oh daar heb je gewoon gelijk inquote:Op dinsdag 13 juli 2004 14:27 schreef Dr_Weird het volgende:
[..]
Ok je weet dat in de regio terreur niet vreemd is. Maar het zijn telkens weer de extremisten die de spits opdrijven ook in irak. Ja de Palestijnen en Irakezen hebben niets met elkaar te maken. Echter zijn het wel fundi's die de regio's in de beide landen onveilig maken en ze geven niks om hun eigen mensen laat staan ongelovige mensen. Ik vindt dat zoiets naar Nazisme riekt. Dus voor mij zijn fundi's niets anders dan religieuze fascisten met maar één doel Islamiseren van wat niet Islamitisch is. En met meest opvallende is dat de goede moslims nauwelijks iets ondernemen tegen hun extremistische en fascistische broeders. Te weinig draagvlak??? Wie zal het zeggen.
voor zijn doctrine wil hij de islam overal verspreidenquote:Op dinsdag 13 juli 2004 14:50 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Grappig. Nooit geweten dat OBL uitwas op wereldheerschappij.
Idd, OBL wil een wereldwijde Moslimstaat. Daarom ben ik ook onder andere tegen hem en Al-Qaida. Dat verhaaltje wat soms wordt opgehangen dat hij het MO wil bevrijden van westerse invloeden is slechts een 'feel good' fabeltje.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 14:51 schreef Matamoros het volgende:
[..]
voor zijn doctrine wil hij de islam overal verspreiden
zelfde als hitler wilde
en stalin
en het kalifaat natuurlijk
hij wil het grote moslimrijk laten herrijzen, hitler wilde het romeinse rijk laten herrijzen etc
nazis, communisten en fundimoslims: zelfde shit, nieuwe naam
weinig grappigs aan hoorquote:Op dinsdag 13 juli 2004 14:55 schreef KirmiziBeyaz het volgende:![]()
En of het grappig is en het lijkt alleen maar grappiger te wordenquote:Op dinsdag 13 juli 2004 15:01 schreef Matamoros het volgende:
[..]
weinig grappigs aan hoor
blaat
dan toch nietquote:Op dinsdag 13 juli 2004 15:03 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
rochel
Maar Aaah, waarom heb je besloten om nu onder deze naam te posten?quote:Op dinsdag 13 juli 2004 15:04 schreef Matamoros het volgende:
[..]
blablabla
Oh? Volgens mij wil Osama Bin Laden helemaal geen mondiaal kalifaat. Het zal 'm een worst wezen dat ze in Zuid-Amerika christelijk zijn, maar het Westen moet uit de Islamitische gebieden. Althans, dat is wat hij zelf zegt.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 14:56 schreef pomtiedom het volgende:
[..]
Idd, OBL wil een wereldwijde Moslimstaat. Daarom ben ik ook onder andere tegen hem en Al-Qaida. Dat verhaaltje wat soms wordt opgehangen dat hij het MO wil bevrijden van westerse invloeden is slechts een 'feel good' fabeltje.
DAt is slechts de eerste fase. OBL himself heeft in het verleden gezegt dat de hele wereld een grote Moslimstaat moet worden. Slechts recentelijk heeft hij dat idee veranderd naar een streng Islamitisch MO waarschijnlijk omdat hij doorkreeg dat zijn eerder grootheidswaanzinnige idee nooit zou lukken. Het trieste is dat zelfs zijn nieuwe grootheidswaanzinnige idee ook niet zal lukken.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 15:11 schreef Monidique het volgende:
[..]
Oh? Volgens mij wil Osama Bin Laden helemaal geen mondiaal kalifaat. Het zal 'm een worst wezen dat ze in Zuid-Amerika christelijk zijn, maar het Westen moet uit de Islamitische gebieden. Althans, dat is wat hij zelf zegt.
Het zou inderdaad niet al te voordelig zijn voor het Midden-Oosten. Ik denk overigens dat het ontzettend moeilijk zal zijn om het Midden-Oosten zo streng Islamitisch te maken, want de meeste mensen zien wel dat het niet al te vrolijk leven is onder zo'n regime.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 15:16 schreef pomtiedom het volgende:
Het zou trouwens erg zijn voor het MO als het wel zou lukken want dan zou het MO voor een hele lange tijd arm zijn en niet veel beter af zijn als het huidige Afrika (met name het arme gedeelte van Midden- en onder-Afrika)
idd, kijk maar naar Iran, de jongeren zijn nu niet bepaald blij met het huidige rigme. Ik kan het me best voorstellen dat je er een hekel aan krijgt als de politie plotseling je feestje binnenstormt om te kijken of je alcohol schenkt.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 15:17 schreef Monidique het volgende:
[..]
Het zou inderdaad niet al te voordelig zijn voor het Midden-Oosten. Ik denk overigens dat het ontzettend moeilijk zal zijn om het Midden-Oosten zo streng Islamitisch te maken, want de meeste mensen zien wel dat het niet al te vrolijk leven is onder zo'n regime.
leuk zeg iedere vraag ontwijken, de quote veranderen en een wedervraag stellenquote:Op dinsdag 13 juli 2004 15:06 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
rochel kuch allah
Was je op vakantie ofzo, Aaaah? Je hebt het bijna een week volgehouden om niet te posten.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 15:28 schreef Matamoros het volgende:
[..]
blablabla
Juist niet, maar dat terzijde.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 15:42 schreef more het volgende:
Islamietjes zijn het door onschuldige mensen te onthoofden.
Nounou, daar ben ik anders niet van overtuigd. Je hoeft niet dapper te zijn om iemand te onthoofden als hij niets kan terug doen, slechts een sterke maag en geen geweten voldoen al. En daarom zijn het ook Islamietjes.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 15:45 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Juist niet, maar dat terzijde.
De eerste vier letters kun je wegdenken. Het ging voornamelijk om het dik gedrukte.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 15:45 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Juist niet, maar dat terzijde.
Nog steeds zie ik de link niet met de Islam.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 15:47 schreef pomtiedom het volgende:
[..]
blaat.
Prima, maar laat die 4 letters dan ook gewoon weg.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 15:51 schreef Dr_Weird het volgende:
[..]
De eerste vier letters kun je wegdenken. Het ging voornamelijk om het dik gedrukte.
Maar ik kan me voorstellen dat jij rechtgeaarde moslim daar aanstoot van neemt.
Maar we hebben het specifiek over religieuze dreuzels. Wij bekritiseren ook andere extreem streng gelovigen(jehova getuigen, staphorst, veluwse gemeenschappen oa)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |