Grapjas...quote:Op dinsdag 22 juni 2004 17:52 schreef kastanova het volgende:
Had ook nog ff m'n werk opgebeld, 50 man heeft een personal message gekregen dat ik rond 23:00 op tv kwam...
Kameraad opgebeld, hij zou het even rond bazuinen in het boerendorpje waar ik vandaan kom.
Mams gebeld, die is sinds ik het vertelde familie aan het bellen.
Zit ik bij de kapper, zij vragen waarom ik er nu al weer was, ik het hele verhaal uitleggen.
Tv, er fatsoenlijk uit zien, blabla....
Gsm gaat over... "Ja hallo, Utrecht halen we niet meer in verband met monteren en er is een andere reportage tussengekomen".
Ik ga even iedereen afbellen.
I wishquote:Op dinsdag 22 juni 2004 17:53 schreef gelly het volgende:
Weer een geniale Kasta grap dus. Hulde.
quote:De memoires van Bill Clinton
Met een ongekend wereldwijd publiciteitsoffensief wordt het boek 'My life' gelanceerd, de memoires van Bill Clinton. Natuurlijk kan Clinton niet om het dieptepunt heen: zijn affaire met Monica Lewinski.
De handel in kronen
Kronen die worden gebruikt door Nederlandse tandartsen, komen steeds vaker uit Azië. Handelaren hebben zich gestort op deze nieuwe goedkope produkten en tandartsen maken er dankbaar gebruik van.
Kinderen met gedragsproblemen vaak thuis
Kinderen met gedragsproblemen en meervoudige ontwikkelingsstoornissen zijn onhandelbaar: ze schoppen, schelden en zeggen altijd nee. Honderden of misschien wel duizenden van hen zitten thuis.
Voor dat laatste item kunnen ze je toch ook wel interviewen ?quote:Op dinsdag 22 juni 2004 17:56 schreef kastanova het volgende:
[..]
I wish.
Iedereen van het werk die het gehoord hadden waren inmiddels al naar huis en gaan vanavond met chocomel op de lip naar Nova kijken omdat ik er op kom...
Het gaat nog een leuke werkdag worden.
Nova heeft inmiddels ook de programmering aangepast zag ik al:
[..]
Ik pak de popcorn alvast. Komt je bitch ook in beeld?quote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:05 schreef kastanova het volgende:
[..]
Oh fuck man, wat zal ik na de uitzending een gezeik krijgen over m'n accent.
Dat was de uitzending van gisterenquote:Op dinsdag 22 juni 2004 17:56 schreef kastanova het volgende:
Nova heeft inmiddels ook de programmering aangepast zag ik al:
[..]
quote:Op dinsdag 22 juni 2004 17:58 schreef Aurelium het volgende:
Gvd... was nou juist zo leuk geweest om kasta af te zien gaan voor heel nederland
Mijn droom! Wat doe je??quote:Op dinsdag 22 juni 2004 17:58 schreef Aurelium het volgende:
Gvd... was nou juist zo leuk geweest om kasta af te zien gaan voor heel nederland
Had je eerder moeten bellen flapdrolquote:Op dinsdag 22 juni 2004 17:52 schreef kastanova het volgende:
Had ook nog ff m'n werk opgebeld, 50 man heeft een personal message gekregen dat ik rond 23:00 op tv kwam...
Kameraad opgebeld, hij zou het even rond bazuinen in het boerendorpje waar ik vandaan kom.
Mams gebeld, die is sinds ik het vertelde familie aan het bellen.
Zit ik bij de kapper, zij vragen waarom ik er nu al weer was, ik het hele verhaal uitleggen.
Tv, er fatsoenlijk uit zien, blabla....
Gsm gaat over... "Ja hallo, Utrecht halen we niet meer in verband met monteren en er is een andere reportage tussengekomen".
Ik ga even iedereen afbellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |