Wat moet ik híer nu weer meequote:Hallo,
Het tv programma NOVA wil graag in contact komen met de webmaster ihkv de "demonisering"van Dick Advocaat. Schiet alle kritiek niet veel te veel door? En: screenen jullie veel?
Graag zsm bellen met Judith Pennarts 06-******** , redactie NOVA
groet,
Judith Pennarts
Bellen misschien?quote:Op dinsdag 22 juni 2004 13:25 schreef kastanova het volgende:
Ik kreeg zojuist het volgende mailtje naar aanleiding van m'n www.advocaatuitoranje.tk site
[..]
Wat moet ik híer nu weer mee
Ah, fijn, dot.tk ligt weer platquote:Op dinsdag 22 juni 2004 13:27 schreef -Eddow- het volgende:
Je site doet het niet !
Wheeeeeeehehe, serieus?quote:Op dinsdag 22 juni 2004 13:34 schreef Swetsenegger het volgende:
kastanova.tk ook van jou? Dan heb je het AD gehaald
Ah fuck man, m'n sekte gaat nog bewaarheid worden ook op deze manierquote:Op dinsdag 22 juni 2004 13:34 schreef Desiderius het volgende:
Gewoon verschijnen en zeggen wat gezegd moet worden, je bent de stem van het volk jongen
Yep, voorpaginaquote:Op dinsdag 22 juni 2004 13:38 schreef kastanova het volgende:
[..]
Wheeeeeeehehe, serieus?
Met m'n weekend miljonairs fotosoep?
Ga direct even een exemplaar kopen.
Je hebt straks eerder een harem dan Swetzzquote:Op dinsdag 22 juni 2004 13:39 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ah fuck man, m'n sekte gaat nog bewaarheid worden ook op deze manier.
Judith Pennarts is anders wel een nova-redactrice.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 13:39 schreef Onderbroek het volgende:
is weer zo'n kasta grap
hetzelfde toen z'n meid gepaald werd door z'n beste vriend op valentijns dag oid
Dan...?quote:Op dinsdag 22 juni 2004 13:39 schreef Megumi het volgende:
Mooi site Kastanova. En als je op TV wil doen.
Ik heb al een harem van twee vrouwenquote:Op dinsdag 22 juni 2004 13:40 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je hebt straks eerder een harem dan Swetzz
Dan zwaait ie even naar shmoopy.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 13:41 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Dan...?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |