de nadaquote:Op dinsdag 22 juni 2004 22:18 schreef I_are_Rudeboy het volgende:
Zo komt ie alsnog goed terrecht... toch bedankt Byte_Me
quote:Op dinsdag 22 juni 2004 22:17 schreef Jump het volgende:
[..]
iedereen 6 plaatjes opgeschoven wederom
hmm ik heb nog nixquote:Op dinsdag 22 juni 2004 22:09 schreef deedeetee het volgende:
[..]
opnieuw verstuurd![]()
Is het deze keer wel gelukt![]()
vast welquote:Op dinsdag 22 juni 2004 22:27 schreef Jelger het volgende:
Dit is de eerste keer dat ik een 502 Server error heb. naja, ik probeer zo wel weer en dan maar hopen dat ik invites heb
ik heb nog geen enkel spammailtje ontvangenquote:Op dinsdag 22 juni 2004 21:00 schreef robvdberg het volgende:
Ik heb gehoord dat je bij Gmail echt veeeeeel SPAM krijgt. kan iem. dit bevestigen of ontkennen.
quote:Op dinsdag 22 juni 2004 22:33 schreef guardian_angel het volgende:
Ik heb iemand wat beloofd op swap, dus mijn naam mag ook van de lijst af. Ben voorzien. Ga overgens wel hier helpen hoor.
Ach ik had het beloofd he!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
hoelang ben je bezig geweest het er weer af te krijgenquote:Op dinsdag 22 juni 2004 22:33 schreef guardian_angel het volgende:
Ik heb iemand wat beloofd op swap, dus mijn naam mag ook van de lijst af. Ben voorzien. Ga overgens wel hier helpen hoor.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 22 juni 2004 22:33 schreef guardian_angel het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Mijn vriendin vertelde me nog dat het marker was (watervast) ma na een washandje in de douche ging het er wel weer vanaf. : ) ach je moet er wat voor over hebben he.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 22:34 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
hoelang ben je bezig geweest het er weer af te krijgen![]()
Prachtig !!!!quote:Op dinsdag 22 juni 2004 22:33 schreef guardian_angel het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
hmm vooralsnog kan ik er nog niet op komen, toch zeggen ze dat ik het over 30 seconden weer moet proberenquote:Op dinsdag 22 juni 2004 22:29 schreef grunge-metal het volgende:
[..]
vast wel![]()
![]()
gisteren ongeveer 140 (geschat) vandaag stuk of 20quote:Op dinsdag 22 juni 2004 22:37 schreef UnderWorld_ het volgende:
Leuke foto's![]()
Maar hoe snel gaat de lijst nu? Nog steeds 30 mensen per dag ongeveer?
hoezo waaren er gister zoveel dan?quote:Op dinsdag 22 juni 2004 22:39 schreef Jump het volgende:
[..]
gisteren ongeveer 140 (geschat) vandaag stuk of 20
kan je men mailadres even spamproof makenquote:Op dinsdag 22 juni 2004 22:44 schreef Sigmund_Freud het volgende:
ik heb me zojuist ook geregistreerd bij gmail. Kreeg de invite van 'Marty26' -knip-
bedankt !!!
als ik een invite krijg meld ik me weer.
Ik denk omdat iedereen toen toevallig z'n invites kreegquote:Op dinsdag 22 juni 2004 22:41 schreef grunge-metal het volgende:
[..]
hoezo waaren er gister zoveel dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |