das geen jonge spelerquote:Op dinsdag 22 juni 2004 20:21 schreef daReaper het volgende:
je vergeet Rock Advocaat
vond 'm aardig uitblinken tegen de spanjolen.. en daarvoor z'n voorzet met buitenkant rechts.. geniaal gewoon!quote:Op dinsdag 22 juni 2004 20:19 schreef mat_herben het volgende:
ronaldo valt wel mee toch.?
met wie. met wat. met hoe?quote:Op dinsdag 22 juni 2004 20:22 schreef Shantee het volgende:
Ronaldo is 19, dat scheelt maar 1 jaarom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Met Rooney, daar hadden we t toch over ?quote:Op dinsdag 22 juni 2004 20:25 schreef The_Yellowman het volgende:
[..]
met wie. met wat. met hoe?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
nee het ging erover, dat de jonge spelers die uitblinken met Roquote:Op dinsdag 22 juni 2004 20:34 schreef Shantee het volgende:
[..]
Met Rooney, daar hadden we t toch over ?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
rot opquote:Op dinsdag 22 juni 2004 21:03 schreef bugeye het volgende:
Roggebroodom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
rot zelf opquote:Op dinsdag 22 juni 2004 21:04 schreef Ulx het volgende:
[..]
rot op
Nee die voetbalt bij Zuid-Korea. Das dus niet eerlijk.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 21:18 schreef bugeye het volgende:
[..]
rot zelf opom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
He daar is ie tochquote:Op dinsdag 22 juni 2004 20:37 schreef The_Yellowman het volgende:
[..]
nee het ging erover, dat de jonge spelers die uitblinken met Ro
Beginnen... Roony, Robben, Ronaldoom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 22 juni 2004 23:04 schreef Shantee het volgende:
[..]
He daar is ie tochom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ag 't zal wel !!quote:Ronaldo is 19, dat scheelt maar 1 jaar
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop