abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 10 juli 2004 @ 21:58:38 #201
63890 bugeye
Fok verlaten heeft :'(
pi_20539275
reken maar niet op dat ie levend terugkomt
Ik zit niet langer meer hier.... snik....
pi_20547975
quote:
Op zaterdag 10 juli 2004 21:06 schreef pomtiedom het volgende:

[..]

alweer moet dat zijn (je weet wel een gebruik van middeleeuws denken is opnieuw ingevoerd)
Maar vergeet niet dat onthoofding ook in Europa bekend is. Het werd vroeger met een grote bijl gedaan tot rond de Franse revolutie. Meneer guillotinne (of hoe je dat schrijft) had er een gelijknamige machine voor gemaakt. Helaas voor hem was hij een van de gebruikers ervan net als de koning en koningin van Frankrijk.

Over ironisch gesproken.
nee nee.. nieks middeleeuws... dat is al sinds de 6e of 7e eeuw door de moslims gebruikt... ..vroeger gebeurde dat tijdens de oorlogen maar volgens de islam mag dat oook bij bepaalde ernstige misdaden. weer het gaat niet om onthoofden zelf maar .of de onthoofders recht hebben om die mensen te onthoofden
een terrorist is geen terrorist... als ik geen terrorist was dan had ik gehopen dat ik een terrorist was!
  zondag 11 juli 2004 @ 11:37:18 #203
71624 pomtiedom
Shadow Soldier
pi_20548041
quote:
Op zondag 11 juli 2004 11:33 schreef thesamira het volgende:

[..]

nee nee.. nieks middeleeuws... dat is al sinds de 6e of 7e eeuw door de moslims gebruikt... ..vroeger gebeurde dat tijdens de oorlogen maar volgens de islam mag dat oook bij bepaalde ernstige misdaden. weer het gaat niet om onthoofden zelf maar .of de onthoofders recht hebben om die mensen te onthoofden
Goed, dan nog eerder opvallend is dat in Europa rond dezelfde tijd ookal aan onthoofdingen werden gedaan. Een vergelijkbare trend schijnbaar.
I mean no harm
pi_20548438
haha..probably..
maar ik denk dat onthoofden al duizenden jaren lang bestond..
als ik me niet vergist..moest Abraham zijn zoon opofferen .Abraham deed het mes bij zijn keel en wilde hem opofferen en opeens werd zijn zoon geruild door een schaap... het schaap werd opgeofferd en zijn zoon leefde...
daarom doen moslims aan 'offerfeest'...
een terrorist is geen terrorist... als ik geen terrorist was dan had ik gehopen dat ik een terrorist was!
  zondag 11 juli 2004 @ 12:42:48 #205
96309 Bard_Yttap
Hitsige hoofddoekjes zijn sexy
pi_20548941
quote:
Op zondag 11 juli 2004 12:05 schreef thesamira het volgende:

... daarom doen moslims aan 'offerfeest'...
Moslims doen dus aan een soort onthoofdingsfeest?
pi_20553674
quote:
Op zaterdag 10 juli 2004 17:44 schreef bugeye het volgende:

[..]

het gaat niet eens om de moord, maar om ze bang te maken
Ik weet tog wel wat manieren van martelen waar je meer schrik mee aanjaagt
  zondag 11 juli 2004 @ 19:42:27 #207
60090 Akkersloot
pro-islam is extreem-rechts !
pi_20556730
quote:
Op zondag 11 juli 2004 12:05 schreef thesamira het volgende:
haha..probably..
maar ik denk dat onthoofden al duizenden jaren lang bestond..
als ik me niet vergist..moest Abraham zijn zoon opofferen .Abraham deed het mes bij zijn keel en wilde hem opofferen en opeens werd zijn zoon geruild door een schaap... het schaap werd opgeofferd en zijn zoon leefde...
daarom doen moslims aan 'offerfeest'...
Oh. Heeft Abraham eigenlijk wel bestaan. Volgens mij wou in dat verhaal Abraham zijn zoon alleen de keel doorsnijden. Dat is ook dodelijk en zou zijn zoon ook geofferd zijn dus.

Vreemde vergelijking ook. In dat verhaal wist Abraham van het bestaan van God. Moslims weten niets van het bestaan van God. Voor hen is het immers maar een geloof.
"Christenen en joden zijn ongelovig geworden omdat ze verzonnen hebben dat ze maar een paar dagen zullen branden in de hel" .
Mein Koran 3:23.
  zondag 11 juli 2004 @ 19:52:22 #209
60090 Akkersloot
pi_20556969
quote:
Op zondag 11 juli 2004 19:46 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Dat was een test.
Dat offeren door Abraham heeft niets met religie te maken. Abraham sprak immers met God en wist dus zeker van Gods bestaan af. Dat terwijl de mensen van nu niets van het bestaan van God afweten. Mensen spreken nu niet met God zoals dat Abraham (in dat verhaal dan) wel met God sprak.

Zie je het verschil ?
"Christenen en joden zijn ongelovig geworden omdat ze verzonnen hebben dat ze maar een paar dagen zullen branden in de hel" .
  zondag 11 juli 2004 @ 20:04:35 #210
71624 pomtiedom
Shadow Soldier
pi_20557240
Ik zou het niet weten. Er zit me wel iets bij van de Katholieke basisschool waar ik op heb gezeten, maar dat is ook alles. Allemaal die sprookjes zijn maar saai, ga dan naar de Efteling ofzo, das veel leuker dan een paar stoffige oude boeken van verschillende religies.
I mean no harm
pi_20557348
quote:
Op zondag 11 juli 2004 19:52 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

Dat offeren door Abraham heeft niets met religie te maken. Abraham sprak immers met God en wist dus zeker van Gods bestaan af. Dat terwijl de mensen van nu niets van het bestaan van God afweten. Mensen spreken nu niet met God zoals dat Abraham (in dat verhaal dan) wel met God sprak.

Zie je het verschil ?
Ik zie het verschil heel goed. Het was dan ook geen test of de profeet Ibrahim (sa) in God geloofde of niet, het was een test om te zien hoever zijn 'onderwerping' aan God zou gaan.

Voor de rest doe je alsof profeten gelijk zijn aan iedere willekeurige mens op aarde.
  zondag 11 juli 2004 @ 20:20:21 #212
60090 Akkersloot
pi_20557568
quote:
Op zondag 11 juli 2004 20:10 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Ik zie het verschil heel goed. Het was dan ook geen test of de profeet Ibrahim (sa) in God geloofde of niet, het was een test om te zien hoever zijn 'onderwerping' aan God zou gaan.

Voor de rest doe je alsof profeten gelijk zijn aan iedere willekeurige mens op aarde.
"Profeten" zijn ook gelijk aan ieder willekeurig mens op aarde.
pi_20557613
quote:
Op zondag 11 juli 2004 20:20 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

"Profeten" zijn ook gelijk aan ieder willekeurig mens op aarde.
Met als verschil dat ze gekozen zijn om een boodschap te verkondigen.
  † In Memoriam † zondag 11 juli 2004 @ 20:28:18 #214
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_20557739
Paar posts verwijderd

Nu jullie Abraham en de oorsprong van het offerfeest hebben behandeld kunnen jullie dat nu verder laten rusten, on-topic blijven of dit topic ongemoeid laten?
  zondag 11 juli 2004 @ 20:32:47 #215
60090 Akkersloot
pi_20557829
-off topic-

[ Bericht 96% gewijzigd door NorthernStar op 11-07-2004 20:44:03 ]
  zondag 11 juli 2004 @ 20:44:27 #216
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_20558070
Wanneer zijn de Nederlanders aan de beurt?
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
  zondag 11 juli 2004 @ 20:56:54 #217
60090 Akkersloot
pi_20558339
quote:
Op zondag 11 juli 2004 20:32 schreef Akkersloot het volgende:
-off topic- (verwijderd door mod dus)
Dan ook deze verwijderen. Als ik er immers niet op mag reageren. ("profeten" zijn helemaal niet gekozen)
quote:
Op zondag 11 juli 2004 20:22 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Met als verschil dat ze gekozen zijn om een boodschap te verkondigen.
  zondag 11 juli 2004 @ 20:58:20 #218
60090 Akkersloot
pi_20558371
quote:
Op zondag 11 juli 2004 20:44 schreef Sidekick het volgende:
Wanneer zijn de Nederlanders aan de beurt?
Dan natuurlijk weer een paar islamofielen minder.
  zondag 11 juli 2004 @ 21:40:58 #219
71624 pomtiedom
Shadow Soldier
pi_20559298
quote:
Op zondag 11 juli 2004 20:58 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

Dan natuurlijk weer een paar islamofielen minder.
correctie, meer.
I mean no harm
  zondag 11 juli 2004 @ 21:42:18 #220
96309 Bard_Yttap
pi_20559334
Bulgaria: Hostages 'still alive'
CNN: Sunday, July 11, 2004 Posted: 1400 GMT (2200 HKT)
(CNN) -- The Bulgarian Foreign Ministry says it has information indicating two of its citizens held hostage in Iraq are alive, although a reported deadline set by the kidnappers had expired.

The ministry identified the hostages as Ivailo Kepov and Georgi Lazov and said they are truckers. Two diplomats from Sofia, the capital, were in Baghdad to work on freeing the men, the Foreign Ministry said Sunday. Bulgaria does not have a diplomatic mission in Iraq.

On Thursday, Al-Jazeera aired a video showing an Iraqi insurgent group threatening to behead the two hostages within 24 hours if the United States did not release all prisoners in Iraq. Video showed the two Bulgarians sitting down with their hands tied, while three armed masked men stood behind them. The insurgents identified themselves as the Unification and Holy War group.

Bulgaria, which deploys troops in Iraq, has lost six soldiers in the conflict. The kidnappings have increased pressure on ex-King Simeon Saxe-Coburg's government which is trying to move his country of eight million people away from its communist past and into the realm of developed Western states, Reuters reported.

Bulgarian Muslims pray in Sofia for lives of two kidnapped Bulgarians
"Everyone is praying," read the front-page headline of the influential Trud daily, saying the two drivers had traveled to the northern Iraqi city of Mosul, where they were kidnapped, because of desperate poverty at home.

The Bulgarian government says two citizens held hostage in Iraq are alive, even though a deadline set by the kidnappers has expired.
  zondag 11 juli 2004 @ 21:48:38 #221
60090 Akkersloot
pi_20559518
quote:
Bulgarian Muslims pray in Sofia for lives of two kidnapped Bulgarians
Bidden moslims nu wel voor niet-moslims. Of zijn die twee ontvoerde Bulgaren ook moslim.

(Ik neem aan dat die Bulgaarse moslims ook voor niet-moslim Bulgaren bidden. Niet alle moslims zijn even achterlijk als de Amerikaanse moslims waar Northern-Star een paar dagen terug een topic over gesloten heeft)
  zondag 11 juli 2004 @ 21:49:58 #222
60090 Akkersloot
pi_20559564
quote:
Op zondag 11 juli 2004 21:40 schreef pomtiedom het volgende:
correctie, meer.
Ja want laten we er maar van uit gaan dat moslims in Nederland ook bidden en vragen voor de vrijlating van niet-moslim Nederlanders.
pi_20559810
quote:
Op zondag 11 juli 2004 21:48 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

Bidden moslims nu wel voor niet-moslims. Of zijn die twee ontvoerde Bulgaren ook moslim.

(Ik neem aan dat die Bulgaarse moslims ook voor niet-moslim Bulgaren bidden. Niet alle moslims zijn even achterlijk als de Amerikaanse moslims waar Northern-Star een paar dagen terug een topic over gesloten heeft)
voordat ze bidden...moeten eerst denken aan de slachtoffers van de amerikaanse agressiei n irak...waarom bidden voor een nietmoslim en niet voor een moslim
I swear by God, who has elevated the skies without pillars, neither America nor the people who live in it will dream of security before we live it in Palestine, and not before all the infidel armies leave the land of Muhammad, peace be upon him.
  zondag 11 juli 2004 @ 21:58:43 #224
96309 Bard_Yttap
pi_20559817
Philippines refuses Iraqi hostage-takers' demand
Sunday, July 11, 2004 Posted: 1947 GMT (0347 HKT)
(CNN) -- The Philippines will not meet a demand by hostage-takers to withdraw their troops from Iraq about a month earlier than scheduled, Secretary of Foreign Affairs Delia Albert announced Sunday.

Militants who abducted Angelo de la Cruz in Iraq gave the Philippines until Sunday evening to agree to pull its troops out of Iraq by July 20, according to a statement released Saturday.

The captors, who have identified themselves as members of the Khaled Bin Al-Walid Squadrons, part of the Islamic Army of Iraq, originally threatened to kill de la Cruz if Filipino troops did not leave Iraq by Saturday. They extended the deadline by 24 hours.

As part of the ongoing hostage negotiations, the government will fly de la Cruz's wife and brother to Iraq with the Philippines labor secretary.

Protest in Manila on Sunday for immediate withdrawal of troops from Iraq.

There has been confusion as to the fate of de la Cruz. Before the captors announced the deadline extension Saturday, a top Philippines official announced the 46-year-old truck driver and father of eight was being released. Later, a Philippines diplomat in Iraq said that was not the case.

Ahead of the original deadline, the Philippines announced Saturday it would not extend the mandate for its 50-strong humanitarian force, who will leave Iraq as scheduled on August 20. Albert said that decision was not directly related to the ongoing hostage negotiations.

The Bulgarian Foreign Ministry said Sunday that it had information indicating two of its citizens held hostage in Iraq were alive, although a reported deadline set by the kidnappers had expired. The Ministry identified the hostages as Ivailo Kepov and Georgi Lazov and said they are truckers.

Militants have abducted drivers because they have been transporting goods to U.S.-led forces.
_ _ _ __________________________________________________________
Bron: http://edition.cnn.com/20(...)iraq.main/index.html
¯ ¯ ¯ ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_20559837
quote:
Op zondag 11 juli 2004 21:49 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

Ja want laten we er maar van uit gaan dat moslims in Nederland ook bidden en vragen voor de vrijlating van niet-moslim Nederlanders.
niet voordat de nederlanders bidden voor de slachtoffers van irak en afghanistan..nederland deed toch mee aan de oorlog tegen de islam....
I swear by God, who has elevated the skies without pillars, neither America nor the people who live in it will dream of security before we live it in Palestine, and not before all the infidel armies leave the land of Muhammad, peace be upon him.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')