quote:
Op maandag 2 augustus 2004 22:43 schreef chiren het volgende:Ik vind hem maar standaard met een zwart gespoten motorkap
Een subtiel gestylde voorbumper met mooie rims zou al een stuk beter staan, vooral bij dit model civic
zoiets als dit:
[
afbeelding]
Niet overdone en toch stoer, embleemloze motorkap
Verder is hij in 1 kleur denk ik strakker dan met die zwarte motorkap en spiegels, het matcht naar mijn idee niet echt
Maargoed, ik denk ook dat hij nog niet af is dus we wachten het resultaat gewoon af
Deze is inderdaad zeer mooi, echter vind ik de wielen te allerdaags en ik ben niet van de 'extreme bumpers' en shit, maar dit is goed mooi...
![]()
Ik ga absoluut nog stylen hoor, maar op dit moment komt het blok, verandere van de wegligging en andere uitlaat ff voor.
Als dat zwart me verveelt, laat ik het allemaal spuiten... Maar vooralsnog is het erg mooi, ik moet ook toch wel zeggen dat het op de foto's minder shiny is als in het echt.
Hij is nog lang niet af...
![]()
quote:
Op maandag 2 augustus 2004 23:22 schreef firecow het volgende:Geld speelt ook een rol...
Ja, inderdaad het speelt een rol, maar paar maandjes sparen voor nieuwe dingen en dan komt het wel weer goed hoor
![]()
quote:
Op maandag 2 augustus 2004 23:34 schreef chiren het volgende:Ow ja nu weet ik natuurlijk niet wat het budget is
[quote]
Maar bij bijvoorbeeld die zwarte van mijn voorbeeld, die heeft volgens mij alleen een onderlip en wat gaas achter zijn voorbumper, embleemloze grille en mooie velgen, dat lijkt me niet veel kosten toch? En zoals je ziet een zeer mooi resultaat.
Bumper is idd erg netjes zo, subtiel lipje, en de grill is altijd embleemloos, op dit model zit er zelfs geen grille, wel embleemloze motorkap.. .:+
De velgen zijn oké, maar te groot naar mijn idee, ik wil zelf voor 16" en extreem laag gaan.
quote:
Ik vind de auto van t0n van de voorkant gezien wel bruut (ook al blijf ik van mening dat een auto in 1 kleur strakker en naar mijn mening ook mooier oogt) met de embleemloze grille, maar met een paar kleine veranderingen kan het er nog veel mooier uitzien!
Bedankt, en dat gaat zeker lukken
![]()
quote:
En dus zei ik ook 'maar hij zal vast nog niet klaar zijn dus we wachten het resultaat af
![]()
'
Misschien heeft ie wel wat aan mijn verhaal weet ik veel
![]()
Ideetjes opdoen ofzo, daar is het forum toch voor
![]()
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2004 08:20 schreef Tjabbo het volgende:Embleemloos =
![]()
Dat vind ik zooooo jammer. Ik vind het wat 'sjonnie' aandoen. Zal wel komen door al die golfjes en astraatjes met strakke motorkap. Ikzelf ben trots op het merk dat ik rijd en dus ook op het logo op mijn motorkap. Maar da's persoonlijk he
![]()
Ben ik niet helemaal mee eens, veel golfjes, CRX etc, kan je de achterkant strak maken, en als dit goed gebeurd is het vaak mooi, maar vaak is het het tegengestelde.
Maar vind je carbon dan wel mooi? Da's ook strak, geen logo dus.
Ik vind de voorkant veel meer 'smooth' nu zonder 't logo..
Maar ik ben ook zeer zeker trots dat ik Honda rij hoor
[ Bericht 1% gewijzigd door t0n op 03-08-2004 09:09:21 (paar foutjes..) ]