quote:
Op dinsdag 28 september 2004 21:01 schreef av_82 het volgende:
t0n,
Ik zoek (nog) geen blok, ik ben me aan het oriënteren in de prijzen en mogelijkheden van de civic-tuning. Ben bezig met het aanschaffen van een 5th gen coupe, ik ga voor een civic met een D15b7 blok omdat ik er een turbo op wil gaan gooien, en de d15 blokken zijn (zo heb ik mij laten vertellen) hier zeer goed voor geschikt.
D15's zijn idd erg goed voor turbo geschikt, neem een kijkje op
www.streetlegalhonda.nl daar heeft 'hardcore honda' een geile a'pexi turbo kit op zijn d15b7
quote:
Ik vroeg me vooral af hoe duur zo'n blok is voor het geval dat ik de boel toch verziek en ik een nieuw blok nodig heb haha! Maar ieder geval thanks voor de tip, heeft van Deijne een site toevallig? Ik keek net op jouw aanwijzen even rond op marktplaats en zag een verkocht d15 blok met ongeveer 40000km.. was dat de jouwe?
Blokken zijn niet zo heel duur, het probleem is alleen dat je die blokken gaat kopen met hoge km's.
Maar van Deijne (www.deijne.nl) heeft ook redelijk nieuwe liggen.
Die advertentie die jij gezien hebt, was idd mijn blok. Ik weet niet of je de prijs gezien hebt, maar dat is natuurlijk geen drol, zeker niet voor wat er allemaal bij zit
![]()
Denk gewoon aan zo'n 2 á 300 euro voor 'n blok met 100/150dkm, doorgaans, ik heb er nu eentje gekocht met 40.000 voor net ff wat meer geld, ik heb dus echt geluk.
quote:
Keek net nog even door je topic heen, ik vind de front lip erg geslaagd. Zelf ben ik van plan om iets soortgelijks te doen, misschien een wings west racing series frontlip. Is jouw lip nou van mugen?
Dankjewel, Deze lip is van een Renault Laguna, is 99% pasklaar.
Trouwens, als jij 'n coupe gaat kopen, zit daar standaard al 'n lip aan de voorkant op..
![]()
quote:
@noidea:
Interessant, die site, ziet er grootschalig uit! Heb m gelijk maar gebookmarked.. dank je wel.
Overigens las ik een opmerking van je op de vorige pagina (sorry weet niet hoe je moet quoten):
''Doe dan gewoon een turbo kit erop, en een grote intercooler erachter, heb je geen gaas nodig en het ziet er super uit.''
Hier ben ik het helemaal mee eens, hier een mooi plaatje van een op deze manier optische getunede civic:
[
afbeelding]