Hmpfff ik zal 't d'r vragenquote:Op dinsdag 22 juni 2004 20:46 schreef I_are_Rudeboy het volgende:
Is inderdaad wel wat origineler
Maar ga je je kaasje nou nog opsturen?!
Dan stuur je m een leuke kaart van een kaasjequote:Op dinsdag 22 juni 2004 20:55 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Hmpfff ik zal 't d'r vragen![]()
Maar dat ding komt immers toch NIET door de douane heen
waarom doen jullie het dan tochquote:Let op! Toelatingseisen!
Mensen met amper 1 of minder posts op forum of FP worden niet toegevoegd. Deze mensen zijn in 99 vd 100 gevallen alleen uit op de Gmail account en zullen niet terugkomen om invites uit te delen. Dit zien wij gelijk. We hebben je door. Doe dus geen moeite
Nee!quote:Op dinsdag 22 juni 2004 20:46 schreef gerbeniwan het volgende:
Ik meld me nu aan voor Gmail
Email g.sleeuwits@zonnet.nl![]()
Goed ideequote:Op dinsdag 22 juni 2004 20:56 schreef I_are_Rudeboy het volgende:
Dan stuur je m een leuke kaart van een kaasje
Een goede vervanger toch?! Misschien zo'n "scratch and sniff" kaartje... kan ie er ook aan snuffelen
Je hebt gehoord van de nicht van een kennis van je, dat een tante van die moeder wist te zeggen dat Gmail veel spam heeft?quote:Op dinsdag 22 juni 2004 21:00 schreef robvdberg het volgende:
Ik heb gehoord dat je bij Gmail echt veeeeeel SPAM krijgt. kan iem. dit bevestigen of ontkennen.
Heb mijn invite ook gewoon op hotmail gekregen hoorquote:Op dinsdag 22 juni 2004 20:38 schreef grunge-metal het volgende:
[..]
hotmail![]()
Ook dit staat, zoals zovele dingen, vermeld in de briljante openingspostquote:Op dinsdag 22 juni 2004 21:02 schreef robvdberg het volgende:
PS: wat is een tvp?
ooit al eens de openingspost gelezen ?quote:Op dinsdag 22 juni 2004 21:02 schreef robvdberg het volgende:
terugvindpostquote:Op dinsdag 22 juni 2004 21:02 schreef robvdberg het volgende:
kijk is op http://gmail.prattboy.net/quote:Op dinsdag 22 juni 2004 21:00 schreef robvdberg het volgende:
Ik heb gehoord dat je bij Gmail echt veeeeeel SPAM krijgt. kan iem. dit bevestigen of ontkennen.
daar ga ik straks eens naar kijken. heb het eventjes te druk om lijstje bij te houden en in vorig topic te gaan snuffelen.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 21:02 schreef D.Rose het volgende:
waarom zijn profiteurs robvdberg en Killingwonder toegelaten?
nog steeds staat bij mij:quote:Op dinsdag 22 juni 2004 21:00 schreef robvdberg het volgende:
of terwijl een post die je maakt omdat dan het topic bij je My Active Topics staatquote:Op dinsdag 22 juni 2004 21:04 schreef DjDev het volgende:
[..]
terugvindpost
een terugvindpost, maar wat houdt dat concreet in?quote:Op dinsdag 22 juni 2004 21:04 schreef DjDev het volgende:
[..]
terugvindpost
Okeee, heb je wel zijn adres?!quote:Op dinsdag 22 juni 2004 21:01 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Goed ideedat gaan we doen
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |