Mijn broer kwam daar altijd met een oranje...quote:Op dinsdag 22 juni 2004 17:42 schreef Predemius het volgende:
AOC Almelo, staat ook een Unimog, een gele... verschrikkelijk lelijk ding.. maar toch heeft ie wat![]()
Niet zo hard? 85 km per uur.. vind ik nog best wel hard... en koop er 1 zonder kenteken. Verzeker als landbouw voertuig, zorg dat er een aftakas en een hefinrichting op zit. en klaar is kees...quote:Op dinsdag 22 juni 2004 23:06 schreef MercedesCL het volgende:
Een paar jaar geleden was het een hot item. Toen waren ze een stuk goedkoper dan wat ik nu zie, Zou goede investering geweest zijnBen wezen kijken, alleen ze gaan niet zo hard en ze verbruiken nogal wat. Ik had geen zin in gezeik van de mensen in de straat omdat er steeds zo'n wagen voor de deur zou staan. Eentje importeren en op B-kenteken zetten ging sinds 2003 niet meer dacht ik. Als je nu in zo'n ding op de snelweg wil met je B-rijbewijs dan moet je er een zoeken die al op B staat. Voor 3500gld (1750euro ongeveer) vind je ze niet meer. Dat ze 2 versnellingen achteruit hebben (404) vond ik kewl
Heb er wel een keertje in gereden gelukkig, was wel leuk
Volgens mij moest je wel redelijk wat verstand hebben van techniek en weten waar je de spullen moet halen. Ze zijn niet op iedere sloop te halen. Denk dat een simpele brommert toch goedkoper isquote:Op vrijdag 25 juni 2004 13:29 schreef Ultimora het volgende:
voordeel van landbouwvoertuigen is dat je mooi rode diesel dr in kan gooien... tegen de km, kostprijs kan je waarschijnlijk niet op met je brommertje..
met zo'n hobbelkist wil je niet harder als 85quote:Op vrijdag 25 juni 2004 15:16 schreef MercedesCL het volgende:
[..]
Volgens mij moest je wel redelijk wat verstand hebben van techniek en weten waar je de spullen moet halen. Ze zijn niet op iedere sloop te halen. Denk dat een simpele brommert toch goedkoper isMaar das niet zo stoer
85 vind ik trouwens niet echt hard. Ik rij er toch graag 120 mee als t kan![]()
Wij hebben er ook zo eentje staan bij de brandweer Capelle 30 jaar oud en nog geen 5000 kilometer op de teller. Prachtig geluid uit die korte uitlaatquote:Op donderdag 24 juni 2004 17:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
De service Unimog van Arriva groningen
das knap op ze kopquote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:51 schreef MikeyMan het volgende:
Unimogs zijn naar mijn weten ook nogsteeds de enige apparaten die een helling van 100% bedwingen... Zijn inderdaad coole bakkies... En er komt ook nog een soort van SUV afgeleide van... stoer
Elke horizontale 100 meter, stijgt het wegdek verticaal 100 meter, dat is dus niet op zijn kopquote:Op vrijdag 25 juni 2004 16:36 schreef Steve-O het volgende:
[..]
das knap op ze kop
Hoeft ook niet, met zon unimog rij je zo over die mooie 6-serie heen zodat die ook nie veel harder als 85 meer kanquote:Op vrijdag 25 juni 2004 15:19 schreef Youp het volgende:
[..]
btw met geen enkele mercedes wil je dat![]()
quote:Op vrijdag 25 juni 2004 18:31 schreef RedArrow68 het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, met zon unimog rij je zo over die mooie 6-serie heen zodat die ook nie veel harder als 85 meer kan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |