abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_1421723
Ik heb 14 augustus (2 dagen terug dus) geld overgemaakt via Girotelonline naar een gewoon banknummer, alleen deze betaling is nog steeds niet verwerkt terwijl ie wel bij reserveringen staat. Iemand enig idee hoe lang het duurt voordat dit geld van mijn Girorek naar een gewoon banknummer is overgemaakt? (ik weet wel dat ut iets langer duurt dan giro > giro).
-je UI was te groot en daarom verwijderd-
pi_1421742
meestal duurt het 1 dag.. maar aangezien het bij reserveringen staat, heb je misschien de verkeerde datum van de transactie opgegeven..?
Wie?
pi_1421883
Als ie bij reserveringen staat dan is dat meestal als ie op een andere datum verstuurd zal worden

Dus kijk dat ff na
En als ie er doorheen is dan duurt het ongeveer 2-3 werkdagen van giro naar bank
Bankgirocentrale is klote traag soms

donderdag 16 augustus 2001 @ 13:31:12 #4
1197 DiEr
inspiratieloos
pi_1422290
Heb je hem wel verzonden met je TAN-code?
"They that can give up essential liberty to obtain a little temporary safety deserve neither liberty nor safety." Benjamin Franklin
pi_6693157
Ik schop deze ff omhoog!

Ik had een aantal dagen terug geld over gemaakt van mijn Postbank plus rekening naar Mijn ABN spaarrekening.
Dit wou niet echt lukken want hij bleef meer als 3 dagen bij reserveringen staan
Toen heb ik het eerst terug gestort naar me betaal tekening. Nou heb ik dus dat via de betaal rekening gestort naar de ABN en dat is gister afgeschreven maar er staat nog niks op bij de ABN

Hoelang kan dit duren?

vrijdag 8 november 2002 @ 11:38:37 #6
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_6693205
Richting W&G ermee
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 8 november 2002 @ 12:22:23 #7
32846 WaSTeiL
geele sneeuw....
pi_6693978
quote:
Op vrijdag 8 november 2002 11:35 schreef flat_erik het volgende:
Ik schop deze ff omhoog!

Ik had een aantal dagen terug geld over gemaakt van mijn Postbank plus rekening naar Mijn ABN spaarrekening.
Dit wou niet echt lukken want hij bleef meer als 3 dagen bij reserveringen staan
Toen heb ik het eerst terug gestort naar me betaal tekening. Nou heb ik dus dat via de betaal rekening gestort naar de ABN en dat is gister afgeschreven maar er staat nog niks op bij de ABN

Hoelang kan dit duren?

Van Postbank naar Bank duurt meestal 2 á 3 dagen. Ff wachten nog terwijl beide banken rente trekken van jouw geld
Groepssex is eigenlijk gewoon time-management!
Drugs are only for losers and sex maniacs!
pi_6694490
quote:
Op vrijdag 8 november 2002 12:22 schreef WaSTeiL het volgende:

[..]

Van Postbank naar Bank duurt meestal 2 á 3 dagen. Ff wachten nog terwijl beide banken rente trekken van jouw geld

Ben benieuwd! Hoop niet dat me geld weg is! Anders kan ik me rijbewijs niet betalen
  vrijdag 8 november 2002 @ 12:57:58 #9
19597 Skull
Stay hungry!
pi_6694576
quote:
Op vrijdag 8 november 2002 12:22 schreef WaSTeiL het volgende:

[..]

Van welke bank krijgt de Postbank dan rente?
Volgens mij doen ze dit om hun tegoeden niet te veel te laten fluctueren.

Nog steeds een klote streek overigens.

I don't even know what I'm doing here.
pi_6712502
quote:
Op vrijdag 8 november 2002 11:35 schreef flat_erik het volgende:
Ik schop deze ff omhoog!

Hoelang kan dit duren?

Dat kan helemaal niet. Je kunt niet direct van een giro-spaarrekening geld overmaken naar een andere (ABNAMRO) rekening-courant. Dat MOET via de girorekening waaraan de spaarrekening is gekoppeld. Dus dag 1: spaar > giro, dag 2: giro > bank

Doorgaans is het: 1 dag voor de Postbank, 1 a 2 dagen voor de bank-giro-centrale en 1 dag voor de ontvangende bank; 3 a 4 werkdagen dus.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')