Congratulations! I'm ready - show me my accountquote:Op dinsdag 22 juni 2004 23:44 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
zat er een .exe in de attachement? die komt nooit binnen via gmail.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 23:58 schreef thaduck het volgende:
Wel vaag trouwens, mails zonder attachment komen accuut binnen en een 43kb attachment weigert binnen te komen maar is wel weg hier lokaal
Sorry... Blame ene M. Korthuis.quote:Op woensdag 23 juni 2004 00:22 schreef ThA_DeViL het volgende:
ben net te laat![]()
Hoef er echt niet aan te verdienen. Heb ook al iemand in de lijst een account gegeven.quote:Op woensdag 23 juni 2004 00:26 schreef Slarioux het volgende:
Het is nu niet meer de bedoeling om Gmail invites "openbaar" neer te zetten. Zet ze te koop op Ebay ofzo.
Geef hem dan aan de bovenste, of deel ze ergens anders uit. Ik weet hetquote:Op woensdag 23 juni 2004 00:28 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Hoef er echt niet aan te verdienen. Heb ook al iemand in de lijst een account gegeven..
1x wel (toen had ik ff 3 MB gepakt) maar 2e was een .rar bestand en dat zou toch moeten lukken lijkt me?quote:Op woensdag 23 juni 2004 00:12 schreef d_o_r_y het volgende:
[..]
zat er een .exe in de attachement? die komt nooit binnen via gmail.
Die zijn bij mij gewoon aangekomen inderdaad.quote:Op woensdag 23 juni 2004 00:29 schreef thaduck het volgende:
[..]
1x wel (toen had ik ff 3 MB gepakt) maar 2e was een .rar bestand en dat zou toch moeten lukken lijkt me?
Iemand uit de lijst heeft al een account via mij. En daarvoor ook al iemand :\. Heb alleen niet de eerste genomen vanwege het Hotmail adres.quote:Op woensdag 23 juni 2004 00:30 schreef Zaagmans het volgende:
Viperdesign, ik snap je beweegreden wel, alleen voor de mensen die het 'eerlijk' via het lijstje willen regelen vissen zo achter het net. Een beetje respect en sta je invites af aan de mensen op de lijst.![]()
Bij voorbaat dank!![]()
Ja, dat weet ik, het zijn immers jouw invitesquote:Op woensdag 23 juni 2004 00:32 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Iemand uit de lijst heeft al een account via mij. En daarvoor ook al iemand :\. Heb alleen niet de eerste genomen vanwege het Hotmail adres.
Verder krijg ik binnenkort ook weer invites die weer uitgedeelt kunnen worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |