abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_22083376
Betere foto van de uitlaat:

Lipje:

(voor de mensen die opletten, ja... er zitten andere velgen onder, tijdelijk...)
pi_22084093
Stoere uitlaat heb alleen het gevoel dat ie wat ver uitsteekt?
pi_22084760
Valt mee hoor
  maandag 20 september 2004 @ 17:04:29 #129
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_22084910
Ga je geen stukje uit je bumper frezen zodat de uitlaat wat hoger komt?

zwager van mij heeft ook zo'n constructie als jij hebt en die uitlaat begint aan de onderkant behoorlijk af te vlakken door heuveltjes en zo.

Verder wel een über uitlaatje
pi_22085231
Nee, de uitlaat hangt niet zo laag als jullie denken
Tevens, er moet nog 'n lipje tussen...
  maandag 20 september 2004 @ 17:27:38 #131
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_22085446
quote:
Op maandag 20 september 2004 11:23 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

HERRIEMAKERD!

Weet je wat er gister gebeurde?
Wij naar de friettent.. stond daar een mini cabrio, wij gaan er naast staan (ja, kan niet zonder een beetje herrie)
Gaat het alarm van die mini af, komt die eigenaar eraan zegt ie "misschien moet je een keer een fatsoenlijke uitlaat eronder schroeven"

Ja, misschien moet hij een fatsoenlijk alarm kopen!
Kennis van me heeft een ouwe Blazer zo een US bak. En als we precies 5KM rijden door een straat dan maakt hij zo een zwaar geluid dat alle auto alarmen af gaan En je moet eens weten hoe vaak we dat al gedaan hebben whehehehe
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_22086303
quote:
Op maandag 20 september 2004 17:27 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Kennis van me heeft een ouwe Blazer zo een US bak. En als we precies 5KM rijden door een straat dan maakt hij zo een zwaar geluid dat alle auto alarmen af gaan En je moet eens weten hoe vaak we dat al gedaan hebben whehehehe
Ja, ik vond het wel jammer dat ie niet meer afging toen we weg gingen.
De lul had hem zeker uitgezet. GRMZ!

@ Ton, ziet er gelikt uit! Blijft het zwart of wordt het gewoon rood?
pi_22087044
Weet ik nog niet, het onderste gedeelte van de bumper is ook zwart, dus dan moet ik alles overspuiten...

maar ik zie wel
  maandag 20 september 2004 @ 20:15:40 #134
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_22089639
He gozer kom je nog naar de meet dan
Ik bedoel we moeten nog wat mensen gek maken whehehe

En lekkere wijfen spotten
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_22095451
Hey ton waarom heb je neit gewoon een "spuitbare" Lip gekocht.... Kost je 100 euri ofzo en je heb hem mooi rood... Geeft gelijk veel lager en mooier effect dan zo'n zwarte lip

Maja moet mijn achterbumper ook nog spuiten dus onze achterkantjes zijn bijna gelijk... Alleen andere kleur demper

Maar ik wacht denk ik met spuiten tot over een paar maanden, Wil een VTI gaan kopen.... DXI trekt me veels te sloom
pi_22099083
Deze lip is gewoon spuitbaar hoor

Maar goed, ik moet toch een keer veeeeeel dingen spuiten, maar het misstaat nu niet.

Ik heb andere proriteiten.

Oh... Kwam er vanmorgen achter, dat met silencer de auto bijna niet rookt...
Dus blok kan nog ff mee... (ofwel, eerst andere dingetjes kopen )
pi_22100266
quote:
Op dinsdag 21 september 2004 09:06 schreef t0n het volgende:
Deze lip is gewoon spuitbaar hoor

Maar goed, ik moet toch een keer veeeeeel dingen spuiten, maar het misstaat nu niet.

Ik heb andere proriteiten.

Oh... Kwam er vanmorgen achter, dat met silencer de auto bijna niet rookt...
Dus blok kan nog ff mee... (ofwel, eerst andere dingetjes kopen )
Doe nou gewoon dat blok erin

hoe is het nou met de radio?
pi_22101743
Radio lijkt goed te zijn nu...
pi_22102115
Waarom houden Hondafans van gaas in en op de oto en motoruitlaten er onder
pi_22103299
Ja ik snap dat ook niet helemaal van dat gaas want vaak is het op de meest veschrikkelijke manier bevestigd/hangt half los of is het van dat "wannabe-halfords-kippengaas" wat er écht belachelijk uitziet.

Hoe dan ook, dat schijnt iets te zijn met Honda's in het algemeen want die hebben dat het vaakst. Niks tegen de Honda van t0n overigens, want ik heb hetzelfde model gehad alleen dan lichtblauw metallic en ik vond het een heerlijke auto om in te rijden!
pi_22104277
Japis_backup: Bij mij er is geen gaas te vinden in de auto hoor, maar je hebt gelijk, alle honda rijders hebben gaas...

MK1GTI, bij mij zit het goed bevestigd, en het is zwart gespoten dus niet bling bling... Maar ik vind het gewoon meer 'af'.

Het heeft tevens ook nog 'n functie, het vangt vliegen en grote voorwerpen op, die anders tegen me radiator komen.
pi_22105505
quote:
Op dinsdag 21 september 2004 14:07 schreef t0n het volgende:
Japis_backup: Bij mij er is geen gaas te vinden in de auto hoor, maar je hebt gelijk, alle honda rijders hebben gaas...

MK1GTI, bij mij zit het goed bevestigd, en het is zwart gespoten dus niet bling bling... Maar ik vind het gewoon meer 'af'.

Het heeft tevens ook nog 'n functie, het vangt vliegen en grote voorwerpen op, die anders tegen me radiator komen.
Moeite met lezen soms
Ik generaliseer niet in mn berichtje.

Het valt me alleen op dat het in en op veel Honda's zit. NIET ALLEMAAL DUS Mocht je het weer verkeerd lezen.
pi_22105655
quote:
Op dinsdag 22 juni 2004 11:18 schreef t0n het volgende:
Iedereen opent een topic met zijn honda, dus ik ook

Suspension etc
- None adjustments
Ik zou hier beginnen en een net onderstel eronder gooien. Misschien de remmen nog een beetje aanpassen. Dan lekker naar het circuit en blazen met die V-Tec
pi_22107457
quote:
Op dinsdag 21 september 2004 15:11 schreef FunnyName het volgende:

[..]

Ik zou hier beginnen en een net onderstel eronder gooien. Misschien de remmen nog een beetje aanpassen. Dan lekker naar het circuit en blazen met die V-Tec
VTEC?
There is no other!
pi_22107625
Japis: het is niet bedoeld als flame hoor, rustig aan... Het valt mij ook gewoon op.

Funnyname:

En, ik heb geen VTEC hoor...
  dinsdag 21 september 2004 @ 18:33:27 #146
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_22110145
t0n reageer op mij dan.
kom je naar de meet
pi_22114712
quote:
Op dinsdag 21 september 2004 14:07 schreef t0n het volgende:

Zwart is idd beter dan zilverkleurig en ja natuurlijk moet er *iets* zitten. Maar zoals ik al zei: Als het al eens fatsoenlijk gemonteerd is (en liefst ook zwart ja) dan is het nog niet eens zo mmmmmmmmmnnnnnnnnnnn weetjewel
pi_22116991
Een bumper zonder gaas is naar mijn mening lelijk om te zien.
In ieder geval, ik weet niet of er bij jou iets achter zat.. Bij ons wel..
pi_22117191
ik ben het eens met ijsmeis, beter gaas dan grote gaten

Ook houdt dat gaas troep tegen
pi_22117650
Doe dan gewoon een turbo kit erop, en een grote intercooler erachter, heb je geen gaas nodig en het ziet er super uit.
If you can't smoke it, or light it, fuck it.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')