Als jij betaald, sure!quote:Op dinsdag 21 september 2004 23:00 schreef noidea het volgende:
Doe dan gewoon een turbo kit erop, en een grote intercooler erachter, heb je geen gaas nodig en het ziet er super uit.
Waar, wanneer, hoelaat...quote:Op dinsdag 21 september 2004 18:33 schreef ook_gek het volgende:
t0n reageer op mij dan.
kom je naar de meet![]()
Ik krijg het een beetje van dit soort reply's.... 'gewoon' ff 'n turbo opbouw.quote:Op dinsdag 21 september 2004 23:00 schreef noidea het volgende:
Doe dan gewoon een turbo kit erop, en een grote intercooler erachter, heb je geen gaas nodig en het ziet er super uit.
loterij winnen werkt ook goed hoorquote:Op woensdag 22 september 2004 09:53 schreef t0n het volgende:
[..]
Waar, wanneer, hoelaat...
[..]
Ik krijg het een beetje van dit soort reply's.... 'gewoon' ff 'n turbo opbouw.
Je moet niet vergeten dat 'n beetje spruitstukje voor 'n turbo al 'n hondertje of 5 kost.
Maar ook het motorische gedeelte zal tot z'n recht komen, alleen... het sleutel woord met 'tunen' van je auto, is tijd nemen.... geld sparen....
Ja ik weet wat het kost, maar een turbo kit, is met spruitstuk en al. Kost ongeveer 3000 euro, dus dat valt nog wel mee. Motorische dingen zijn nou eenmaal prijzig.quote:Op woensdag 22 september 2004 09:53 schreef t0n het volgende:
[..]
Waar, wanneer, hoelaat...
[..]
Ik krijg het een beetje van dit soort reply's.... 'gewoon' ff 'n turbo opbouw.
Je moet niet vergeten dat 'n beetje spruitstukje voor 'n turbo al 'n hondertje of 5 kost.
Maar ook het motorische gedeelte zal tot z'n recht komen, alleen... het sleutel woord met 'tunen' van je auto, is tijd nemen.... geld sparen....
Je zegt dat het meevalt én dat het prijzig is.. Beetje tegenstrijdigquote:Op woensdag 22 september 2004 10:16 schreef noidea het volgende:
[..]
Ja ik weet wat het kost, maar een turbo kit, is met spruitstuk en al. Kost ongeveer 3000 euro, dus dat valt nog wel mee. Motorische dingen zijn nou eenmaal prijzig.
kun je ook beter die 3k voor een swap gebruiken vind ik dan, leuke B16A2 uitzoeken ofzoquote:Op woensdag 22 september 2004 13:13 schreef t0n het volgende:
Dat is waar, maar het is dus niet 'gewoon' 'ff' een turbo opbouwen.
Voor een uitgave van 3k euro moet ik toch wel ff sparen hoor...
kan ik concluderen dat je gewoon gedolt bent?quote:Op maandag 20 september 2004 11:23 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
HERRIEMAKERD!
Weet je wat er gister gebeurde?
Wij naar de friettent.. stond daar een mini cabrio, wij gaan er naast staan (ja, kan niet zonder een beetje herrie)
Gaat het alarm van die mini af, komt die eigenaar eraan zegt ie "misschien moet je een keer een fatsoenlijke uitlaat eronder schroeven"
Ja, misschien moet hij een fatsoenlijk alarm kopen!![]()
Er kwam wel geen rook uit je uitlaat op dat moment, maar wel onder je auto vandaanquote:Op zondag 26 september 2004 18:51 schreef t0n het volgende:
Update: Andere koplampen besteld, andere knipperlichten.
Oh.. En me motor zei vandaag *plof* op de snelweg.. dus van de week maar ff vervangen
6 a 700 euro schat ikquote:Op maandag 27 september 2004 22:57 schreef av_82 het volgende:
Hai,
Wat kost dat nou, zo'n zo goed als nieuw D15 blok?
Mooie bak voor de rest!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |