Het ergste is nog wel dat het begrijpelijk is.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 23:42 schreef WebForce het volgende:
Ja, ik vond dit ook zeer onsportief en wat ik hoorde van de Tsjechen dan ze maar 3 spelers opstellen die tegen Nederland ook hebben gespeeld is zeer triest en ook onsportief.
Is misschien wel zo..quote:Op dinsdag 22 juni 2004 23:42 schreef WebForce het volgende:
Ja, ik vond dit ook zeer onsportief en wat ik hoorde van de Tsjechen dan ze maar 3 spelers opstellen die tegen Nederland ook hebben gespeeld is zeer triest en ook onsportief.
We hadden Duitsland echt niet die kwartfinaleplaats geguntquote:Op dinsdag 22 juni 2004 23:44 schreef s4nd3r-tj3 het volgende:
[..]
Is misschien wel zo..
Maar ik durf te wedden dat wij precies hetzelfde hadden gedaan, als we in dezelfde situatie zaten als Tjechie ... maja ALS![]()
quote:Op dinsdag 22 juni 2004 23:44 schreef kastanova het volgende:
En iemand die zij in plaats van zei schrijft heeft nog nooit een schoolboek aangeraakt.
kaarten werden toch weggescholden of nietquote:Op dinsdag 22 juni 2004 23:44 schreef BB-King het volgende:
[..]
Het ergste is nog wel dat het begrijpelijk is.
Waarom blessures of kaarten riskeren als je al door bent.![]()
Als je er in de derde nog 1 oploopt ben je alsnog geschorst voor een kwartfinale.. Na de poule-wedstrijden worden ze wel kwijtgescholden...quote:Op woensdag 23 juni 2004 00:06 schreef wise het volgende:
[..]
kaarten werden toch weggescholden of niet![]()
Ook op basis van het oude systeem had Italïe het niet gehaald... Ze hebben namelijk gewoon een slechter doelsaldo dan Zweden en Denemarken. En wees nou heel eerlijk: als je 2 keer op rij niet weet te winnen en dan in de slotwedstrijd pas in de 94e minuut van een al uitgeschakeld land wint, heb je het gewoon niet goed gedaan...quote:Op dinsdag 22 juni 2004 23:40 schreef maxson het volgende:
want,wat ik vandaag heb gezien en lees![]()
![]()
![]()
![]()
sorry hoor,stelletje prutsers,die scandinaviers ....dat is verre weg van een wedstrijd Nederland-Duitsland....Die landen spelen onder 1 hoedje en ...DAT IS LEUK VOOR HET E.K .....Toch!!!!
Ach ,rot op,schandalig en vooral voor die idioot die dit systeem uitgevonden heeft![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zoals Johan(de levende legende) al zei,Wie zo een systeem bedacht heeft,heeft nog nooit een bal geraakt.....En,ik geloof het best wel...Om te kotsen
bah bah bah bah![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |