scooter's kicken gewoon klote neem liever een echte brommer ( honda mb )quote:Op dinsdag 22 juni 2004 21:36 schreef FlowDesign het volgende:
De bougie was wel gaar volgens mij, maar dan zou die ook op de electrische starter het niet (goed) moeten doen zou je denken
alleen als ie een katalysator of een automatische versnellingsbak heeft mag je hem niet aanduwenquote:Op dinsdag 22 juni 2004 20:37 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ga jij mijn Clio met die compressie maar even aanduwen jongen, succes
Je mag een auto helemaal niet aanduwen!
Dus je punt is....?quote:Op donderdag 24 juni 2004 01:52 schreef Inflammable_Solid het volgende:
[..]
prutser
een scooter of brommer heeft een dynamo met permanente magneten een auto heeft een dynamo met electro magneten die electro magneten moeten gevoed worden anders zijn het geen magneten......................![]()
![]()
Correctie: Een automaat kun je niet eens aanduwen. (inkopper, ik weet het)quote:Op donderdag 24 juni 2004 01:57 schreef Inflammable_Solid het volgende:
alleen als ie een katalysator of een automatische versnellingsbak heeft mag je hem niet aanduwen
Wil je je onverantwoorde adviezen voor je houden?quote:Runner werkt zeker wel zonder accu, haal de accu eraf en kick maar.
DUHHH, je onsteking kan overbelast worden, had ik gevraagd aan een scooter-freak.quote:Op donderdag 24 juni 2004 18:22 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Wil je je onverantwoorde adviezen voor je houden?
Je accu werkt ook als spanningsbegrenzer
Ik bedoelde dus dat dieselmotoren een hogere compressie hebben tov de benzineversies. Misschien heb ik het wat ongelukkig beschreven, maar bedankt voor de aanvulling.quote:Op donderdag 24 juni 2004 22:14 schreef tharkun het volgende:
Om het verhaal van Ridocar even af te maken:
[knip volledige uitleg transmissie]
bougie vonkjes? kan je die halen dan?quote:Op dinsdag 22 juni 2004 19:41 schreef _Denker het volgende:
Moet je even nieuwe bougievonkjes halen, kun je overal krijgen.
een auto heeft spannnig nodig om te starten een brommer/scooter nietquote:Op donderdag 24 juni 2004 08:38 schreef CreativeMind het volgende:
[..]
Dus je punt is....?
Ja tuurlijk, nog nooit van gehoord?quote:Op donderdag 24 juni 2004 22:50 schreef jeroen2497 het volgende:
[..]
bougie vonkjes? kan je die halen dan?![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |