abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_20509836
Ik ben een opzoek naar foto's van wat gezettere dames in corset. Hoop dat ik hiermee mijn vriendin kan overhalen met mij te gaan corset shoppen.

Met Kazza alle foto's met corset in de naam downloaden heeft niet echt geholpen
  vrijdag 9 juli 2004 @ 13:29:14 #162
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_20509901
quote:
Op dinsdag 22 juni 2004 20:01 schreef JMrules het volgende:
Jah weet ze wel te koop maar dan zijn ze niet van stof (weet een winkel in A'dam waar ze die in leer en rubber verkopen) DeMask (niet je gemiddelde kledingwinkel ik zeg het maar)
die winkel ben ik ooit per ongeluk ingelopen toen ik aan het shoppen was in amsterdam (en dat gebeurt zelden). Wij d8en "hee, leuke aparte winkel...vast skater enzo". LOL, niet dus...halve sm-winkel leek het wel Zelfs de verkoopster zat er half naakt bij in een leren pakje We zijn maar weer snel weggegaan
To infinity…and beyond!
  Hoofdredactie Fotografie vrijdag 9 juli 2004 @ 13:31:49 #163
95752 crew  Chell
Kluns
pi_20509965
quote:
Op vrijdag 9 juli 2004 13:29 schreef ivetje het volgende:

[..]

die winkel ben ik ooit per ongeluk ingelopen toen ik aan het shoppen was in amsterdam (en dat gebeurt zelden). Wij d8en "hee, leuke aparte winkel...vast skater enzo". LOL, niet dus...halve sm-winkel leek het wel Zelfs de verkoopster zat er half naakt bij in een leren pakje We zijn maar weer snel weggegaan
Nou...niet een halve SM winkel hoor...
DeMask ís een fetish en SM winkel...
  vrijdag 9 juli 2004 @ 13:39:09 #164
11458 ivetje
pi_20510167
quote:
Op vrijdag 9 juli 2004 13:26 schreef TazDevl het volgende:
Ik ben een opzoek naar foto's van wat gezettere dames in corset. Hoop dat ik hiermee mijn vriendin kan overhalen met mij te gaan corset shoppen.

Met Kazza alle foto's met corset in de naam downloaden heeft niet echt geholpen

zo genoeg??
To infinity…and beyond!
  vrijdag 9 juli 2004 @ 13:39:38 #165
11458 ivetje
pi_20510180
quote:
Op vrijdag 9 juli 2004 13:31 schreef Yoni het volgende:

[..]

Nou...niet een halve SM winkel hoor...
DeMask ís een fetish en SM winkel...
hele sm-winkel dan
To infinity…and beyond!
  Hoofdredactie Fotografie vrijdag 9 juli 2004 @ 13:41:31 #166
95752 crew  Chell
Kluns
pi_20510224
quote:
Op vrijdag 9 juli 2004 13:39 schreef ivetje het volgende:

[..]

hele sm-winkel dan
pi_20510733
Heeft Christine le Duc dit niet???

www.christineleduc.nl
  vrijdag 9 juli 2004 @ 14:52:25 #168
93116 JMrules
maar niet altijd..
pi_20511811
quote:
Op vrijdag 9 juli 2004 13:39 schreef ivetje het volgende:

[..]

hele sm-winkel dan
Dat is nou net de reden dat wij er blijven als we er binnen zijn
Dure SM winkel ook
De werkelijkheid om je heen bestaat enkel in je hoofd.
Er is geen "normaal" omdat niemand gemiddeld genoeg is om dat aan af te meten.
  vrijdag 9 juli 2004 @ 14:53:50 #169
93116 JMrules
maar niet altijd..
pi_20511845
quote:
Op vrijdag 9 juli 2004 14:02 schreef Soraya20 het volgende:
Heeft Christine le Duc dit niet???

www.christineleduc.nl
Euhm nee duus, had je geweten als je ff wat posts had gelezen. Anywayz thanxx voor het meedenken
  Hoofdredactie Fotografie vrijdag 9 juli 2004 @ 14:55:30 #170
95752 crew  Chell
Kluns
pi_20511893
quote:
Op vrijdag 9 juli 2004 14:52 schreef JMrules het volgende:

[..]

Dat is nou net de reden dat wij er blijven als we er binnen zijn
Dure SM winkel ook
Errug duur ja...maar ja.. dat zijn ze allemaal helaas.
pi_20511958
Ik zou wel zo'n latex-pak willen hebben...

Dat is waanzinnig sexy!
  vrijdag 9 juli 2004 @ 15:14:26 #172
93116 JMrules
maar niet altijd..
pi_20512382
quote:
Op vrijdag 9 juli 2004 14:57 schreef Soraya20 het volgende:
Ik zou wel zo'n latex-pak willen hebben...

Dat is waanzinnig sexy!
Kijk, das nou een zinnige uitspraak Latex= (vrees wel dat je mannetje dan helemaal niet meer van zichzelf af kan blijven maar ik durf je dan wel te vertellen waar hij mee in zijn hoofd zit )
pi_20512578
quote:
Op vrijdag 9 juli 2004 15:14 schreef JMrules het volgende:

[..]

Kijk, das nou een zinnige uitspraak Latex= (vrees wel dat je mannetje dan helemaal niet meer van zichzelf af kan blijven maar ik durf je dan wel te vertellen waar hij mee in zijn hoofd zit )
Ik ga ns kijken bij zo'n sm-winkel, maar ik durf er haast niet naar binnen te gaan...

Ik ben bang voor van die vunzige mannetjes die me met grote glazige ogen aanstaren, glurend wat ik ga kopen... Liever online...
  vrijdag 9 juli 2004 @ 16:04:18 #174
93116 JMrules
maar niet altijd..
pi_20513346
quote:
Op vrijdag 9 juli 2004 15:23 schreef Soraya20 het volgende:

[..]

Ik ga ns kijken bij zo'n sm-winkel, maar ik durf er haast niet naar binnen te gaan...

Ik ben bang voor van die vunzige mannetjes die me met grote glazige ogen aanstaren, glurend wat ik ga kopen... Liever online...
Nou daar hoef je echt niet bang voor te zijn want die vieze mannetjes vind je echt NIET in zo'n zaak. Ik voelde me veel meer op mijn gemak toen ik voor het eerst in zo'n zaak (in mijn geval DeMask in Amsterdam) kwam dan voor het eerst in een christine le duc. Juist in die speciaalzaken vinden mensen het heeeeel normaal dat je daar komt voor een latex pakje of een leren slip of weet ik wat. Zij hebben namelijk zelf ook die fascinatie dus vandaar vinden ze het helemaal normaal dat je daar bent

Als je echt iets van Latex wil kopen adviseer ik je trouwens twee dingen. 1: Ga ook naar een speciaalzaak want bij Christine le Duc hebben ze er ten eerste geen verstand van en hebben ze ook een kutkwaliteit voor teveel geld. 2: Zorg dat je het past want Latex moet precies passen. Te groot en het is niet mooi en te klein en je krijgt het niet aan/uit en dan zit het voor geen meter.

Enfin, als je hier mee over wil weten adviseer ik je naar een ander topic te gaan want dit mag eigenlijk niet hier (staat en topic over latex kleding in SEX)
  vrijdag 9 juli 2004 @ 16:42:25 #175
43790 IJzercookie
De specialiteit uit Vld
pi_20513902
Mollige vrouwen in corset: www.labloemen.nl
De prijs van het corset dat je kan bestellen op die site is trouwens: 500 euro.........

Voor de ervaren corsetdragers onderons: wat is je bewegingsvrijheid als je zo ingesnoerd bent? Kan je dan nog wel zitten en autorijden bijvoorbeeld??
That's the way the cookie crumbles
pi_20515259
quote:
Op vrijdag 9 juli 2004 16:04 schreef JMrules het volgende:

[..]

Nou daar hoef je echt niet bang voor te zijn want die vieze mannetjes vind je echt NIET in zo'n zaak. Ik voelde me veel meer op mijn gemak toen ik voor het eerst in zo'n zaak (in mijn geval DeMask in Amsterdam) kwam dan voor het eerst in een christine le duc. Juist in die speciaalzaken vinden mensen het heeeeel normaal dat je daar komt voor een latex pakje of een leren slip of weet ik wat. Zij hebben namelijk zelf ook die fascinatie dus vandaar vinden ze het helemaal normaal dat je daar bent
........
Ze verkopen daar niet veel anders, ze zullen het dus eerder raar vinden als je daar vraagt om eenb 'hema-onderbroek-model-tent'.
  vrijdag 9 juli 2004 @ 18:00:12 #177
93116 JMrules
maar niet altijd..
pi_20515447
quote:
Op vrijdag 9 juli 2004 17:52 schreef Fixers het volgende:

[..]

Ze verkopen daar niet veel anders, ze zullen het dus eerder raar vinden als je daar vraagt om eenb 'hema-onderbroek-model-tent'.
Inderdaad, spreekt dus voor zich. Ik kan me daarentegen wel voorstellen dat je je lichtelijk zenuwachtig voelt als je er nog nooit bent binnengeweest. Mensen hebben nu eenmaal vooroordelen.

p.s. God wat zou ik me juist ongemakkelijk voelen in de Hema of Zeeman

EDIT: ik zie mezelf al staan in DeMask: Euhm, hebben jullie ook gewoon een onderbroek....euhm, van katoen
pi_20604220
* Leintjeuh heeft zojuist een corset besteld!

Deze dus, maar dan in t zwart. Dat was de enige die ze in mijn maat hadden jammer genoeg. Maar ik vinnum wel MOOOOI!!!!!
pi_20604494
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 19:45 schreef Leintjeuh het volgende:
* GewoneMan heeft zojuist een corset besteld!
[afbeelding]
Deze dus, maar dan in t zwart. Dat was de enige die ze in mijn maat hadden jammer genoeg. Maar ik vinnum wel MOOOOI!!!!!
oehhhhhhh fotos!!!!
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_20604718
Misschien... Als je lief bent
  dinsdag 13 juli 2004 @ 20:53:01 #181
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_20605951
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 19:45 schreef Leintjeuh het volgende:
Leintjeuh heeft zojuist een corset besteld!
[afbeelding]
Die wil ik dus ook .... maar ik heb geen geld :'(
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_20606000
Arme XcUZ_Me.... Tja ik heb er ook hard voor gewerkt...
pi_20606182
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 20:03 schreef Leintjeuh het volgende:
Misschien... Als je lief bent
ikkuh altijd lief dus kom maar op met die fotos zodra de boel binnen is
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_20606251
Als ie donderdag binnenkomt, moet ik alsnog iemand vinden die me kan insnoeren
pi_20606264
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 21:06 schreef Leintjeuh het volgende:
Als ie donderdag binnenkomt, moet ik alsnog iemand vinden die me kan insnoeren
gaat je vast lukken
pi_20606387
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 21:06 schreef GewoneMan het volgende:
gaat je vast lukken
Is dat een aanbod voor hulp?
  dinsdag 13 juli 2004 @ 21:17:24 #187
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_20606519
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 20:55 schreef Leintjeuh het volgende:
Arme XcUZ_Me.... Tja ik heb er ook hard voor gewerkt...
Ik werk ook wel hard, maar 't geld gaat eventjes met voorrang naar m'n nieuwe appartement
Prioriteiten heh
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_20606726
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 21:11 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Is dat een aanbod voor hulp?
is dit een uitnodiging?
pi_20606747
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 21:26 schreef GewoneMan het volgende:
is dit een uitnodiging?
Neej, ik liep even met je te dollen
  Hoofdredactie Fotografie dinsdag 13 juli 2004 @ 21:38:58 #190
95752 crew  Chell
Kluns
pi_20607004
quote:
Op vrijdag 9 juli 2004 16:42 schreef IJzercookie het volgende:
Voor de ervaren corsetdragers onderons: wat is je bewegingsvrijheid als je zo ingesnoerd bent? Kan je dan nog wel zitten en autorijden bijvoorbeeld??
Bij het dragen van een corset wordt je aardig beperkt in je bewegingen. Een echt corset heeft hele stevige baleinen die niet of nauwelijks meegeven.
Het corset dwingt je om heel erg rechtop te staan/lopen/zitten. Je kunt best zitten, maar alleen heel erg rechtop dus. Lekker hangen op de bank is er niet bij. Het is meest comfortabel om te zitten op een stoel of bank met een rechte leuning en een niet al te lang zitvlak.
Als je op let bij oude films (van die kostuum drama's) zie je de dames ook altijd heel erg rechtop op hun ogenschijnlijk ongemakkelijke stoeltjes met rechte leuning zitten.
Autorijden lijkt me niet prettig. Je ademt met een ingesnoerd corset veel lastiger en zitten gaat dus ook niet zo handig.
  woensdag 14 juli 2004 @ 13:50:57 #191
11458 ivetje
pi_20618459
wat doe je als 1 van de baleinen geknikt is Ik heb nl een soort corset als ondergoed, en daar zitten ook baleinen in. Maar nu zit in 1 ervan een knik naar buiten toe ipv dat hij gebogen naar binnen zit. Ik hewb al geprobeerd hem terug te buigen maar dat lukt niet...iemand een idee hoe ik dit kan oplossen??
To infinity…and beyond!
  woensdag 14 juli 2004 @ 13:51:08 #192
11458 ivetje
pi_20618465
wat doe je als 1 van de baleinen geknikt is Ik heb nl een soort corset als ondergoed, en daar zitten ook baleinen in. Maar nu zit in 1 ervan een knik naar buiten toe ipv dat hij gebogen naar binnen zit. Ik heb al geprobeerd hem terug te buigen maar dat lukt niet...iemand een idee hoe ik dit kan oplossen??
To infinity…and beyond!
  Hoofdredactie Fotografie woensdag 14 juli 2004 @ 14:19:07 #193
95752 crew  Chell
Kluns
pi_20618950
quote:
Op woensdag 14 juli 2004 13:51 schreef ivetje het volgende:
wat doe je als 1 van de baleinen geknikt is Ik heb nl een soort corset als ondergoed, en daar zitten ook baleinen in. Maar nu zit in 1 ervan een knik naar buiten toe ipv dat hij gebogen naar binnen zit. Ik heb al geprobeerd hem terug te buigen maar dat lukt niet...iemand een idee hoe ik dit kan oplossen??
Als terugbuigen niet lukt, ben ik bang dat er geen oplossing is. Misschien dat je, als je erg handig bent, zelf een nieuw baleintje er in kan zetten?
De baleinen die in dat soort dingen zitten stellen helaas erg weinig voor, ze zijn heel slapjes. Door zitten bijvoorbeeld buigen ze dus naar buiten, ik heb dat ook gehad met een bustier achtig ding.
  woensdag 14 juli 2004 @ 14:26:37 #194
11458 ivetje
pi_20619123
hmm, helaas...je ziet het niet echt goed, maar het is wel vervelend vind ik.
To infinity…and beyond!
  woensdag 14 juli 2004 @ 15:18:25 #195
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_20620214
Vergeet ook niet dat er altijd een tussenruimte tussen de twee zijden moet zitten ongeveer 10 à 12 cenntimeter, in _vertikale lijn_. Dus geen (x) maar |x|
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
  Hoofdredactie Fotografie donderdag 15 juli 2004 @ 10:27:50 #196
95752 crew  Chell
Kluns
pi_20636429
quote:
Op woensdag 14 juli 2004 15:18 schreef Elegy het volgende:
Vergeet ook niet dat er altijd een tussenruimte tussen de twee zijden moet zitten ongeveer 10 à 12 cenntimeter, in _vertikale lijn_. Dus geen (x) maar |x|
* Yoni heeft heel hard haar best gedaan te begrijpen wat Elegy bedoelt..

Ik heb er zelfs een nachtje over geslapen, maar ik snap het nog niet. Dussum Elegy.. if you would be so kind....:)
  donderdag 15 juli 2004 @ 10:49:12 #197
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_20636797
quote:
Op donderdag 15 juli 2004 10:27 schreef Yoni het volgende:

[..]

Yoni heeft heel hard haar best gedaan te begrijpen wat Elegy bedoelt..

Ik heb er zelfs een nachtje over geslapen, maar ik snap het nog niet. Dussum Elegy.. if you would be so kind....:)
Welnu, op je rug, dus waar je het vastsnoerd, moet er ongeveer 10/12 cm tussenruimte zitten. Belangrijk is dat deze zijden niet in een O of een zandloperfiguur lopen.

Hiermee bedoel ik dat het geveterde deel eruit ziet als een ovaal (veel te strak boven en onder, maar teveel tussenruimte in het midden) of juist andersom (boven en onder heel los, te strak in het midden)
Dus niet zo:
/x\
|x|
\x/

of zo:

\x/
|x|
/x\

Maar zo:

|x|
|x|
|x|

Snap je? :

interessante naam. Is het bedoeld zoals de oorspronkelijke betekenis?
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_20644871
De korsetten van Vollers vind ik tot nu toe nog steeds de beste. Stevige stalen baleinen voor een goed effect, comfortabel wanneer je het korset een tijdje gedragen hebt. Ik draag mijn korset (Vollers V1905u zwart) vaak als onderkleding in het dagelijks leven, naar college enzo. Het enige nadeel van dit soort modellen vind ik dat ze niet zo geschikt zijn als bovenkleding voor dames met grotere cupmaten, ik denk dat tot cup C het beste is.

Als bovenkleding heb ik een black brocade super hourglass corset van Azrael's accomplice, een underbust corset, is wel mooi maar niet zulke goede kwaliteit als Vollers.

Nu ben ik nog aan het sparen voor een rode underbust met zwart kant (Vollers/fairygothmother) en daarna wil ik een korset laten maken met krijtstreepjes (ook Vollers). Nu nog even dromen....
  Hoofdredactie Fotografie donderdag 15 juli 2004 @ 19:47:23 #199
95752 crew  Chell
Kluns
pi_20648498
quote:
Op donderdag 15 juli 2004 10:49 schreef Elegy het volgende:

[..]

Welnu, op je rug, dus waar je het vastsnoerd, moet er ongeveer 10/12 cm tussenruimte zitten. Belangrijk is dat deze zijden niet in een O of een zandloperfiguur lopen.

[verhaal]

Snap je? :
Eh ja.. maar volgens mij is het niet helemaal waar wat je zegt. Mijn corset gaat namelijk vanzelf naar verloop van tijd toch een beetje )x( doen aan de achterkant hoor. Gewoon omdat er in het midden nou eenmaal minder zit dan boven
quote:
interessante naam. Is het bedoeld zoals de oorspronkelijke betekenis?
Ik vind het op de eerste plaats vooral een mooie naam, maar de betekenis vind ik ook leuk (hoewel dat 'm imo ongeschikt maakt als naam voor bijvoorbeeld een kind). Vandaar dus ook het mooi-suggestieve plaatje wat ik heb als avatar.
pi_20659243
Ik heb er een gekocht. Niet met touwtjes dan, maar met haakjes. Roze met kant en ik ben er heel blij mee...............
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')