quote:
Op woensdag 29 september 2004 14:42 schreef t0n het volgende:
ik ga voor 'n t3 ballbearing turbo, maar da's nog allemaal praat op dit moment, nog niets staat vast.
Mijn hele project is praat, jij hebt je auto tenminste al haha. Ik doe het lekker rustig aan, ik wil geen overhaaste beslissingen nemen omdat het geheel daar alleen maar duurder van wordt. En het financiële aspect is ook nog belangrijk natuurlijk. De auto kan ik wel kopen, maar voor de turbo kom ik dan nog een stukkie te kort. En laat ik nou net vandaag mn bijbaantje zijn kwijt geraakt
@firecow:
4000 euro lijkt inderdaad heel duur, maar als je kijkt naar wat je ervoor krijgt is het best te accepteren. Als je een vergelijkbare vermogen toename met andere modificaties wil realiseren, ben je uiteindelijk veel meer geld kwijt. Maar om eerlijk te zijn kostte het me ook een paar dagen voordat ik de schrik van de prijs te boven was en nu moet en zal ik het hebben.
@Cex:
Je hebt gelijk wat betreft de betaalbaarheid van de Nissans die je opnoemt, maar iedereen heeft natuurlijk zijn eigen smaak en zijn eigen mening. Voor 3700 dollar heb je een chevrolet 5.7 liter ZZ4 V8 motor met 360 pk, die als basis dient voor de Corvette. Als je die dan in je golf 1 gooit ben je bijzonder snel weg bij het stoplicht.
Wat ik bedoel te zeggen is dat je altijd keuzes moet maken, en die zullen voor andere mensen soms niet logisch zijn. Ikzelf ben van mening dat de 200sx een beetje een jaren 80 uitstraling heeft, en de 300zx vertoont voor mij dezelfde verschijnselen. De lijnen van de civic coupe spreken me meer aan.
(Dit was mijn poging om genuanceerd en rustig te reageren)