Oh fuck man, wat zal ik na de uitzending een gezeik krijgen over m'n accentquote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:01 schreef RM-rf het volgende:
[..]
ik zou maar gaan oefenen op je 'R'
Een beetje sluikreclame voor Fok! mag natuurlijk wel ja... Fok!-logo uitprinten en boven de monitor (of ergens waar plaats is) hangen... want bij Kastas computer gaat natuurlijk gefilmd worden.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:04 schreef Posdnous het volgende:
Wahaha.
Zie je bij Nova zo' n gast zitten, hele kamer vol bier en peuken, op de achtergrond een computer met Fok! er op.
'Uhm...ja, die site....'![]()
!!!quote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:03 schreef woeeiiii het volgende:
zet een webcam in je woonkamer!
Laat ze even tekenen dat alles wordt uitgezondenquote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:04 schreef Lehcimus het volgende:
En nou maar hopen dat ze je verhaal niet zo verknippen dat het hun goed uitkomt.
op je muismat plakkenquote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:06 schreef MacManus het volgende:
[..]
Een beetje sluikreclame voor Fok! mag natuurlijk wel ja... Fok!-logo uitprinten en boven de monitor (of ergens waar plaats is) hangen... want bij Kastas computer gaat natuurlijk gefilmd worden.
quote:Op dinsdag 22 juni 2004 15:58 schreef kastanova het volgende:
ZE KOMEN 19:30 LANGS!
Ahhh.... daar gaan we dus nu met zijn allen speciaal op letten.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:05 schreef kastanova het volgende:
[..]
Oh fuck man, wat zal ik na de uitzending een gezeik krijgen over m'n accent.
quote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:05 schreef kastanova het volgende:
[..]
Oh fuck man, wat zal ik na de uitzending een gezeik krijgen over m'n accent.
Doe ikquote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:03 schreef woeeiiii het volgende:
zet een webcam in je woonkamer!
heb je geen microfoontje die onder je tshirt kan verstoppenquote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:10 schreef kastanova het volgende:
[..]
Doe ik
Livestream gaat echter niet lukken (15kb upload) en geluid ook niet (geen mic) maar zal kijken wat ik kan doen met de brakke cam naast m'n computer en dan neem ik het wel op.
OMGquote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:11 schreef kastanova het volgende:
Voor de puzzelaars!
Zoek de verschillen tussen de kamer nú en de kamer tijdens de uitzending!
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |