Hm ... we moeten eerst maar eens zien of we de kwartfinale halen. Zo overtuigd ben ik daar niet van.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 23:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Wordt een mooie wedstrijd Zweden- Nederland. En Tong: mooi topic, je bent er mooi vroeg bij. Zaterdag lullen we hem verder vol!
Ik wel.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 23:17 schreef Barca het volgende:
[..]
Hm ... we moeten eerst maar eens zien of we de kwartfinale halen. Zo overtuigd ben ik daar niet van.
Ik ben 11 keer in zweden geweest, DAN zie je pas wat mooisquote:Op dinsdag 22 juni 2004 23:13 schreef JPM01 het volgende:
[..]
ik zag laatst wel een mooie Zweedse schone op de tribunne zitten![]()
ze werd weer geflimd vandaagquote:
Volgens mij zit Frankrijk in het andere gedeelte van het speelschema.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 23:00 schreef Blik het volgende:
en dan naar de halve finale waar Frankrijk staat te wachten
Je bedoelt Figo ?quote:Op woensdag 23 juni 2004 00:34 schreef RAILGUNNER het volgende:
[..]
Volgens mij zit Frankrijk in het andere gedeelte van het speelschema.
In de halve finale legt Stam Rooney dus een paar keer goed neer.
zo dus:quote:Op woensdag 23 juni 2004 10:14 schreef TiMmS het volgende:
Ik lach me kapot als Letland en Tjechie doorgaan naar de kwarts
nee das nie waar, ik denk dat ik ga huilen
beleving.quote:Op woensdag 23 juni 2004 10:16 schreef super-muffin het volgende:
dat meen je toch niet serieus?
het is maar voetbal!
C1-D2, dus Zweden-D2.quote:Op woensdag 23 juni 2004 10:44 schreef pimpin het volgende:
Zweden speelt thuis
1. Korfbal is een sport, en niets minder dan voetbal.quote:En kun je even opflikkeren BlackDraco vieze teringverader. Ga lekker korfbal kijken ofzo.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |