abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_20597140
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 14:27 schreef Dr_Weird het volgende:

[..]

Ok je weet dat in de regio terreur niet vreemd is. Maar het zijn telkens weer de extremisten die de spits opdrijven ook in irak. Ja de Palestijnen en Irakezen hebben niets met elkaar te maken. Echter zijn het wel fundi's die de regio's in de beide landen onveilig maken en ze geven niks om hun eigen mensen laat staan ongelovige mensen. Ik vindt dat zoiets naar Nazisme riekt. Dus voor mij zijn fundi's niets anders dan religieuze fascisten met maar één doel Islamiseren van wat niet Islamitisch is. En met meest opvallende is dat de goede moslims nauwelijks iets ondernemen tegen hun extremistische en fascistische broeders. Te weinig draagvlak??? Wie zal het zeggen.
oh daar heb je gewoon gelijk in

in de vorige eeuw proberden beurtelings het facisme en het communisme de macht te grijpen met moordadige doctrines
nu probeert het islamisme dat

stalin
hitler
bin laden en zijn vrienden

tja...
'Silvie Meijs is de hoer van Amsterdam'.
pi_20597193
Grappig. Nooit geweten dat OBL uitwas op wereldheerschappij.
pi_20597216
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 14:50 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Grappig. Nooit geweten dat OBL uitwas op wereldheerschappij.
voor zijn doctrine wil hij de islam overal verspreiden

zelfde als hitler wilde
en stalin

en het kalifaat natuurlijk
hij wil het grote moslimrijk laten herrijzen, hitler wilde het romeinse rijk laten herrijzen etc

nazis, communisten en fundimoslims: zelfde shit, nieuwe naam
  dinsdag 13 juli 2004 @ 14:56:36 #281
71624 pomtiedom
Shadow Soldier
pi_20597328
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 14:51 schreef Matamoros het volgende:

[..]

voor zijn doctrine wil hij de islam overal verspreiden

zelfde als hitler wilde
en stalin

en het kalifaat natuurlijk
hij wil het grote moslimrijk laten herrijzen, hitler wilde het romeinse rijk laten herrijzen etc

nazis, communisten en fundimoslims: zelfde shit, nieuwe naam
Idd, OBL wil een wereldwijde Moslimstaat. Daarom ben ik ook onder andere tegen hem en Al-Qaida. Dat verhaaltje wat soms wordt opgehangen dat hij het MO wil bevrijden van westerse invloeden is slechts een 'feel good' fabeltje.
I mean no harm
pi_20597471
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 14:55 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
weinig grappigs aan hoor

immers, de belofte vd islam is dat die in ieder huis op aarde zal binnendringen en dat daarna de dag des oordeels aan zal breken

en de kalifa kan alleen ontstaan uit de roken van een 3e wereldoorlog
daarom wil Bin die zo graag

hij gelooft uiteraard heilig in zijn eigen moslimsprookje dat hij aanhangt
net zoals hitler in die onzin van een heilig 3e germaans rijk bla bla geloofde
pi_20597521
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 15:01 schreef Matamoros het volgende:

[..]

weinig grappigs aan hoor

blaat
En of het grappig is en het lijkt alleen maar grappiger te worden
pi_20597551
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 15:03 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

rochel
dan toch niet
weet jij het beter dan bin zelf

veel succes ermee
en vergeet geen antillianen te ontlopen he? ik heb begrepen dat je die nogal eng vind.
pi_20597603
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 15:04 schreef Matamoros het volgende:

[..]

blablabla
Maar Aaah, waarom heb je besloten om nu onder deze naam te posten?
pi_20597714
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 14:56 schreef pomtiedom het volgende:

[..]

Idd, OBL wil een wereldwijde Moslimstaat. Daarom ben ik ook onder andere tegen hem en Al-Qaida. Dat verhaaltje wat soms wordt opgehangen dat hij het MO wil bevrijden van westerse invloeden is slechts een 'feel good' fabeltje.
Oh? Volgens mij wil Osama Bin Laden helemaal geen mondiaal kalifaat. Het zal 'm een worst wezen dat ze in Zuid-Amerika christelijk zijn, maar het Westen moet uit de Islamitische gebieden. Althans, dat is wat hij zelf zegt.
  dinsdag 13 juli 2004 @ 15:11:05 #287
97537 Dr_Weird
Let the mating begin!!!!!
pi_20597715
Met islam is niks mis zolang deze maar gescheiden blijft van de staat dus geen sharia.
Maar fundi's die nemen alles te letterlijk.

Was het niet jezus die parabelen(vergelijkingen) vertelde, zo werd duidelijk dat de schrijftgeleerde de essentie van hun geloof niet begrepen net zoals de fundi's. Paulus een apostel van jezus mocht niet gelovigen niet vertellen over jezus, tenzij de niet gelovigen precies op dezelfde manier als de joden het geloof liet belijden. Maar paulus was van mening dat het christendom op maat kon worden gemaakt voor elk volk zonder hun gewoontes te ondergraven. Maar zoals de farizeëers zijn de katholieken, fundamentalisten en de andere streng gelovigen die de werkelijke boodschap van hun geloof niet begrepen. .
More corn!!!
  dinsdag 13 juli 2004 @ 15:16:10 #288
71624 pomtiedom
Shadow Soldier
pi_20597841
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 15:11 schreef Monidique het volgende:

[..]

Oh? Volgens mij wil Osama Bin Laden helemaal geen mondiaal kalifaat. Het zal 'm een worst wezen dat ze in Zuid-Amerika christelijk zijn, maar het Westen moet uit de Islamitische gebieden. Althans, dat is wat hij zelf zegt.
DAt is slechts de eerste fase. OBL himself heeft in het verleden gezegt dat de hele wereld een grote Moslimstaat moet worden. Slechts recentelijk heeft hij dat idee veranderd naar een streng Islamitisch MO waarschijnlijk omdat hij doorkreeg dat zijn eerder grootheidswaanzinnige idee nooit zou lukken. Het trieste is dat zelfs zijn nieuwe grootheidswaanzinnige idee ook niet zal lukken.

Het zou trouwens erg zijn voor het MO als het wel zou lukken want dan zou het MO voor een hele lange tijd arm zijn en niet veel beter af zijn als het huidige Afrika (met name het arme gedeelte van Midden- en onder-Afrika)

/Edit; Je kunt het trouwens ook op internet opzoeken, legio bronnen die het bevestigen, en kom niet aanzetten dat ze allemaal zionistische of kruisvaardersteunende bronnen zijn!
I mean no harm
pi_20597873
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 15:16 schreef pomtiedom het volgende:
Het zou trouwens erg zijn voor het MO als het wel zou lukken want dan zou het MO voor een hele lange tijd arm zijn en niet veel beter af zijn als het huidige Afrika (met name het arme gedeelte van Midden- en onder-Afrika)
Het zou inderdaad niet al te voordelig zijn voor het Midden-Oosten. Ik denk overigens dat het ontzettend moeilijk zal zijn om het Midden-Oosten zo streng Islamitisch te maken, want de meeste mensen zien wel dat het niet al te vrolijk leven is onder zo'n regime.
  dinsdag 13 juli 2004 @ 15:26:23 #290
71624 pomtiedom
Shadow Soldier
pi_20598123
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 15:17 schreef Monidique het volgende:

[..]

Het zou inderdaad niet al te voordelig zijn voor het Midden-Oosten. Ik denk overigens dat het ontzettend moeilijk zal zijn om het Midden-Oosten zo streng Islamitisch te maken, want de meeste mensen zien wel dat het niet al te vrolijk leven is onder zo'n regime.
idd, kijk maar naar Iran, de jongeren zijn nu niet bepaald blij met het huidige rigme. Ik kan het me best voorstellen dat je er een hekel aan krijgt als de politie plotseling je feestje binnenstormt om te kijken of je alcohol schenkt.

Eigenlijk zouden we een hele hoop van die honingdrank van de Noormannen erheen moeten sturen om de studenten te steunen, voor zover ik weet mag dat wel worden gedronken van de Islam.
I mean no harm
pi_20598200
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 15:06 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

rochel kuch allah
leuk zeg iedere vraag ontwijken, de quote veranderen en een wedervraag stellen
pi_20598327
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 15:28 schreef Matamoros het volgende:

[..]

blablabla
Was je op vakantie ofzo, Aaaah? Je hebt het bijna een week volgehouden om niet te posten.
  dinsdag 13 juli 2004 @ 15:33:50 #293
71624 pomtiedom
Shadow Soldier
pi_20598350
Jullie wijken af van het topic. Ik verwacht dat deze berichten door een mod worden geschrapt....en terecht!!
I mean no harm
pi_20598579
Islamietjes zijn het door onschuldige mensen te onthoofden.
  dinsdag 13 juli 2004 @ 15:43:09 #295
97537 Dr_Weird
pi_20598613
Misschien kunnen we elders een topic hierover openen alleen heb ik nog een pakkende titel nodig.
En dan hopen datgene wat hier gezegd daar naar toe kan worden overgeheveld.
More corn!!!
pi_20598689
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 15:42 schreef more het volgende:
Islamietjes zijn het door onschuldige mensen te onthoofden.
Juist niet, maar dat terzijde.
  dinsdag 13 juli 2004 @ 15:47:17 #297
71624 pomtiedom
Shadow Soldier
pi_20598725
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 15:45 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Nounou, daar ben ik anders niet van overtuigd. Je hoeft niet dapper te zijn om iemand te onthoofden als hij niets kan terug doen, slechts een sterke maag en geen geweten voldoen al. En daarom zijn het ook Islamietjes.
I mean no harm
  dinsdag 13 juli 2004 @ 15:51:55 #298
97537 Dr_Weird
pi_20598848
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 15:45 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

De eerste vier letters kun je wegdenken. Het ging voornamelijk om het dik gedrukte.
Maar ik kan me voorstellen dat jij rechtgeaarde moslim daar aanstoot van neemt.
Maar we hebben het specifiek over religieuze dreuzels. Wij bekritiseren ook andere extreem streng gelovigen(jehova getuigen, staphorst, veluwse gemeenschappen oa)
More corn!!!
pi_20598859
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 15:47 schreef pomtiedom het volgende:

[..]

blaat.
Nog steeds zie ik de link niet met de Islam.
pi_20598885
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 15:51 schreef Dr_Weird het volgende:

[..]

De eerste vier letters kun je wegdenken. Het ging voornamelijk om het dik gedrukte.
Maar ik kan me voorstellen dat jij rechtgeaarde moslim daar aanstoot van neemt.
Maar we hebben het specifiek over religieuze dreuzels. Wij bekritiseren ook andere extreem streng gelovigen(jehova getuigen, staphorst, veluwse gemeenschappen oa)
Prima, maar laat die 4 letters dan ook gewoon weg.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')