Zo een helling van 100%, dat is idd steil zegquote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:51 schreef MikeyMan het volgende:
Unimogs zijn naar mijn weten ook nogsteeds de enige apparaten die een helling van 100% bedwingen... Zijn inderdaad coole bakkies... En er komt ook nog een soort van SUV afgeleide van... stoer
Een helling van 100% wat moet ik me daar bij voorstellen _| ik hoop niet dit want dat kan geen enkele autoquote:Op dinsdag 22 juni 2004 17:13 schreef yup het volgende:
[..]
Zo een helling van 100%, dat is idd steil zeg
Dat kan toch wel of ben ik gek? Elke 100 meter stijgt het wegdek 100 meter. Dus elke horizontale meter stijgt het wegdek een verticale meter. Dat is dus errrug schuin, maar niet totaal verticaal, of zit ik hier te lullen?quote:Op dinsdag 22 juni 2004 17:29 schreef jacco het volgende:
[..]
Een helling van 100% wat moet ik me daar bij voorstellen _| ik hoop niet dit want dat kan geen enkele auto
Neen je hebt gelijk.quote:Dat kan toch wel of ben ik gek? Elke 100 meter stijgt het wegdek 100 meter. Dus elke horizontale meter stijgt het wegdek een verticale meter. Dat is dus errrug schuin, maar niet totaal verticaal, of zit ik hier te lullen?
Je mag er volgens mij met een bromfietscertificaat in rijden, kan dus prima kloppen.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 18:24 schreef PeuRac het volgende:
Bij mij op school staan er dagelijks een stuk of 2 à 3 (ROC Aventus, sector Mobiel, Apeldoorn). Ik vind t maar rare dingen.
Volgens mij mag dat niet. Heel misschien wel met een trekker-rijbewijs, maar dit ding weegt meer dan 350 kilo, dus je mag absoluut 100% zeker weten niet erin rijden met bromfietscertificaat.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 18:28 schreef BrauN het volgende:
[..]
Je mag er volgens mij met een bromfietscertificaat in rijden, kan dus prima kloppen.
Het probleem begint al daar. Een stukje grond kan je niet zomaar kopenquote:Op dinsdag 22 juni 2004 18:45 schreef Hyperdude het volgende:
Koop gewoon een stuk grond.
Dan heb je ook wat
Kan je lekker scheuren en heb je niks te maken met rijbewijzen en leeftijden.
Je ADHD broertje van zeven zou ik echter niet de sleutels geven![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |