazzel zien als ze door gaan. Een stuk realistischer.quote:Op woensdag 23 juni 2004 08:38 schreef SPIRO het volgende:
Kijken hoeveel hollanders er vanavond janken![]()
Denk eerder dat er een hoop op het bloed van advocaat uit zijn. Ik zou 't niet raar vinden als hij komende week omgelegd wordt door een of andere idioot.quote:Op woensdag 23 juni 2004 08:38 schreef SPIRO het volgende:
Kijken hoeveel hollanders er vanavond janken![]()
Lijkt me stug. Ik hoop toch dat we nog niet zo ver heen zijn in Nederland.quote:Op woensdag 23 juni 2004 08:55 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
Denk eerder dat er een hoop op het bloed van advocaat uit zijn. Ik zou 't niet raar vinden als hij komende week omgelegd wordt door een of andere idioot.
Had ie maar moeten winnenquote:Op woensdag 23 juni 2004 08:55 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
Denk eerder dat er een hoop op het bloed van advocaat uit zijn. Ik zou 't niet raar vinden als hij komende week omgelegd wordt door een of andere idioot.
quote:Op woensdag 23 juni 2004 08:51 schreef dewd het volgende:
Mensen die janken om een potje voetbal zijn zowiezo niet helemaal goed in hun hoofd.
quote:Op woensdag 23 juni 2004 08:28 schreef Netsplitter het volgende:
Gooi die spanjolen er maar bij...
Sja, het is een hele schrale troost idd dat we niet het enige "top"land zijn dat de kwartfinales niet haalt. Maar goed, echt helpen doet het ook weer nietquote:Op woensdag 23 juni 2004 10:04 schreef HarigeKerel het volgende:
Achja, dat de Spanjaarden en Italianen er ook al uit zijn maakt het voor ons kaaskoppen wellicht wat dragelijker![]()
idd ja. al zal de vreugde wel 20x groter zijn als die kutmoffen nog verliezen vanavond.quote:Op woensdag 23 juni 2004 10:05 schreef HeatWave het volgende:
Sja, het is een hele schrale troost idd dat we niet het enige "top"land zijn dat de kwartfinales niet haalt. Maar goed, echt helpen doet het ook weer niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |