abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_20128387
quote:
Op woensdag 23 juni 2004 17:11 schreef Balthar het volgende:

[..]

Misschien kunnen de moslims zelf er eens voor zorgen wat minder negatief in die berichten te komen?

Maar, even zonder gekheid. Dit vind ik nog niet zo erg hoor. Een beetje concurrentievervalsing dat wel. Maar ach, er zijn zat Nederlandse dames die thuis kappertje spelen, zou dat dan allemaal zo
legaal gaan?

Geschreeuw om niks.
Wat had je in gedachten? "Hé OBL, kun je eens wat rustiger aan doen?" of "he ElMoumni, hou je eens gedeisd" Maar misschien is het een idee dat jij dan ook gelijk iets doet aan het feit dat er tegenwoordig zoveel pedofielen negatief in het nieuws komen.

Voor de rest hoop ik dat je een grapje maakt, maar daar ga ik voor het gemak wel vanuit.

Voor de rest is het natuurlijk geschreeuw om niets.
pi_20128577
quote:
Op woensdag 23 juni 2004 17:22 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Wat had je in gedachten? "Hé OBL, kun je eens wat rustiger aan doen?" of "he ElMoumni, hou je eens gedeisd" Maar misschien is het een idee dat jij dan ook gelijk iets doet aan het feit dat er tegenwoordig zoveel pedofielen negatief in het nieuws komen.

Voor de rest hoop ik dat je een grapje maakt, maar daar ga ik voor het gemak wel vanuit.

Voor de rest is het natuurlijk geschreeuw om niets.
Ik probeer hier ironisch aan te geven dat het niet altijd zo is dat er gehakt wordt op moslims omdat het bericht er over gaat. Er wordt gereageerd op het bericht.
Als een Autochtone Nederlander iets fout doet: erop aanspreken.
Als een Moslim iets fout doen: er op aan spreken.
En zo voort voor alle bevolkingsgroepen in NL.

Dat is gelijke rechten en plichten.

En laten we wel zijn, er zijn belangrijkere zaken dan een illegaal kapperszaakje toch?
Zoals ik al schreef: hoeveel huisvrouwen verdienen bij als thuis kapster?
Zwaar werk is lekker, hoef ik niet meer naar de sportschool.
pi_20128634
quote:
Op woensdag 23 juni 2004 17:28 schreef Balthar het volgende:

[..]

Ik probeer hier ironisch aan te geven dat het niet altijd zo is dat er gehakt wordt op moslims omdat het bericht er over gaat. Er wordt gereageerd op het bericht.
Als een Autochtone Nederlander iets fout doet: erop aanspreken.
Als een Moslim iets fout doen: er op aan spreken.
En zo voort voor alle bevolkingsgroepen in NL.

Dat is gelijke rechten en plichten.

En laten we wel zijn, er zijn belangrijkere zaken dan een illegaal kapperszaakje toch?
Zoals ik al schreef: hoeveel huisvrouwen verdienen bij als thuis kapster?
Mijn gevoel voor ironie is op dit forum nogal afgestompt. Je komt het zo weinig tegen ook. Als je ze dan tegenkomt, herken je het niet meer. Sorry als ik je verkeerd heb begrepen.
pi_20128917
quote:
Op woensdag 23 juni 2004 17:30 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Mijn gevoel voor ironie is op dit forum nogal afgestompt. Je komt het zo weinig tegen ook. Als je ze dan tegenkomt, herken je het niet meer. Sorry als ik je verkeerd heb begrepen.
Geen punt.

Je zult mij heus wel eens fel zien reageren hoor.
Ik ben tegen extremisten ( zowel moslimextremisten, links extremisten als rechtsextremisten.)

Maar het gaat gewoon over een persoon die iets uitgehaald heeft in zo'n bericht, niet een ras, geloof of zo.
De extremistjes zeik ik wel gewoon af, alle soorten dus.
Zwaar werk is lekker, hoef ik niet meer naar de sportschool.
  woensdag 23 juni 2004 @ 18:55:56 #80
96053 provo
Allochtoon
pi_20131063
De eindeloze discussie over gebakken lucht.........zucht
Het streven naar een harmonieus evenwicht in de samenleving is waar we ons nu op moeten richten.
  woensdag 23 juni 2004 @ 18:57:51 #81
71624 pomtiedom
Shadow Soldier
pi_20131111
quote:
Op woensdag 23 juni 2004 16:31 schreef Gia het volgende:

[..]

Wat zijn Engelanders?
Englanders die enger als normaal zijn
I mean no harm
  woensdag 23 juni 2004 @ 18:58:17 #82
71624 pomtiedom
Shadow Soldier
pi_20131122
quote:
Op woensdag 23 juni 2004 16:49 schreef Chadi het volgende:

[..]

Die kunnen ze in Israel beter als vlag gaan voeren want dat komt dichterbij de werkelijkheid van wat die staat uitvoert.
Mening, ga ik mijn woorden niet aan vuil maken.
I mean no harm
pi_20155050
quote:
Op woensdag 23 juni 2004 16:06 schreef pomtiedom het volgende:

[..]

Nou, nou, niet alleen op Fok!
De nieuwsberichten op forums spreken meestal voor het volk wat er komt. Op maroc.nl wordt bijvoorbeeld veel geplaatst over Jihad strijders en Al Qaida, maar dan in positieve context. (zoals groengeel (aka itcouldbe, loveme en vakkenvullen) ze plaatst)
Nou dat ben ik niet met je eens over maroc.nl Zo nu en dan zie je welleens zo'n raddraaier voorbij komen, maar als beheer dat ziet is het ook zo weer weg. De meesten zijn niet positief over al-Qaida, en zij die dat wel zijn, zijn dom, want al-Qaida heeft het ook op het centrum van de Islaam gemunt, SA...

En uiteindelijk vallen de meeste slachtoffers als gevolg van terrorisme bij de moslims zelfs.
pi_20155099
Haha idd prachtig deze belhuizen ik bedacht me laatst een mooie naam voor zo'n toko:
Belhuis : S.O.S.A

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')