nog een keerquote:Op zaterdag 26 juni 2004 12:57 schreef hoM3r het volgende:
En wie lacht er iedereen uit die stoer voor Duitsland proberen te zijn onder leiding van Supercreep. Ja dat zijn wijhij, ja dat zijn wij HIEP HOI
nog een keer
En wie lacht er iedereen uit die stoer voor Duitsland proberen te zijn onder leiding van Supercreep. Ja dat zijn wijhij, ja dat zijn wij HIEP HOI
nog een keer
nog een keer
nog een keer
Mooi!quote:Op zaterdag 26 juni 2004 11:54 schreef FritsVanEgters het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
hoiquote:Op dinsdag 22 juni 2004 19:16 schreef supercreep het volgende:
Grappig om te zien dat er nog Hollanders zijn die denken dat Oranje doorgaat. Ik krijg zelfs een beetje medelijden met die beste mensen
quote:Op dinsdag 22 juni 2004 19:16 schreef supercreep het volgende:
Grappig om te zien dat er nog Hollanders zijn die denken dat Oranje doorgaat. Ik krijg zelfs een beetje medelijden met die beste mensen
quote:Op zondag 27 juni 2004 00:40 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat heerlijk dat van die trieste figuren als jij meteen worden terechtgewezenquote:Op dinsdag 22 juni 2004 19:16 schreef supercreep het volgende:
quote:Op zondag 27 juni 2004 00:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wat heerlijk dat van die trieste figuren als jij meteen worden terechtgewezen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nouuu.. zo'n dramatisch niveau is het nou ook weer niet!quote:Op zondag 27 juni 2004 01:09 schreef scanman01 het volgende:
Dit is wel het EK van "In het land der blinden is één oog koning".... maar dat mag de pret niet drukken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |