abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 28 juni 2004 @ 00:09:01 #76
94405 Tarak
Follow the white rabbit...
pi_20240444
Onthoofdingen..............................
If I had a world of my own, everything would be nonsense. Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't. And contrary wise, what is, it wouldn't be. And what it wouldn't be, it would. You see?
pi_20240553
quote:
Op zondag 27 juni 2004 23:35 schreef dynast het volgende:
En nu weer een Amerikaan?
[..]

Bron
Die Amerikaan is dus ook Pakistaan:
quote:
VS-soldaat met onthoofding bedreigd

BAGDAD In Irak hebben terroristen weer
een buitenlander ontvoerd.De tv-zender
Al-Arabiya liet drie mannen zien die
dreigden een Amerikaanse militair van
Pakistaanse afkomst te onthoofden,als
de VS niet binnen drie dagen een aantal
gevangenen in Irak vrijlaat.

Zaterdag verklaarden leden van de aan
Al-Qaeda verbonden groep van Al-Zarqawi
drie Turken te hebben ontvoerd.Ze eisen
dat Turkije binnen 72 uur bedrijven die
in Irak voor de VS werken,sluit,anders
worden de drie onthoofd.

Bij een aanslag met granaten in de
Groene Zone in Bagdad kwamen gisteren
twee kinderen om.
  maandag 28 juni 2004 @ 00:40:26 #78
63890 bugeye
Fok verlaten heeft :'(
pi_20241221

moest er effe meteen aan denken
Ik zit niet langer meer hier.... snik....
  maandag 28 juni 2004 @ 08:45:36 #79
96309 Bard_Yttap
Hitsige hoofddoekjes zijn sexy
pi_20267494
quote:
Op maandag 28 juni 2004 08:45 schreef Bard_Yttap het volgende:
[afbeelding]
Volgens mij snijden ze zichzelf in de vingers als ze een moslim zouden onthoofden...
pi_20267572
quote:
Op dinsdag 29 juni 2004 00:01 schreef Tikorev-FP het volgende:

[..]

Volgens mij snijden ze zichzelf in de vingers als ze een moslim zouden onthoofden...
Hij draagt een uniform van hun vijand. Dus in hun ogen is het een ongelovige. En alle ongelovige honden moeten dood uiteraard
pi_20267764
quote:
Op dinsdag 29 juni 2004 00:01 schreef Tikorev-FP het volgende:

[..]

Dat kan je nog eens tegenvallen. Hoeveel moslims zijn er nou al niet gedood door dit soort figuren? Verder gaat het hier om een Amerikaanse soldaat, dus toch een 'verrader' (in hun ogen).
pi_20267981
Doe dat maar in onzin.

[ Bericht 37% gewijzigd door Loedertje op 29-06-2004 00:22:28 ]
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_20268490
Onthoofdingen zijn volgens de Koran overigens inhumaan en alleen toegestaan in extreme situaties. De uitvoerders van het "vonnis" moeten volgens de Koran voor vergiffenis smeken aan Allah (vanwege de inhumaniteit) en bidden voor de ziel van het slachtoffer.

Dat ze dit niet doen duid er wellicht op dat dit geen extremisten zijn en dus strijders van Saddam Hoessein of dat deze fundamentalisten het niet zo nauw met nemen het woord van hun heilige boek als het gaat om vijanden. Wat erop duid dat dit "gewoon" moordende gekken zijn.

[ Bericht 1% gewijzigd door DrWolffenstein op 29-06-2004 01:08:52 ]
  dinsdag 29 juni 2004 @ 01:10:40 #85
94405 Tarak
Follow the white rabbit...
pi_20268881
quote:
Op dinsdag 29 juni 2004 00:44 schreef DrWolffenstein het volgende:
Dat ze dit niet doen duid er wellicht op dat dit geen extremisten zijn en dus strijders van Saddam Hoessein of dat deze fundamentalisten het niet zo nauw met nemen het woord van hun heilige boek als het gaat om vijanden. Wat erop duid dat dit "gewoon" moordende gekken zijn.
Ik vrees dat ze in de laatstegenoemde categorie vallen......
quote:
Op maandag 28 juni 2004 00:40 schreef bugeye het volgende:
[afbeelding]
moest er effe meteen aan denken
Bugeye, het was niet leuk trouwens.

[ Bericht 16% gewijzigd door Tarak op 29-06-2004 01:34:31 ]
If I had a world of my own, everything would be nonsense. Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't. And contrary wise, what is, it wouldn't be. And what it wouldn't be, it would. You see?
  dinsdag 29 juni 2004 @ 01:28:43 #86
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_20269181
Ben ik trouwens de enige die zich afvraagt waarom ze in hemelsnaam z'n paygrade op zo'n kaartje zetten?
Vampire Romance O+
  dinsdag 29 juni 2004 @ 09:12:04 #87
96309 Bard_Yttap
pi_20271216
quote:
Op dinsdag 29 juni 2004 01:28 schreef MouseOver het volgende:
Ben ik trouwens de enige die zich afvraagt waarom ze in hemelsnaam z'n paygrade op zo'n kaartje zetten?
Zal misschien voor gratis Budweiser in de korporaalskantine zijn.
  dinsdag 29 juni 2004 @ 09:13:04 #88
96309 Bard_Yttap
pi_20271233
Arabische zender meldt executie Amerikaanse militair
De Telegraaf, di 29 jun 2004, 06:28
BAGDAD - De Arabische zender al-Jazeera heeft dinsdagochtend de executie van een gevangengenomen Amerikaanse militair in Irak gemeld. De zender ontving een videoband waarop te zien zou zijn dat de soldaat wordt doodgeschoten.

Al-Jazeera kreeg ook een verklaring van een tot nu toe onbekende groepering in Irak, die zegt achter de moord te zitten. De extremisten rechtvaardigden de executie door te verwijzen naar de Amerikaanse politiek in Irak. Volgens hen is het doodschieten van de militair ook een wraakactie voor de " martelaren" in Irak, Saudi-Arabië en Algerije.

Keith Maupin.
Bij de geëxecuteerde militair zou het om de 20-jarige Keith Maupin gaan. Hij was begin april gegijzeld, als eerste Amerikaanse soldaat sinds de invasie vorig jaar.

Op dit beeldfragment van Al-Jazeera zou Maupin te zien zijn voor zijn executie.
De korrelige beelden van een sprekende man vertonen grote gelijkenis met eerdere opnamen van de gekidnapte Maupin, meldde de Amerikaanse nieuwszender CNN. Op de video is te zien hoe een man een schot lost, waarop het geblinddoekte slachtoffer in een gat valt.

Volgens de Amerikaanse zender ABC zijn de ouders van Maupin maandag officieel op de hoogte gebracht van het bestaan van de video. ABC baseerde zich op een hooggeplaatste Amerikaanse militair die anoniem wenst te blijven. Er is nog geen officiële bevestiging dat Maupin is geëxecuteerd.

De militair verdween op 9 april ten westen van de Iraakse hoofdstad Bagdad tijdens een aanval op het konvooi waarin hij meereed. Het Amerikaanse ministerie van Defensie bevestigde op 23 april dat de soldaat zich in de handen van ontvoerders bevond.

Verzetsstrijders executeerden eerder al buitenlanders uit onvrede over de aanwezigheid van de internationale bezettingsmacht in Irak.

Bron: http://www.telegraaf.nl/b(...)cuteerd_in_Irak.html

NIEUWE TACTIEK, ONTHOOFDING MET KALASHNIKOV !!!
  dinsdag 29 juni 2004 @ 11:46:51 #89
63890 bugeye
Fok verlaten heeft :'(
pi_20274773
20 jaar??? jezus , wat jong
Ik zit niet langer meer hier.... snik....
  dinsdag 29 juni 2004 @ 12:45:54 #90
71624 pomtiedom
Shadow Soldier
pi_20276302
Ik las net op teletekst dat de drie Turken zijn vrijgelaten. Dat is fijn voor hun en hun vrienden en familieleden, naar deze dan ook mijn gelukwensingen.

Echter is deze daad ook gelijktijdig hypocriet en discriminatie van de terroristen in Irak.

Hypocriet omdat er dagelijks in Irak Moslims door hun worden vermoord.
Discriminatie omdat ze een verschil maken tussen Moslims en niet-Moslims in hun onthoofdingen.

Bij die discriminatie valt overigens af te lezen wat voor facisten de Fundamentalistische Moslims zijn en dat ze zelfs volgens de tolerante Islam fout bezig zijn.

Er zijn maar twee redenen te bedenken voor deze vrijlating:
1) Na de gijzeling ervan hebben de daders zich gerealiseerd dat de onthoofding ervan tot protest zou lijden bij veel Moslims en de steun voor hun zaak nog verder zou afnemen onder de Moslims.
2) Deze daad is met voorbedachte raden zo geplant als een of andere zieke propaganda stunt als doel om support voor hun zaak te winnen onder de Moslims.

Ik denk dat ik bij de tweede reden de Fundamentalistische Moslims teveel eer geef omdat de doorsnee terrorist niet het vermogen heeft om dergelijke zaken te overzien. Dit zouy alleen mogelijk zijn als hij vanuit hogere hand is opgezet.
De redenen wat op teletekst zijn genoemd zijn naar mijn indruk schijnredenen om de echte redenen te verbergen. Maar het is een publiek geheim dat de echte redenen hypocriet en discriminatie zijn.
I mean no harm
  dinsdag 29 juni 2004 @ 12:51:02 #91
71624 pomtiedom
Shadow Soldier
pi_20276427
Hier het bericht van NOS teletekst:
quote:
Drie gegijzelde Turken Irak vrij

BAGDAD Iraakse extremisten hebben drie
Turkse gijzelaars vrijgelaten.Ze hadden
gedreigd het drietal te onthoofden,maar
wilden met de vrijlating een gebaar
maken naar de moslims in Turkije.

Ook zeggen ze de Turken te belonen voor
hun demonstraties tegen president Bush.
Die woont in Istanbul de NAVO-top bij.
Het drietal werd zaterdag ontvoerd door
aanhangers van de extremist al-Zarqawi.

Vannacht werd een Amerikaanse soldaat
doodgeschoten.Op een video zeiden de
onbekende daders dat ze de executie
hebben uitgevoerd omdat de Amerikaanse
politiek in Irak niet is veranderd.Het
slachtoffer werd in april ontvoerd.
I mean no harm
  † In Memoriam † dinsdag 29 juni 2004 @ 12:54:24 #92
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_20276517
quote:
Op dinsdag 29 juni 2004 12:45 schreef pomtiedom het volgende:

Er zijn maar twee redenen te bedenken voor deze vrijlating:
1) Na de gijzeling ervan hebben de daders zich gerealiseerd dat de onthoofding ervan tot protest zou lijden bij veel Moslims en de steun voor hun zaak nog verder zou afnemen onder de Moslims.
2) Deze daad is met voorbedachte raden zo geplant als een of andere zieke propaganda stunt als doel om support voor hun zaak te winnen onder de Moslims.

Ik denk dat ik bij de tweede reden de Fundamentalistische Moslims teveel eer geef omdat de doorsnee terrorist niet het vermogen heeft om dergelijke zaken te overzien. Dit zouy alleen mogelijk zijn als hij vanuit hogere hand is opgezet.
De redenen wat op teletekst zijn genoemd zijn naar mijn indruk schijnredenen om de echte redenen te verbergen. Maar het is een publiek geheim dat de echte redenen hypocriet en discriminatie zijn.

De redenen van die vrijlatingen staan anders gewoon volop in de nieuwsberichten.
quote:
'Turks bedrijf stopt activiteiten in Irak omwille van gijzelaars'

ANKARA, 29 juni (AP) - Het Turkse bedrijf Kayteks heeft besloten geen zaken meer met het Amerikaanse leger in Irak te doen om twee personeelsleden te redden die door hun ontvoerders met onthoofding zijn bedreigd, heeft het televisiestation CNN-Turk dinsdag gemeld.

De twee Turken hebben inmiddels hun familie in Turkije gebeld en gezegd dat ze binnen een week worden vrijgelaten, aldus CNN-Turk. De twee, Soner Sercali en Murat Kizil, worden sinds 1 juni in Irak vermist.

Kayteks, noch de families Sercali en Kizil waren bereikbaar voor commentaar.

Het Turkse persbureau Ihlas verspreidde maandag een foto van de twee gijzelaars, hurkend voor vijf gemaskerde mannen met machinegeweren en raketwerpers. Hun werd verweten voor de Amerikaanse bezetters te werken.

Dinsdag is ook de deadline voor drie andere Turken die door een andere Iraakse groep met onthoofding zijn bedreigd. In Irak zijn duizenden Turken werkzaam als vrachtwagenchauffeurs of aannemers.
quote:
29/06 Drie Turkse gijzelaars vrijgelaten in Irak
De rebellengroep "Tawhid wal jihad" van Moussab Al-Zarqaoui die banden heeft met al-Qaida, heeft drie Turken vrijgelaten die ze dreigde te onthoofden.

Het nieuws werd dinsdagmorgen gebracht door de nieuwszender Al-Jazeera en bevestigd door het ministerie van Buitenlandse Zaken in Turkije. De Arabische nieuwszender zond een video uit waarin de extremisten zegden die beslissing te hebben genomen na de acties van "moslims en strijders van God" in Turkije.

"Omwille van jullie eervolle houding (...) laten we de gijzelaars vrij en dragen we hen veilig en wel over omdat ze beloofd hebben niet meer aan de zijde te staan van de ongelovigen", zei een van de gijzelnemers op de video. Hij verwees naar de betogingen die afgelopen dagen in Turkije waren gehouden tegen de Verenigde Staten en hun politiek in Irak, naar aanleiding van het bezoek van de Amerikaanse president George Bush aan turkije en de NAVO-bijeenkomst in het land.

In Ankara bevestigde een woordvoerder van het ministerie van Buitenlandse Zaken de vrijlating, zonder details te kunnen geven.
  dinsdag 29 juni 2004 @ 12:56:27 #93
71624 pomtiedom
Shadow Soldier
pi_20276573
Ik haat het om mezelf te quoten maar:
quote:
Vandaar.
I mean no harm
  † In Memoriam † dinsdag 29 juni 2004 @ 12:58:19 #94
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_20276616
quote:
Op dinsdag 29 juni 2004 12:56 schreef pomtiedom het volgende:
Ik haat het om mezelf te quoten maar:
[..]

Vandaar.
Redenen als *hypocriet* en *discriminatie* zijn toch minder aannemelijk dan redenen als * ze trekken zich terug en doen wat wij eisten*
  dinsdag 29 juni 2004 @ 13:03:31 #95
71624 pomtiedom
Shadow Soldier
pi_20276755
quote:
Op dinsdag 29 juni 2004 12:58 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Redenen als *hypocriet* en *discriminatie* zijn toch minder aannemelijk dan redenen als * ze trekken zich terug en doen wat wij eisten*
De eis was dat Turkije zijn mensen uit Irak zou trekken, dat is niet gebeurt. Strikt genomen zouden er nu dus koppen moeten rollen.
Maar omdat de onthoofding van Moslims ervoor zou zorgen dat het respect van Moslims voor het 'verzet' dan zou afnemen hebben ze gewooon een andere reden gezocht om ze vrij te kunnen laten en er alsnog een overwinninkje uit voor te boeken door als bericht te geven dat Moslims zich zoveelmogelijk tegen het westen moeten verzetten, daar wijs ik op.
I mean no harm
  dinsdag 29 juni 2004 @ 13:30:30 #96
3542 Gia
User under construction
pi_20277515
Nou, dan weet dus nu iedereen die eventueel nog gegijzeld gaat worden wat hem te doen staat:

Gewoon beloven dat je je tegen Amerika keert, want dan wordt je vrijgelaten.

Eenmaal vrij kun je natuurlijk weer doen wat je wilt. Geldt ook voor deze Turken.
pi_20279850
de drie gijzelaars zijn vrijgelaten omdat de turken hebben gedemonstreerd tegen de bezoek van bush en zijn kruisvaardige bende.. ook omdat de gijzelaars hebben beloofd dat ze niet meer zullen werken met de amerikanen en omdat de maatschappij waarbij ze werken ook geen zaken meer wil doen met de amerikanen.... en omdat ze moslims zijn !
  dinsdag 29 juni 2004 @ 14:57:03 #98
3542 Gia
User under construction
pi_20279951
quote:
Op dinsdag 29 juni 2004 14:53 schreef groengeel het volgende:
de drie gijzelaars zijn vrijgelaten omdat de turken hebben gedemonstreerd tegen de bezoek van bush en zijn kruisvaardige bende.. ook omdat de gijzelaars hebben beloofd dat ze niet meer zullen werken met de amerikanen en omdat de maatschappij waarbij ze werken ook geen zaken meer wil doen met de amerikanen.... en omdat ze moslims zijn !
In Amerika is ook gedemonstreerd tegen Bush, die gijzelaars hadden ook graag beloofd dat ze niet meer zouden werken met de Amerikanen. Ze waren alleen geen Moslim.

Dus, het was gewoon omdat ze moslim zijn, niks anders.
  dinsdag 29 juni 2004 @ 15:16:02 #99
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_20280388
En de Turkse imperialisten hebben nog altijd hun troepen in Irak, maar goed dat is niks waar de Koerden geen verandering in kunnen brengen
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
pi_20280474
quote:
Op dinsdag 29 juni 2004 14:53 schreef groengeel het volgende:
Kijk dat is dezelfde retoriek van de communisten. "..... omdat ze communisten zijn! " werd vaak gebruikt voordat ze aan hun eigen systeem ten onder gingen. Al zou dat nu anders zijn aangezien waar moslims komen alles wat bereikt is kapot gaat. Weer een opmerkelijke overeenkomst met de commies.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')