quote:ik ben van plan van de zomer een canon EOS D30 te gaan kopen, 2ehands natuurlijk.
maar dat is al een redelijk oude camera, ga ik daar veel problemen mee krijgen?
dat hij 3.1 MP is maakt me niet zoveel uit...
2100 (dus ik neem aan ook 3100, 2200 en 3200) snel. Alleen wel eerst scherpstellen.quote:Op woensdag 23 juni 2004 19:17 schreef CreativeMind het volgende:
Hoe snel reageert die 3200 op je rechtervinger?
Canon Powershot S1 is dan misschien wel wat.quote:Op donderdag 24 juni 2004 16:04 schreef So_Addictive het volgende:
Hallo iedereen,
Ik volg dit subforum al een tijdje en ik ga me steeds meer interreseren in Fotografie.
Maar ik ben echt een n00b op dat gebied ....
Ik ben al een tijdje rond aan het snuffelen wat voor digi-camera ik wil aanschaffen..
Wat ik erg belangrijk vind aan een digi-camera is dat ik een grote optische zoom wil, 8x of 10x, MP 3.2 vind ik wel genoeg en hij moet wel aktiefoto "compatible" zijn zeg maar
Nu zit ik zelf aan de minolta dimage z1 te denken...
Kan iemand mij een beetje adviseren?
Ik heb een fuij finepix s5000 10X optische zoom en 3.1MP alles valt handmatig intestellen.quote:Op donderdag 24 juni 2004 16:04 schreef So_Addictive het volgende:
Hallo iedereen,
Ik volg dit subforum al een tijdje en ik ga me steeds meer interreseren in Fotografie.
Maar ik ben echt een n00b op dat gebied ....
Ik ben al een tijdje rond aan het snuffelen wat voor digi-camera ik wil aanschaffen..
Wat ik erg belangrijk vind aan een digi-camera is dat ik een grote optische zoom wil, 8x of 10x, MP 3.2 vind ik wel genoeg en hij moet wel aktiefoto "compatible" zijn zeg maar
Nu zit ik zelf aan de minolta dimage z1 te denken...
Kan iemand mij een beetje adviseren?
is dat incl geheugenkaart & batterijen anders heb je geen dergelijke camera voor dat budgetquote:Op donderdag 24 juni 2004 16:25 schreef So_Addictive het volgende:
Ow jah ook misschien wel handig: mijn budget is 300 euro
Zou ik zeker doen, 700 euro is erg veel geld en als je dan de hele tijd met de EOS in je hoofd zit kan je die paar honderd euro denk ik beter doorsparen.quote:Op donderdag 24 juni 2004 20:04 schreef freaky-me het volgende:
Eigenlijk heb ik nog niet echt een vast budget in gedachten.. Wat wel echt in m'n hoofd blijft hangen is die EOS 300D.. Als ik dan toch al een tijdje moet sparen voor een echt goede camera kan ik eigenlijk net zo goed nog net iets langer doorsparen, toch?
Dat is een combinatie van consumer-pro camera, iets tussen de compacte digitaaltjes en de spiegelreflexen in. Bijvoorbeeld de Canon Powershot Pro 1 of de Canon Powershot S1 ISquote:En wat is een prosumer camera?
Dat is echt een erg goede deal jah, zeker met al die extra's erbij, tasje, batterijen, geheugen...quote:Op donderdag 24 juni 2004 21:04 schreef T1andonly het volgende:
De A75 van Canon.
Die heb ik vandaag maar besteld, hij was in de aanbieding
[
ik wil ongeveer 300 euro uitgeven aan de camera, dus excl. accesoiresquote:Op donderdag 24 juni 2004 17:15 schreef Magneet het volgende:
[..]
is dat incl geheugenkaart & batterijen anders heb je geen dergelijke camera voor dat budget
Heb hem zelf gisteren bij BCC gekocht voor 240 euro, zonder lader/accu/tasje/CF kaart.quote:Op donderdag 24 juni 2004 21:04 schreef T1andonly het volgende:
De A75 van Canon.
Die heb ik vandaag maar besteld, hij was in de aanbieding
// Hier // heb ik em besteld
Redelijke prijs toch?
Verder hier nog een review
http://www.steves-digicams.com/2004_reviews/a75.html
Hangt er een beetje vanaf hoe hij gebruikt is. Als hij door een professional gebruikt kan hij flink versleten zijn, aan de andere kant, als hij netjes onderhouden is kan hij nog jaren mee. Voor de rest is er eigenlijk weinig mis mee, autofocus is wat trager als bij de 10D/300D , lagere resolutie (maar veel mooiere beeldkwaliteit dan een compact digicam, helemaal op hogere iso's) voor de rest is het gewoon een erg mooie camera. En je kan je lenzen later mooi gebruiken voor je volgende (d)slrquote:Op donderdag 24 juni 2004 00:10 schreef capibar het volgende:
heeft iemand nog antwoord op mijn vraag?
[ik ben van plan van de zomer een canon EOS D30 te gaan kopen, 2ehands natuurlijk.
maar dat is al een redelijk oude camera, ga ik daar veel problemen mee krijgen?
dat hij 3.1 MP is maakt me niet zoveel uit... ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |