abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_20570056
quote:
Op maandag 12 juli 2004 12:09 schreef more het volgende:

[..]

Dus jij vindt het voeren van een zogenaamde heilige oorlog, waarbij hoofdzakelijk onschuldige burgers worden onthoofd of op een andere vermoordt, ipv van vechten tegen soldaten in uniform geen ziekelijke bedoeling?
Datgene wat in Irak plaatsvindt heeft nul komma nul met een heilige oorlog te maken. In de Islam is het namelijk ten strengste verboden om onschuldigen te vermoorden. Wat dat betreft is het daar dus een ziekelijk bedoeling. Net als de huidige acties van Amerika en Israel een ziekelijke bedoeling zijn.
pi_20570078
quote:
Op maandag 12 juli 2004 12:00 schreef pomtiedom het volgende:

[..]

Nee, want jij kunt dat op geen enkele manier hard maken.
Zeker nooit echt hoog gescoord bij het vak begrijpend lezen.
pi_20570154
quote:
Op maandag 12 juli 2004 12:18 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Datgene wat in Irak plaatsvindt heeft nul komma nul met een heilige oorlog te maken. Wat dat betreft is het daar dus een ziekelijk bedoeling. Net als de huidige acties van Amerika een ziekelijke bedoeling zijn.
Ja het zou wel fijn zijn als Saddam weer aan de macht kwam, deze zachtaardige leider was de man voor Irak!
pi_20570211
quote:
Op maandag 12 juli 2004 12:22 schreef more het volgende:

[..]

Ja het zou wel fijn zijn als Saddam weer aan de macht kwam, deze zachtaardige leider was de man voor Irak!
Nee, Saddam was niet de man voor Irak. Irak diende echter zichzelf te bevrijden. Niemand heeft daar om de bezetting door Amerika gevraagd. Amerika nodigde zichzelf daar uit.
  maandag 12 juli 2004 @ 12:26:39 #255
71624 pomtiedom
Shadow Soldier
pi_20570240
quote:
Op maandag 12 juli 2004 12:19 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Zeker nooit echt hoog gescoord bij het vak begrijpend lezen.
Haha, dat valt wel mee. Ik kan heel goed begrijpend lezen. Alleen sommige anderen hier niet....
I mean no harm
pi_20570727
Tot nu toe hebben ze dus alle moslimgijzelaars vrijgelaten (die turken en die amerikaanse moslim van libaneze afkomst). Niet moslims mogen dus wel onthoofd worden.
'Silvie Meijs is de hoer van Amsterdam'.
pi_20570777
quote:
Op maandag 12 juli 2004 12:48 schreef Matamoros het volgende:
Tot nu toe hebben ze dus alle moslimgijzelaars vrijgelaten (die turken en die amerikaanse moslim van libaneze afkomst). Niet moslims mogen dus wel onthoofd worden.
Ze hebben wel een Libanees en Irakezen vermoord. Het is alleen niet zeker of dat moslims waren, net zoals, volgens mij, niet is gezegd dat die Turken en die Amerikaanse Libanees een moslim was, hoewel ik dat van die laatste wel dacht. De ontvoering van die Amerikaan zou ik echter niet scharen onder acties van moslimfundamentalisten. Of het is een groot theaterspel, óf het waren slechts amateuristische criminelen.
pi_20570866
quote:
Op maandag 12 juli 2004 12:51 schreef Monidique het volgende:

[..]

Ze hebben wel een Libanees en Irakezen vermoord. Het is alleen niet zeker of dat moslims waren, net zoals, volgens mij, niet is gezegd dat die Turken en die Amerikaanse Libanees een moslim was, hoewel ik dat van die laatste wel dacht. De ontvoering van die Amerikaan zou ik echter niet scharen onder acties van moslimfundamentalisten. Of het is een groot theaterspel, óf het waren slechts amateuristische criminelen.
De onthoofdingen op video zijn allemaal niet moslims. De andere gegijzelden (en je kan rustig voor 99% aannemen dat Turken en Libanezen islamitisch zijn) zijn vrijgelaten. Blijkbaar gelden voor moslims andere regels dan voor niet moslims. Gewoon een soort van racisme jegens niet moslims.
pi_20570909
quote:
Op maandag 12 juli 2004 12:55 schreef Matamoros het volgende:
Gewoon een soort van racisme jegens niet moslims.
Wel, van moslimfundamentalisten kan je ook weinig anders verwachten, me dunkt. Nog even en men is verbaasd dat nazi's antisemitisch waren.

Overigens zijn er maar drie mensen onthoofd in Irak, dus laten we nou niet al te paniekerig doen.
pi_20573744
quote:
Op maandag 12 juli 2004 12:55 schreef Matamoros het volgende:

[..]

De onthoofdingen op video zijn allemaal niet moslims. De andere gegijzelden (en je kan rustig voor 99% aannemen dat Turken en Libanezen islamitisch zijn) zijn vrijgelaten. Blijkbaar gelden voor moslims andere regels dan voor niet moslims. Gewoon een soort van racisme jegens niet moslims.
alqaeda heeft vaak gezegd dat ze gee moslims met opzet doden... weet je nog..de gijzeling van Alkhobar? toen de gijzelnemers een amerikaan, japannen en nog iemand uit zweden en india onthoofden en door de straten sleurden? ... volgens de getuigen werd iedereen gevraagd of hij/zij moslim was...niet moslims werden niet met rust gelaten.
azzarqawi zei en waarchuwde moslims dat ze uit de buurt van de amerikanen moesten blijven..
ik vraag me af waarom alqaeda in saudie geen video's publiceerde van de onthoofding van Paul..en waarom is zijn lijk nog steeds zoek..
een terrorist is geen terrorist... als ik geen terrorist was dan had ik gehopen dat ik een terrorist was!
pi_20583786
Hebben de amerikanen ook niet hier en daar iemand onthoofd?
  maandag 12 juli 2004 @ 21:52:36 #262
71624 pomtiedom
Shadow Soldier
pi_20583940
quote:
Op maandag 12 juli 2004 14:55 schreef thesamira het volgende:

[..]

alqaeda heeft vaak gezegd dat ze gee moslims met opzet doden... weet je nog..de gijzeling van Alkhobar? toen de gijzelnemers een amerikaan, japannen en nog iemand uit zweden en india onthoofden en door de straten sleurden? ... volgens de getuigen werd iedereen gevraagd of hij/zij moslim was...niet moslims werden niet met rust gelaten.
azzarqawi zei en waarchuwde moslims dat ze uit de buurt van de amerikanen moesten blijven..
ik vraag me af waarom alqaeda in saudie geen video's publiceerde van de onthoofding van Paul..en waarom is zijn lijk nog steeds zoek..
Fijn dat je ons nogmaals de intolerantie van sommige Moslims herrinerd. Nee, het zijn geen walgelijke beelden, ze zijn sterkend voor mij. (mocht je anders denken)
En dat van die Amerikaan, die is dood, geloof mij maar. ALhoewel ikd at niet zomaar hard kan maken.
I mean no harm
  maandag 12 juli 2004 @ 22:46:01 #263
60090 Akkersloot
pro-islam is extreem-rechts !
pi_20585319
quote:
Op maandag 12 juli 2004 09:24 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[de "profeet" onthoofde immers ook zelf]
Maar het blijft offtopic.
Voorbeeld doet volgen.
"Christenen en joden zijn ongelovig geworden omdat ze verzonnen hebben dat ze maar een paar dagen zullen branden in de hel" .
Mein Koran 3:23.
pi_20585479
-offtopic: hou het bij het onderwerp-

[ Bericht 89% gewijzigd door NorthernStar op 12-07-2004 22:56:52 ]
een terrorist is geen terrorist... als ik geen terrorist was dan had ik gehopen dat ik een terrorist was!
  maandag 12 juli 2004 @ 22:59:01 #265
71624 pomtiedom
Shadow Soldier
pi_20585607
-reactie op off-topic-
I mean no harm
pi_20592264
de onthoofdingen blijken toch nuttig te zijn..
de filipijnen zullen hun de terugtrekking van hun troepen versnellen..
i wonder..waarom de filipijnen en de turken zich zorgen maken over hun burgers ...ook al zijn ze niet zo echt democratische landen...de amerikanen, japanners ect. willen hun troepen niet terug... dat vind ik pas ondemocratisch...de overheid moet de burgers beschermen.1
pi_20592338
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 11:28 schreef thesamira het volgende:
i wonder..waarom de filipijnen en de turken zich zorgen maken over hun burgers ...ook al zijn ze niet zo echt democratische landen...de amerikanen, japanners ect. willen hun troepen niet terug... dat vind ik pas ondemocratisch...de overheid moet de burgers beschermen.1
ja ja bla bla als het maar in je moslimfundi straatje past he? moslimfundis=nazis
pi_20592454
quote:
De overheid moet de burgers beschermen!
Ik vind terroristen duidelijk maken dat de staat zal zwichten voor terreur niet echt de burgers bescherming bieden.
  dinsdag 13 juli 2004 @ 13:43:39 #269
97537 Dr_Weird
Let the mating begin!!!!!
pi_20595370
Sieg Allag Sieg Allah vuile nazi's zijjn het, het verbaast me niks als ze de holocaust ontkennen. Iedereen die het voor palestijnen opneemt moet beseffen dat de groot-moefti van Palestina ook meedeed met hitler met het uitmoorden van Joden. En ik heb het specifiek die de moslims die deze fantasiën en denkbeelden trachten te realiseren.

Heil Al Qaeda en zijn endlösung van ongelovigen.

Dit moest eruit ik wordt die kutfundamentalisten meer dan spuugzat
More corn!!!
pi_20595916
Wat hebben Palestijnen nou weer te maken met deze onthoofdingen?
pi_20596004
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 13:43 schreef Dr_Weird het volgende:

blaat.
Hallo relkloon
  dinsdag 13 juli 2004 @ 14:11:27 #272
97537 Dr_Weird
pi_20596155
Terrorisme.

Sla de kranten open!
More corn!!!
pi_20596235
quote:
jij bent een freak. Vertel op wie je bent, want serieus kunnen jouw posts niet zijn.
de kans dat jij echt zo denkt is net zo groot als dat een Taliban-fundie naar nederland komt en in het nederlands stukjes bij Fok plaatst.
pi_20596247
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 14:11 schreef Dr_Weird het volgende:
Terrorisme.

Sla de kranten open!
...

.
  dinsdag 13 juli 2004 @ 14:27:42 #275
97537 Dr_Weird
pi_20596598
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 14:15 schreef Monidique het volgende:

[..]

...

.
Ok je weet dat in de regio terreur niet vreemd is. Maar het zijn telkens weer de extremisten die de spits opdrijven ook in irak. Ja de Palestijnen en Irakezen hebben niets met elkaar te maken. Echter zijn het wel fundi's die de regio's in de beide landen onveilig maken en ze geven niks om hun eigen mensen laat staan ongelovige mensen. Ik vindt dat zoiets naar Nazisme riekt. Dus voor mij zijn fundi's niets anders dan religieuze fascisten met maar één doel Islamiseren van wat niet Islamitisch is. En met meest opvallende is dat de goede moslims nauwelijks iets ondernemen tegen hun extremistische en fascistische broeders. Te weinig draagvlak??? Wie zal het zeggen.
More corn!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')