abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_20110822
als ik mijn mond open doe...dan op een bepaald moment lijkt het er net of hij er aan de linker kant eruit schiet...maar als ik mijn kaak dan een beetje schuin naar rechts open doe...dan gaat het wel goed....is dit schadelijk heb geen zin in een operatie ofzo
pi_20110896
Hoor je ook een knakje?
pi_20110904
ja een knakje...en dan schiet hij klein beetje naar rechts...als ik mond weer dicht doe gaat hij weer terug
  Trouwste user 2022 woensdag 23 juni 2004 @ 00:52:11 #4
7889 tong80
Spleenheup
pi_20110950
Ik ken iemand die dit ook had.

Wachte net zolang met het naar de arts gaan dat ie hem niet begreep.

Op de vraag van die jongen :

HuMpFsch shmik problombomfUh.

Zei de arts :

Dit wordt opereren.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_20110963
Als je echt een knakje hoort telkens .. zou ik er toch maar even mee langs de huisarts gaan.. mijn broer heeft het ook gehad volgens mij..
pi_20110969
heb het al aan de tandarts gevraagt hij had gekeke enzo...was nix verslete...zijn advies was niet te grote happen neme...maar ik hoef mijn mond nieteens ver open te doen en dan gebeurt het al
  Trouwste user 2022 woensdag 23 juni 2004 @ 00:54:01 #7
7889 tong80
Spleenheup
pi_20110974
Dat bedoel ik.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_20111032
maar is dit nou iets om er verder zorgen om te maken....kheb er verder geen last van...maar niet dat er later een operatie aan te pas moet kome...las erges dat het kan kome omdat je het meest op 1 kant kauwt......en dat die andere kant dan onderontwikkeld is...
pi_20111090
Heb ik ook. Volgens de tandarts is m'n kaak uit de kom: het schranierpunt is enigszins verzakt. Opereren kan, maar is zeker niet noodzakelijk.

Het eruit schieten geeft wel een akelig gevoel...
The Order of the Stick
Belkar: "We just failed our Hide AND our Spot checks, didn't we?"
Chimera: "Oh yeah. Big time."
pi_20111264
je kan dat ook voelen
als je je vingers juist onder je oren plaatst en je doet je mond open en dicht
dan zou je normaal gezien niet veel voelen

maar bij mij word het daar dikker, omdat mijn kaak niet goed opent en sluit, iedere keer schiet een beetje uit zijn kom zou je kunnen zeggen
daardoor voel ik dat ook met mijn vinegrs

is best raar
pi_20111298
Ik heb het ook sinds ik op een harde toffee zat te kauwen, tvp dus
  woensdag 23 juni 2004 @ 01:43:33 #12
55831 Matthew_
Party up! Till you drop!:)
pi_20111745
kan mijn kaak ook laten knakken
Maar heb er verder geen last van
-|- Realiteit is een illusie die vrijkomt bij gebrek aan alchohol. -|- www.matthewsweb.tk neem eens een kijkje;) -|-
  woensdag 23 juni 2004 @ 01:45:33 #13
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_20111782
Ik kan me kaak naast me pc plaatsen. Nee geintje. Ga naar een dokter bij twijfel.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  woensdag 23 juni 2004 @ 02:02:27 #14
91856 Stretto
..........
pi_20112009
Heeft me zusje ook; die gaat ook binnenkort naar de dokter
╔══════╗
╚══════╝
╔══════╗
╚══════╝
pi_20114661
hmmm ik heb het ook een tijdje gehad hoor, heb je soms een beugel?
Facts don't care about your feelings
pi_20115704
Ik heb dit ook..ehm ik heb het een keer aan de tandarts gevraagd en aan mn huisarts. Beide zeiden dat het niet erg was. De huisarts gaf me als advies om aan dezelfde kant te kauwen als de pijn..omdat je dan met de andere kant kracht zet ofzo kweet het niet precies meer..het kwam er op neer dat de kant waar de pijn was/is (nu heb ik het weer bijvoorbeeld) gewoon overbelast is..zoiets was t maar t kan idd ook dat t was dat die kant gewoon niet goed ontwikkeld was maar om een lang verhaal kort te maken ze zeiden allebei dat het niet erg was..het is hooguit irritant voor jezelf..en het wordt pas erg als je kapsel gaat slijten..
  woensdag 23 juni 2004 @ 10:48:54 #17
67399 marchien
Wijze vrouw
pi_20115902
Die van mij doet het ook!
Als het eenmaal begint (omdat je op iets kauwt) blijft hij de hele dag bij alles wat je doet knakken (en ja, ik kan het voelen) erg vervelend.
Doet soms best pijn
Carpe diem
  woensdag 23 juni 2004 @ 11:01:55 #18
88360 kleinmeiske
Tja, het is een gave ...
pi_20116182
Same here, bij mij zijn 't versleten kaakmutsen (lach niet, dat heet echt zo). Wil er niets aan laten doen als 't al zou kunnen. Moet alleen opletten dant ik m'n mond niet te ver openzet, want dan schiet m'n kaak uit de kom en staat m'n mond dus open. Is wel weer terug te zetten als je op het juiste plekje duwt, maar de gewrichtsbanden rekken uit en dan schiet 'ie er nog sneller uit. Opletten hoever ik m'n mond openzet met gapen dus ...
Het nadeel van in de bergen fietsen: what comes down, must go up!
  woensdag 23 juni 2004 @ 12:21:15 #19
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_20118589
Ik heb daar ook last van sinds mijn oude tandarts met haar hele gewicht + de assistente op mijn kaak gingen hangen omdat mijn mond niet ver genoeg open ging (dank u, tandarts... daar gaan we dus niet meer heen).

Volgens de tandarts was dat inderdaad slijtage (een kaakmuts blijkbaar........ LOL) en kan het geen kwaad.
pi_20124499
het schijnt dat het komt doordat je op je buik slaapt ofzo..en dan je hoofd op 1 kant legt en zo druk op je kaakt komt zodat hij beetje scheef gaat...ofzoiets..weet het ook niet precies..
  woensdag 23 juni 2004 @ 15:33:59 #21
88360 kleinmeiske
Tja, het is een gave ...
pi_20124758
quote:
Op woensdag 23 juni 2004 15:26 schreef rb-project het volgende:
het schijnt dat het komt doordat je op je buik slaapt ofzo..en dan je hoofd op 1 kant legt en zo druk op je kaakt komt zodat hij beetje scheef gaat...ofzoiets..weet het ook niet precies..
Mja, zou kunnen. Ik ben gewoon daar een beetje gammel in elkaar gezet ...
Het nadeel van in de bergen fietsen: what comes down, must go up!
pi_20149239
ik slaap niet op mn buik

MAAR: ik ben wel wat gammel
Carpe diem
pi_20149366
Ghe, ik heb dat ook wel eens.. niet vaak, maar als het een keer gebeurd heb ik wel gelijk de hele dag dat het door blijft "knakken". Pijn heb ik er echter nog nooit van gehad .
pi_20149424
Ik heb het ook. Ik vraag me af of het door mijn beugel is gekomen, want ik kan me niet herinneren dat ik het daarvoor ook al had. Dus geen kauwgom, geen appels en mijn mond niet zo ver open doen bij het gapen. Ik slaap trouwens wel vaak op mijn buik
pi_20153645
Knakkende kaak? Had ik ook toen mijn verstandskiezen begonnen door te komen. Sinds ze helemaal doorgekomen zijn, heb ik nergens last meer van. Tis automatisch overgegaan, bedacht ik me net toen ik dit topic las.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')