Hoezo, dat is een prima speler toch?quote:Op dinsdag 22 juni 2004 20:34 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ik heb liever dat Cocu niet speelt.
Ja hoor. En Dick is een heel goede coach.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 20:37 schreef Soap het volgende:
[..]
Hoezo, dat is een prima speler toch?
Ik schrijf hem niet af ofzo, maar Bouma speelt momenteel beter.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 20:37 schreef Soap het volgende:
[..]
Hoezo, dat is een prima speler toch?
Ja hoor.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 20:40 schreef mitt het volgende:
Met Cocu in deze vorm moet je blij zijn
Verdedigend en opbouwend speelde Bouma wel slecht.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 20:44 schreef Lucille het volgende:
Bouma heeft toch gescored? Dus zo slecht is hij niet. Cocu heeft mij nog geen moment kunnen bekoren.
Hm ... ik roep anders al een tijdje dat De Boer moet spelen.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 20:47 schreef EdwardSeepers het volgende:
...
Hypocrietelingen. De ene week wordt De Boer afgezeken, de andere week wil iedereen hem in het team.
Ophoepelen Boer, ga maar kaarten met die andere achterlijke uit je familie.
quote:Op dinsdag 22 juni 2004 20:50 schreef Roellio het volgende:
[..]
Ik roep al langer dat Frank mee moet spelen en die andere volgens mij ook, dus niet zo interessant doen ajbquote:Op dinsdag 22 juni 2004 20:47 schreef EdwardSeepers het volgende:
...
Hypocrietelingen. De ene week wordt De Boer afgezeken, de andere week wil iedereen hem in het team.
Ophoepelen Boer, ga maar kaarten met die andere achterlijke uit je familie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |