stuur er een naarquote:Op dinsdag 22 juni 2004 21:26 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Ik ben altijd de liefheid zelffe![]()
En nou houd ik m'n snuit anders gooit jump me eruit ik klets zijn hele topic vol![]()
@ jump :
Ik heb nog steeds 2 ongebruikte ( niet geaccepteerde ) linkjes![]()
Tot morgen wachten of niet![]()
Oke... maar dat is dan niet echt lief van je... als je niks meer wil zeggen! En wie moet er dan deze topic nog vullen?!quote:Op dinsdag 22 juni 2004 21:26 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Ik ben altijd de liefheid zelffe![]()
En nou houd ik m'n snuit anders gooit jump me eruit ik klets zijn hele topic vol![]()
@ jump :
Ik heb nog steeds 2 ongebruikte ( niet geaccepteerde ) linkjes![]()
Tot morgen wachten of niet![]()
hey, ga je mn invite nog gebruiken, of hoe zit het?quote:Op dinsdag 22 juni 2004 21:35 schreef I_are_Rudeboy het volgende:
[..]
Oke... maar dat is dan niet echt lief van je... als je niks meer wil zeggen! En wie moet er dan deze topic nog vullen?!
Béééétje offtopic can toch wel?!![]()
Gedaanquote:Op dinsdag 22 juni 2004 21:27 schreef Jump het volgende:
Praten mag je altijd doen ze
lijstje aangepastquote:Op dinsdag 22 juni 2004 21:45 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Gedaan![]()
Heee..... deedeeteetje ....... hoe weet jij dat ik zo'n KLEIN opdondertje ben![]()
ik heb mijn invite voor I_are_rudeboy dus doorgestuurd naar baudje. gewoon uit mn outbox ge-copy-paste, dat zal wel werken, toch?quote:Op dinsdag 22 juni 2004 21:50 schreef Jump het volgende:
[..]
lijstje aangepast
je hoefd niet meete doen hoorquote:Op dinsdag 22 juni 2004 21:56 schreef Omkron het volgende:
Belachelijk is de snelheid waarmee dit topic zijn vervolg krijgt.. ik hoop dat ik snel invites heb.. dan geef ik er één of twee weg.. en dan is deze hype snel over..
Dan wil jij zeker geen invite van mij..quote:Op dinsdag 22 juni 2004 21:58 schreef grunge-metal het volgende:
[..]
je hoefd niet meete doen hoor![]()
en tja zo is Fok! nou eenmaal....
Jawel hoor, maar dat wil ik dan wel van iedereen...quote:Op dinsdag 22 juni 2004 21:59 schreef Omkron het volgende:
[..]
Dan wil jij zeker geen invite van mij..![]()
kan je de namen eens psoten, dat is makklijkerquote:Op dinsdag 22 juni 2004 22:02 schreef TjetMaster het volgende:
nummer 2 tot en met 7 hebben een invite van me gehad.
kan ook wat is die website van swap dan?quote:Op dinsdag 22 juni 2004 22:06 schreef Funnie het volgende:
Waarom proberen niet meer mensen om het via swap te doen? Zodat je de invites
ook weer hier kwijt kan?
Ik had net binnen 5 minuten een invite via de swap page. Hij hoeft er alleen maar een kaartje van mij uit mijn woonplaats te krijgen. Kleine moeite
Ik hoop dat ik snel invites krijg !
opnieuw verstuurdquote:Op dinsdag 22 juni 2004 22:02 schreef susscorfa het volgende:
@deedeetee ik heb de mail box leeg gemaakt kun je het nog eens proberen?
zie OPquote:Op dinsdag 22 juni 2004 22:07 schreef grunge-metal het volgende:
[..]
kan ook wat is die website van swap dan?
er waren tijden van 400+quote:Op dinsdag 22 juni 2004 22:08 schreef woeeiiii het volgende:
zozo 190 wachtenden maar.. er waren tjiden van 300
tevens tvp
wel spijtig dat je er speciaal geregistreerd voor hebt. eens zwaar overwegen als ik je toevoeg of nietquote:Op dinsdag 22 juni 2004 20:37 schreef TeleluvR het volgende:
Ik meld me voor de lijst van invites: freekblanken<et>hotmail<punt>com
idem als hierbovenquote:Op dinsdag 22 juni 2004 20:46 schreef gerbeniwan het volgende:
Ik meld me nu aan voor Gmail
Email -knip-l![]()
http://www.gmailswap.com/index.htmlquote:Op dinsdag 22 juni 2004 22:07 schreef grunge-metal het volgende:
[..]
kan ook wat is die website van swap dan?
Dat zijn: joosteh, blinker, angryangel, tompie, monk en serial.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 22:03 schreef Jump het volgende:
[..]
kan je de namen eens psoten, dat is makklijker
(baudje is zojusit verplaatst van lijst, daarmee ook)
Aangepastquote:Op dinsdag 22 juni 2004 22:15 schreef TjetMaster het volgende:
[..]
Dat zijn: joosteh, blinker, angryangel, tompie, monk en serial.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |