Dus kijk dat ff na
En als ie er doorheen is dan duurt het ongeveer 2-3 werkdagen van giro naar bank
Bankgirocentrale is klote traag soms
Ik had een aantal dagen terug geld over gemaakt van mijn Postbank plus rekening naar Mijn ABN spaarrekening.
Dit wou niet echt lukken want hij bleef meer als 3 dagen bij reserveringen staan
Toen heb ik het eerst terug gestort naar me betaal tekening. Nou heb ik dus dat via de betaal rekening gestort naar de ABN en dat is gister afgeschreven maar er staat nog niks op bij de ABN
Hoelang kan dit duren?
quote:Van Postbank naar Bank duurt meestal 2 á 3 dagen. Ff wachten nog terwijl beide banken rente trekken van jouw geld
Op vrijdag 8 november 2002 11:35 schreef flat_erik het volgende:
Ik schop deze ff omhoog!Ik had een aantal dagen terug geld over gemaakt van mijn Postbank plus rekening naar Mijn ABN spaarrekening.
Dit wou niet echt lukken want hij bleef meer als 3 dagen bij reserveringen staan
Toen heb ik het eerst terug gestort naar me betaal tekening. Nou heb ik dus dat via de betaal rekening gestort naar de ABN en dat is gister afgeschreven maar er staat nog niks op bij de ABNHoelang kan dit duren?
quote:Ben benieuwd!
Op vrijdag 8 november 2002 12:22 schreef WaSTeiL het volgende:[..]
Van Postbank naar Bank duurt meestal 2 á 3 dagen. Ff wachten nog terwijl beide banken rente trekken van jouw geld
quote:Van welke bank krijgt de Postbank dan rente?
Op vrijdag 8 november 2002 12:22 schreef WaSTeiL het volgende:[..]
Van Postbank naar Bank duurt meestal 2 á 3 dagen. Ff wachten nog terwijl beide banken rente trekken van jouw geld
Nog steeds een klote streek overigens.
quote:Dat kan helemaal niet. Je kunt niet direct van een giro-spaarrekening geld overmaken naar een andere (ABNAMRO) rekening-courant. Dat MOET via de girorekening waaraan de spaarrekening is gekoppeld. Dus dag 1: spaar > giro, dag 2: giro > bank
Op vrijdag 8 november 2002 11:35 schreef flat_erik het volgende:
Ik schop deze ff omhoog!Ik had een aantal dagen terug geld over gemaakt van mijn Postbank plus rekening naar Mijn ABN spaarrekening.
Toen heb ik het eerst terug gestort naar me betaal tekening. Nou heb ik dus dat via de betaal rekening gestort naar de ABN en dat is gister afgeschreven maar er staat nog niks op bij de ABNHoelang kan dit duren?
Doorgaans is het: 1 dag voor de Postbank, 1 a 2 dagen voor de bank-giro-centrale en 1 dag voor de ontvangende bank; 3 a 4 werkdagen dus.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |