abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_20730077
Maak maar zwart
pi_20735819
zo leer je weer eens wat!
1.5 sohc vtec zonder de E koel!
I found the love but it didn't last
Wonderful Days belong to the past
I don't know where I stand, what I'm to do
tried to forget and i'll find someone new
pi_20751296
Kon niet stilzitten

pi_20754392
Koste die spiegeltjes ?
pi_20756006
quote:
Op dinsdag 20 juli 2004 21:07 schreef t0n het volgende:
Kon niet stilzitten

[afbeelding]
Stukken beter
pi_20756010
quote:
Op woensdag 21 juli 2004 01:09 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

Stukken beter
pi_20845597
updates:

- Kat vv. zit er onder (vrij stil nog, iets scheller bij de 3000 en 5000 rpm)
- Ben bezig met onderdelen aan het spuiten, als het klaar is foto's!
- Rode zij-knipppers
- H4 7000K PIAA voorlampen

En sta 1aug op Zandvoort, FOS. Samen met Jacco/Pharoahe!
pi_20999205
Motorkap strak gemaakt, gespoten, en tevens ook de spiegels en de dakstrips.

-edit-
De rode knippers van de post hierboven zijn weer vervangen voor chrome
-edit-

[ Bericht 19% gewijzigd door t0n op 02-08-2004 10:03:11 ]
  zondag 1 augustus 2004 @ 22:57:43 #60
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_20999931
quote:
Op zondag 1 augustus 2004 22:30 schreef t0n het volgende:
Motorkap strak gemaakt, gespoten, en tevens ook de spiegels en de dakstrips.

[afbeelding]
Tevens en ook dienen niet in 1 zin na elkaar gebruikt te worden.
tssss. en maar zeggen dat ik geen nederlands kan

ontopique:

Ziet er strak uit! Jammer van die zwarte motorkap. Ik heb hem liever mooi in kleur, al was het van het duurste carbon gemaakt dat er is.

Maar gast, heb je de spiegels zwart gespoten?
Dat moet toch netjes in kleur. of gaat dat bij je zwarte accenten horen ofzo?

vind het niet erg mooi staan. meer de 'standaard' look zo.
pi_21002425
quote:
Op dinsdag 22 juni 2004 11:18 schreef t0n het volgende:
Iedereen opent een topic met zijn honda, dus ik ook

Exteriour Mods
- 15" Titanium rimms
Yeah right, titanium kleur zul je bedoelen
pi_21005958
quote:
Op zondag 1 augustus 2004 22:57 schreef Tjabbo het volgende:

[..]

Tevens en ook dienen niet in 1 zin na elkaar gebruikt te worden.
tssss. en maar zeggen dat ik geen nederlands kan
Ik spreek abn, en tiep het niet, jij andersom
quote:
ontopique:

Ziet er strak uit! Jammer van die zwarte motorkap. Ik heb hem liever mooi in kleur, al was het van het duurste carbon gemaakt dat er is.
Ik vind het erg gaaf staan
quote:
Maar gast, heb je de spiegels zwart gespoten?
Dat moet toch netjes in kleur. of gaat dat bij je zwarte accenten horen ofzo?
Die spiegels zijn inderdaad zelf gespoten en het is zelfs standaard op mijn model zwart.
De silverstone/ESI/VTI modellen hebben het in kleur. Maar inderdaad, het hoort bij mijn zwarte accenten
quote:
vind het niet erg mooi staan. meer de 'standaard' look zo.
Dat is ook de bedoeling. De smaken kunnen erg verschillen op het stylen van een auto.

Kijk naar de auto van Jeroen/Jacco/Pharoahe het is enorm mooi, maar niet iets wat ik op mijn auto zou doen. Zelfde geld voor de auto van ijsmeis en Timmetjuh.

De auto wordt nog wel voorzien van wat andere dingen hoor, maar dan erg subtiel.

!
pi_21005971
quote:
Op maandag 2 augustus 2004 00:46 schreef Two_Tribes het volgende:

[..]

Yeah right, titanium kleur zul je bedoelen

Nee, het merk
  maandag 2 augustus 2004 @ 10:07:01 #64
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_21006037
quote:
Op maandag 2 augustus 2004 10:00 schreef t0n het volgende:

Ik vind het erg gaaf staan
En daar gaat het tenslotte om. Veel mensen vinden het mooi.
quote:
Die spiegels zijn inderdaad zelf gespoten en het is zelfs standaard op mijn model zwart.
De silverstone/ESI/VTI modellen hebben het in kleur. Maar inderdaad, het hoort bij mijn zwarte accenten
[..]
Okay, dan weten we dat ook weer. Hoewel denk ik het overwegen om ze in kleur te spuiten toch wat waard is
quote:
Dat is ook de bedoeling. De smaken kunnen erg verschillen op het stylen van een auto.

Kijk naar de auto van Jeroen/Jacco/Pharoahe het is enorm mooi, maar niet iets wat ik op mijn auto zou doen. Zelfde geld voor de auto van ijsmeis en Timmetjuh.

De auto wordt nog wel voorzien van wat andere dingen hoor, maar dan erg subtiel.

!
Subtiel is tegenwoordig toch het toverwoord
Zolang hij maar strak is. Strak in de lak bedoel ik dan + geen deuken/krassen.
pi_21011474
quote:
Op maandag 2 augustus 2004 10:01 schreef t0n het volgende:

[..]

Nee, het merk
Haha
pi_21021202
Ik vind hem maar standaard met een zwart gespoten motorkap

Een subtiel gestylde voorbumper met mooie rims zou al een stuk beter staan, vooral bij dit model civic

zoiets als dit:

Niet overdone en toch stoer, embleemloze motorkap

Verder is hij in 1 kleur denk ik strakker dan met die zwarte motorkap en spiegels, het matcht naar mijn idee niet echt

Maargoed, ik denk ook dat hij nog niet af is dus we wachten het resultaat gewoon af
(Y)
pi_21022022
Geld speelt ook een rol...
pi_21022249
Ow ja nu weet ik natuurlijk niet wat het budget is

Maar bij bijvoorbeeld die zwarte van mijn voorbeeld, die heeft volgens mij alleen een onderlip en wat gaas achter zijn voorbumper, embleemloze grille en mooie velgen, dat lijkt me niet veel kosten toch? En zoals je ziet een zeer mooi resultaat.

Ik vind de auto van t0n van de voorkant gezien wel bruut (ook al blijf ik van mening dat een auto in 1 kleur strakker en naar mijn mening ook mooier oogt) met de embleemloze grille, maar met een paar kleine veranderingen kan het er nog veel mooier uitzien!

En dus zei ik ook 'maar hij zal vast nog niet klaar zijn dus we wachten het resultaat af '

Misschien heeft ie wel wat aan mijn verhaal weet ik veel Ideetjes opdoen ofzo, daar is het forum toch voor
(Y)
  dinsdag 3 augustus 2004 @ 08:20:45 #69
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_21025881
Embleemloos =

Dat vind ik zooooo jammer. Ik vind het wat 'sjonnie' aandoen. Zal wel komen door al die golfjes en astraatjes met strakke motorkap. Ikzelf ben trots op het merk dat ik rijd en dus ook op het logo op mijn motorkap. Maar da's persoonlijk he
pi_21026157
quote:
Op maandag 2 augustus 2004 22:43 schreef chiren het volgende:
Ik vind hem maar standaard met een zwart gespoten motorkap

Een subtiel gestylde voorbumper met mooie rims zou al een stuk beter staan, vooral bij dit model civic

zoiets als dit:

[afbeelding]

Niet overdone en toch stoer, embleemloze motorkap

Verder is hij in 1 kleur denk ik strakker dan met die zwarte motorkap en spiegels, het matcht naar mijn idee niet echt

Maargoed, ik denk ook dat hij nog niet af is dus we wachten het resultaat gewoon af
Deze is inderdaad zeer mooi, echter vind ik de wielen te allerdaags en ik ben niet van de 'extreme bumpers' en shit, maar dit is goed mooi...

Ik ga absoluut nog stylen hoor, maar op dit moment komt het blok, verandere van de wegligging en andere uitlaat ff voor.

Als dat zwart me verveelt, laat ik het allemaal spuiten... Maar vooralsnog is het erg mooi, ik moet ook toch wel zeggen dat het op de foto's minder shiny is als in het echt.

Hij is nog lang niet af...
quote:
Op maandag 2 augustus 2004 23:22 schreef firecow het volgende:
Geld speelt ook een rol...
Ja, inderdaad het speelt een rol, maar paar maandjes sparen voor nieuwe dingen en dan komt het wel weer goed hoor
quote:
Op maandag 2 augustus 2004 23:34 schreef chiren het volgende:
Ow ja nu weet ik natuurlijk niet wat het budget is
[quote]
Maar bij bijvoorbeeld die zwarte van mijn voorbeeld, die heeft volgens mij alleen een onderlip en wat gaas achter zijn voorbumper, embleemloze grille en mooie velgen, dat lijkt me niet veel kosten toch? En zoals je ziet een zeer mooi resultaat.
Bumper is idd erg netjes zo, subtiel lipje, en de grill is altijd embleemloos, op dit model zit er zelfs geen grille, wel embleemloze motorkap.. .:+
De velgen zijn oké, maar te groot naar mijn idee, ik wil zelf voor 16" en extreem laag gaan.
quote:
Ik vind de auto van t0n van de voorkant gezien wel bruut (ook al blijf ik van mening dat een auto in 1 kleur strakker en naar mijn mening ook mooier oogt) met de embleemloze grille, maar met een paar kleine veranderingen kan het er nog veel mooier uitzien!
Bedankt, en dat gaat zeker lukken
quote:
En dus zei ik ook 'maar hij zal vast nog niet klaar zijn dus we wachten het resultaat af '

Misschien heeft ie wel wat aan mijn verhaal weet ik veel Ideetjes opdoen ofzo, daar is het forum toch voor
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2004 08:20 schreef Tjabbo het volgende:
Embleemloos =

Dat vind ik zooooo jammer. Ik vind het wat 'sjonnie' aandoen. Zal wel komen door al die golfjes en astraatjes met strakke motorkap. Ikzelf ben trots op het merk dat ik rijd en dus ook op het logo op mijn motorkap. Maar da's persoonlijk he
Ben ik niet helemaal mee eens, veel golfjes, CRX etc, kan je de achterkant strak maken, en als dit goed gebeurd is het vaak mooi, maar vaak is het het tegengestelde.
Maar vind je carbon dan wel mooi? Da's ook strak, geen logo dus.

Ik vind de voorkant veel meer 'smooth' nu zonder 't logo..
Maar ik ben ook zeer zeker trots dat ik Honda rij hoor

[ Bericht 1% gewijzigd door t0n op 03-08-2004 09:09:21 (paar foutjes..) ]
  dinsdag 3 augustus 2004 @ 09:09:15 #71
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_21026192
Grappig ik heb dezelfde auto. Ben idd ook niet zo'n fan van de overdone bumpers e.d. Die zwarte motorkap is ook niet helemaal mijn smaak.

Die van mij:

Mooi uitlaatje dr onder
Verlagingsveertjes
Velgen
En een mooi audiosysteem.

Ik zou alleen nog spiegels en spoiler achter i.d. kleur van mijn auto willen. Maar verder vind ik het mooi genoeg.
pi_21026201
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2004 09:09 schreef ShaoliN het volgende:
Grappig ik heb dezelfde auto. Ben idd ook niet zo'n fan van de overdone bumpers e.d. Die zwarte motorkap is ook niet helemaal mijn smaak.

[afbeelding]

Die van mij:

Mooi uitlaatje dr onder
Verlagingsveertjes
Velgen
En een mooi audiosysteem.

Ik zou alleen nog spiegels en spoiler achter i.d. kleur van mijn auto willen. Maar verder vind ik het mooi genoeg.
Nette ride!
  dinsdag 3 augustus 2004 @ 09:12:23 #73
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_21026213
Nette bak Shaolin! Top! niet overdreven, velgen zijn niet mijn smaak, maar passen erg goed bij de auto

@ t0n: Ik houd niet van Carbon. Dat had ik geloof ik hierboven al gepost.
Maar het project gaat er steeds meer op lijken. keep up the good work
pi_21026235
Ik zal vanavond even meer foto's posten, die ik zaterdag gemaakt heb, dan kan je zien hoe tof de kap staat.

Oh, en hier een betere foto van mijn achter kantje... Ik ben die voorligger, Dionydos1 is de GG-GL..

Wederom niet super, maar heb je iig een indruk.

Ja, Dionydos1 heeft dus de zelfde auto en ook de achterlichten zo als mij
pi_21026253
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2004 09:12 schreef Tjabbo het volgende:
Nette bak Shaolin! Top! niet overdreven, velgen zijn niet mijn smaak, maar passen erg goed bij de auto

@ t0n: Ik houd niet van Carbon. Dat had ik geloof ik hierboven al gepost.
Maar het project gaat er steeds meer op lijken. keep up the good work
Thx mopje!
Hoest met jouw deur?

Oh... Ik heb nu van die 7000K lichtenlampen dingen, godverdomme wat een verschil zeg, écht super die lampen.

Als ik me zelf in een winkelruit zie ofzo, is het net Xenon...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')