Ik heb een naam of 15 via mail verstuurd. Het kan zijn dat deze niet direct verstuurd wordenquote:Op woensdag 23 juni 2004 11:02 schreef El_Nino het volgende:
ik wil ook een invite maar ik heb em niet gekregen, kan iemand me weer terug zetten in de lijst?
![]()
Nu moet ik zeker weer heel lang wachten?
yupzquote:Op woensdag 23 juni 2004 11:07 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Hell yeah! Mag ik ferrybouwman tot en met Axel16 gaan uitnodigen?
ik vind dit mailadres in de database: hh.tennapel (apenstaart) stud.vhall.nlquote:Op woensdag 23 juni 2004 11:05 schreef El_Nino het volgende:
Maar ik heb me 9 dagen geleden al aangemeld...
Heb geen Hotmail, ook geen G-mail
Was afgelopen dagen ff 4 daagjes weg, dus heb vrijdagochtend voor het laatst gekeken, toen stond ik nog op de wachtlijst...
Done.quote:Op woensdag 23 juni 2004 11:08 schreef Jump het volgende:
[..]
yupz
# ferrybouwman
# jonathan
# PHOBoS
# DJKoster
# Maf
# Axel16
namen aub, veel amkkelijker. zo kan ik ook zien als er dubbel invites verstuurd zijnquote:Op woensdag 23 juni 2004 11:15 schreef TheEagle het volgende:
nr 1 tot en met 6 zijn geinvite...
Ik sta er helaas nog steeds niet bij :'(quote:Ik heb me in het vorige topic aangemeld, maar ik zie mijn naam nergens staan.
blackie007
blackie007(AT)gmx(DOT)net
MacManus staat wel in de lijst, en volgens het laatste berichtje zou ik bij hem in de lijst staan.
Gmail van Google [Deel 23]
Gmail van Google [Deel 22]
Ja... geen idee wie er nu een heeft.quote:Op woensdag 23 juni 2004 11:16 schreef Jump het volgende:
[..]
namen aub, veel amkkelijker. zo kan ik ook zien als er dubbel invites verstuurd zijn
aangepastquote:Op woensdag 23 juni 2004 11:20 schreef Tiemie het volgende:
invite verstuurd naar nitro, morningglory en boekel
hoeveel heb je er? anders kan ik ze wel via mail sturen ook.quote:Op woensdag 23 juni 2004 11:21 schreef sweek het volgende:
[..]
Ja... geen idee wie er nu een heeft..
Kom straks nog wel eens terugkijken, heb er een paar weg te geven.
quote:Op woensdag 23 juni 2004 10:53 schreef ZX9R het volgende:
Misschien een idee:
Haal de e-mailadressen helemaal weg.
Alleen op verzoek van iemand die kan inviten email adressen toesturen.
Krijgt niemand een dubbele uitnodiging.
kijk eens in je bulk mailquote:Op woensdag 23 juni 2004 11:24 schreef gexxz het volgende:
ik heb me zat. 19 juni aangemeld voor Gmail via topic deel 15, en ik sta al in de lijst van gelukkige gebruikers..maar heb toch echt niet ontvangen op mijn hotmail, of ik heb het per ongeluk gedelete??
Shit wat nu.......
ja, maar dan moet ik weer alles gaan veranderen. en niet veel goesting ervoor. Dan moet er ook altijd iemand aanwezig zijn die aan de e-mailadressen kan ookquote:Op woensdag 23 juni 2004 11:23 schreef ZX9R het volgende:
[..]
ja, maar die beijk ik en delete ik daarna meteen, dagelijks! van welk adres komt het dan? En wat is het onderwerp van de mail?quote:Op woensdag 23 juni 2004 11:25 schreef Jump het volgende:
[..]
kijk eens in je bulk mail
[..]
ja, maar dan moet ik weer alles gaan veranderen. en niet veel goesting ervoor. Dan moet er ook altijd iemand aanwezig zijn die aan de e-mailadressen kan ook
@ jumpquote:Op woensdag 23 juni 2004 10:37 schreef deedeetee het volgende:
![]()
Voor alle duidelijkheid :
Ik heb weer 6 invites
Moet ik I_are_Rudeboy er ook eentje van sturen of heeft hij er al eentje gehad ????
Het was me gisteren niet duidelijk wat er aan de hand wasMaar ik zou 't sneu vinden als hij zijn invite door zijn geklets met mij heeft misgelopen.
![]()
Is waar maar volgens mij is er altijd wel een modje of ben jij beschikbaar voor mailen.quote:Op woensdag 23 juni 2004 11:25 schreef Jump het volgende:
ja, maar dan moet ik weer alles gaan veranderen. en niet veel goesting ervoor. Dan moet er ook altijd iemand aanwezig zijn die aan de e-mailadressen kan ook
afkomstige is die dat je een invite stuurt. onderwerp ziet er zo uit:quote:Op woensdag 23 juni 2004 11:26 schreef gexxz het volgende:
[..]
ja, maar die beijk ik en delete ik daarna meteen, dagelijks! van welk adres komt het dan? En wat is het onderwerp van de mail?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |