daar wordt ik een beetje verlegen van.quote:op dinsdag 9 november 2004 12:49 schreef quarks het volgende:
[..]
![]()
hoe voelt dat nou, al dat aanzien en respect?![]()
aahquote:op dinsdag 9 november 2004 12:54 schreef alicey het volgende:
[..]
daar wordt ik een beetje verlegen van.
goeie taktiek, het verlegen meisje. maar ondertussen mept ze iedere tegenstand straks de grond inquote:op dinsdag 9 november 2004 12:54 schreef alicey het volgende:
daar wordt ik een beetje verlegen van.
waarom heb jij me nou weer door?quote:op dinsdag 9 november 2004 15:38 schreef iteejer het volgende:
[..]
goeie taktiek, het verlegen meisje. maar ondertussen mept ze iedere tegenstand straks de grond in
waarom denk jij dat ik mijn helm en harnas al aan het oppoetsen ben?quote:op dinsdag 9 november 2004 15:43 schreef alicey het volgende:
waarom heb jij me nou weer door?
ik dacht eigenlijk dat het tegen muggen was.quote:op dinsdag 9 november 2004 15:45 schreef iteejer het volgende:
[..]
waarom denk jij dat ik mijn helm en harnas al aan het oppoetsen ben?
uitsluitend koffie gaarne.quote:op dinsdag 9 november 2004 16:32 schreef bensel het volgende:
ach, die mugen komen zelfs door de kleinste mazen, dus wees maar niet ongerust..
koffie, alicey?
wat moet je erin?
nu al mijn favoriete fokker...quote:op dinsdag 9 november 2004 16:33 schreef alicey het volgende:
[..]
uitsluitend koffie gaarne.
* quarks meldtquote:op dinsdag 9 november 2004 21:40 schreef alicey het volgende:
ik ben vast niet de enige fokker die koffie zwart drinkt hoor.
inderdaad, vaak zijn het overigens stropdassen die hun koffie verkrachten met melk en suiker.quote:op dinsdag 9 november 2004 22:37 schreef thabit het volgende:
mensen die hun koffie niet zwart drinken, die zijn niet puur. zij vertroebelen het zwarte goud met allerlei bijsmaakjes en missen zo de ware smaakbeleving die een essentieel onderdeel van het koffiedrinken behoort te zijn.
je komt ze helaas wel overal tegen.quote:op dinsdag 9 november 2004 22:41 schreef thabit het volgende:
stropdassen zijn ook de minst pure mensen die op deze aardkloot rondbaggeren.
quote:op dinsdag 9 november 2004 23:07 schreef cyber_rebel het volgende:
heeft zojuist melk en kilos suiker in zijn koffie gedaan. kijkt om zich heen om te zien of niemand het merkt.![]()
oh, men was al bang dat iteejer me nog gekker zou maken!quote:op woensdag 10 november 2004 10:26 schreef qu63 het volgende:
* alicey schrikt!
alicey mod???
het moet niet gekker worden!!
en nog nuchter ook.quote:op woensdag 10 november 2004 10:49 schreef k3vil het volgende:
een blauwe alicey![]()
quote:op woensdag 10 november 2004 10:52 schreef alicey het volgende:
[..]
en nog nuchter ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |