Dat lijkt me duidelijk.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 13:42 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Dan zwaait ie even naar shmoopy.
quote:Op dinsdag 22 juni 2004 13:42 schreef Lucille het volgende:
Wel reclame maken voor FOK! he? Misschien een FOK! t-shirt aandoen als je op TV komt.
Ik denk dat Kasta nu al bezig is met het registreren van www.shmoopyuitfok.tkquote:Op dinsdag 22 juni 2004 13:47 schreef shmoopy het volgende:
Volgens mij heb ik het al verknald bij Kasta.
NU DOEN! Laten we allemaal maar eens even gaan stemmen!
Naar ruud@radio538.nlquote:Op dinsdag 22 juni 2004 13:36 schreef Cybart het volgende:
Kasta....ruuddewild heeft bij je plaatje een balk over je url gepleurd en hun eigen url er neer gezet
Misschien haal ik 538 ook wel :').quote:Fijne vent ben je...
Sinds je overgang naar 538 is je creativiteit kennelijk ook verloren gegaan en moet je je beperken tot het jatten van andermans fotobewerkingen.
En om dan ook nog eens de url in het plaatje te vervangen door je eigen adres toont maar weer eens aan dat je al net zo arrogant en commercieel geworden bent als het station waarvoor je werkt...
Toch best jammer...
Martin Blokhuis
telefoonnummer
Ja, topidee joh! Ik draag Fok immers een warm hart toe en heb tig Fok t-shirts in m'n kast hangen!quote:Op dinsdag 22 juni 2004 13:42 schreef Lucille het volgende:
Wel reclame maken voor FOK! he? Misschien een FOK! t-shirt aandoen als je op TV komt.
ghe ghe. ik ga luisteren!quote:Op dinsdag 22 juni 2004 13:52 schreef kastanova het volgende:
[..]
Naar ruud@radio538.nl
[..]
Misschien haal ik 538 ook wel.
Heb je toevallig een livestream adresje?quote:Op dinsdag 22 juni 2004 13:55 schreef Cybart het volgende:
[..]
ghe ghe. ik ga luisteren!
maar dat doe ik normaal toch alKasta!
doe dat dan ook meteen even naar kicken.com, zie de plaatjes van Lucillequote:Op dinsdag 22 juni 2004 13:52 schreef kastanova het volgende:
[..]
Naar ruud@radio538.nl
[..]
Misschien haal ik 538 ook wel.
Echt woar??quote:Op dinsdag 22 juni 2004 13:54 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik draag Fok immers een warm hart toe en heb tig Fok t-shirts in m'n kast hangen!.
Vergeet je huissleutels niet!quote:Op dinsdag 22 juni 2004 13:57 schreef kastanova het volgende:
[..]
Heb je toevallig een livestream adresje?
Naja, ik ben ff schijten en het AD kopen.
Als je gaat schijten?quote:Op dinsdag 22 juni 2004 13:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
Vergeet je huissleutels niet!
Boerderie he, dan poep je nog buiten op de doosquote:Op dinsdag 22 juni 2004 14:01 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Als je gaat schijten?
Alstie het AD gaat kopenquote:Op dinsdag 22 juni 2004 14:01 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Als je gaat schijten?
Verkapte doodverwensing.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 13:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 22 juni 2004 13:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
Misschien krijg je die wel gratis van onze PR afdeling?quote:Op dinsdag 22 juni 2004 13:54 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ja, topidee joh! Ik draag Fok immers een warm hart toe en heb tig Fok t-shirts in m'n kast hangen!.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |