abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 22 juni 2004 @ 18:20:36 #1
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_20099788
We hebben namelijk nog een soortgelijk klusje voor jullie op Schiphol. Alleen is nog niet helemaal duidelijk wanneer precies, dat hangt af van het verloop van woensdagavond.
Let wel: het is wel precisiewerk, want de spelers zelf of de andere leden van het technisch team mogen niet besmeurd worden, alleen het keytarget zelf.
Het spreekt vanzelf dat jullie je weer mogen beroepen op zwijgrecht, daar de reden toch al evident is.

Beloning: een jaar gratis eten bij hét macrobiotische delicatesse-eethuis van Groningen.
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_20099826
pi_20100413
En zo heeft iedereen zijn/haar nut.
Ars longa, vita brevis
  dinsdag 22 juni 2004 @ 18:53:08 #4
61556 klappernoot2000
ik heb hele mooie kokosnoten..
pi_20100516
quote:
Op dinsdag 22 juni 2004 18:20 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
We hebben namelijk nog een soortgelijk klusje voor jullie op Schiphol. Alleen is nog niet helemaal duidelijk wanneer precies, dat hangt af van het verloop van woensdagavond.
Let wel: het is wel precisiewerk, want de spelers zelf of de andere leden van het technisch team mogen niet besmeurd worden, alleen het keytarget zelf.
Het spreekt vanzelf dat jullie je weer mogen beroepen op zwijgrecht, daar de reden toch al evident is.

Beloning: een jaar gratis eten bij hét macrobiotische delicatesse-eethuis van Groningen.
dat lijkt mij een verschrikkelijke straf... granieten brood en konijnenvoer...
Weet niet veel, maar geef toch kommentaar... hier hoef ik niet te zwijgen.
pi_20112095
Ze heten Heinz
It's easy... Nederland - Duitsland: 3-1
  woensdag 23 juni 2004 @ 03:32:19 #6
41286 Price
The Abominable Dr. Phibes
pi_20113006
quote:
Op woensdag 23 juni 2004 02:08 schreef Keromane69 het volgende:
Ze heten Heinz
De echte Heinz gaat twee keer scoren tegen de Duitsers. Dus voorlopig geen ketchup op Schiphol.
You Should Have Seen Them Kicking Edgar Allan Poe
  donderdag 24 juni 2004 @ 13:39:21 #7
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_20151487
Nou vooruit, voor deze keer. Maar hij blijft gewaarschuwd. Als ie op weg naar de finale ook maar iets stoms doet wordt het wél operatie Macrobiotische Ketchup.
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')