Kennis van me heeft een ouwe Blazer zo een US bak. En als we precies 5KM rijden door een straat dan maakt hij zo een zwaar geluid dat alle auto alarmen af gaanquote:Op maandag 20 september 2004 11:23 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
HERRIEMAKERD!
Weet je wat er gister gebeurde?
Wij naar de friettent.. stond daar een mini cabrio, wij gaan er naast staan (ja, kan niet zonder een beetje herrie)
Gaat het alarm van die mini af, komt die eigenaar eraan zegt ie "misschien moet je een keer een fatsoenlijke uitlaat eronder schroeven"
Ja, misschien moet hij een fatsoenlijk alarm kopen!![]()
Ja, ik vond het wel jammer dat ie niet meer afging toen we weg gingen.quote:Op maandag 20 september 2004 17:27 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Kennis van me heeft een ouwe Blazer zo een US bak. En als we precies 5KM rijden door een straat dan maakt hij zo een zwaar geluid dat alle auto alarmen af gaanEn je moet eens weten hoe vaak we dat al gedaan hebben whehehehe
Doe nou gewoon dat blok erinquote:Op dinsdag 21 september 2004 09:06 schreef t0n het volgende:
Deze lip is gewoon spuitbaar hoor
Maar goed, ik moet toch een keer veeeeeel dingen spuiten, maar het misstaat nu niet.
Ik heb andere proriteiten.
Oh... Kwam er vanmorgen achter, dat met silencer de auto bijna niet rookt...
Dus blok kan nog ff mee...![]()
(ofwel, eerst andere dingetjes kopen
)
Moeite met lezen somsquote:Op dinsdag 21 september 2004 14:07 schreef t0n het volgende:
Japis_backup: Bij mij er is geen gaas te vinden in de auto hoor, maar je hebt gelijk, alle honda rijders hebben gaas...
MK1GTI, bij mij zit het goed bevestigd, en het is zwart gespoten dus niet bling bling... Maar ik vind het gewoon meer 'af'.
Het heeft tevens ook nog 'n functie, het vangt vliegen en grote voorwerpen op, die anders tegen me radiator komen.
Ik zou hier beginnen en een net onderstel eronder gooien. Misschien de remmen nog een beetje aanpassen. Dan lekker naar het circuit en blazen met die V-Tecquote:Op dinsdag 22 juni 2004 11:18 schreef t0n het volgende:
Iedereen opent een topic met zijn honda, dus ik ook
Suspension etc
- None adjustments
VTEC?quote:Op dinsdag 21 september 2004 15:11 schreef FunnyName het volgende:
[..]
Ik zou hier beginnen en een net onderstel eronder gooien. Misschien de remmen nog een beetje aanpassen. Dan lekker naar het circuit en blazen met die V-Tec![]()
Zwart is idd beter dan zilverkleurig en ja natuurlijk moet er *iets* zitten. Maar zoals ik al zei: Als het al eens fatsoenlijk gemonteerd is (en liefst ook zwart ja) dan is het nog niet eens zo mmmmmmmmmnnnnnnnnnnn weetjewelquote:Op dinsdag 21 september 2004 14:07 schreef t0n het volgende:
Japis_backup: Bij mij er is geen gaas te vinden in de auto hoor, maar je hebt gelijk, alle honda rijders hebben gaas...
MK1GTI, bij mij zit het goed bevestigd, en het is zwart gespoten dus niet bling bling... Maar ik vind het gewoon meer 'af'.
Het heeft tevens ook nog 'n functie, het vangt vliegen en grote voorwerpen op, die anders tegen me radiator komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |