Show itquote:Op zaterdag 3 juli 2004 01:50 schreef firecow het volgende:
Ga je hem ook opnieuw laten spuiten ?
Want hij is dof als maar kan zonde hoor![]()
Ben nu ook bezig met de mijne heb er vandaag een lekkere foute achterbumper voor gekocht![]()
Idd, het kan zijn dat het te hoog gegrepen is, het is mij ook maar verteld, ik weet iig wel dat het vermogen gaat opleveren, hoeveel... dat boeit me niet zo veel, ik hoef (nog) niet als de brandweer te gaan, als ik maar gewoon lekker door tuf.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 01:18 schreef Twie het volgende:
mini-me 40 pk?? uhu...
als je met een minime en bolt-ons 40 pk winst boekt, ben ik erg benieuwd hoe lang jouw blokkie heel blijft. Je zal rond de 20 pk winst boeken, met bolt-ons maybe 25.. tis zeker een leuke upgrade voor niet al teveel geld.. maar uiteindelijk weggegooid geld: je hebt je gemiddelde auto, iets minder gemiddeld gemaakt, bent een hoop geld kwijt en je auto is een stuk minder betrouwbaar geworden.
Hij wordt inderdaad gespoten, deels, niet alles hoeft gedaan te worden.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 01:50 schreef firecow het volgende:
Ga je hem ook opnieuw laten spuiten ?
Want hij is dof als maar kan zonde hoor![]()
Ben nu ook bezig met de mijne heb er vandaag een lekkere foute achterbumper voor gekocht![]()
Ziet er heel weird uit nu hoor in het witquote:Op zaterdag 3 juli 2004 08:58 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Show it![]()
Hij heeft een d14, en daarop heeft, volgens mij, nog niemand een mini-me uitgevoerd. Ik zou dus persoonlijk niet de pionier gaan uithangenquote:Op dinsdag 29 juni 2004 15:27 schreef t0n het volgende:
ArtiC,
Het kan op bijna alle d15 blokken, maar claim me er niet aan vast.
je gaat er (mits je het door CJperformance laat doen) zo'n dikke 40 pk op vooruit...
Kijk anders even op SLH forum en Honda-tech.com
Hij viel wel opquote:Op maandag 5 juli 2004 10:26 schreef t0n het volgende:
D14 kan het niet op, kanalen e.d. lopen te anders, naar mijn idee.
En de tering, wat was die sol spuuglelijk, en die kleur... ik heb er nog pijn in mijn ogen van![]()
![]()
![]()
ijsmeisquote:Op maandag 5 juli 2004 11:53 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hij viel wel open bijna iedereen heeft er een foto van gemaakt
![]()
Binnenkort btw mijn foto's ook ff online zetten..
Sta je alleen niet op t0n
hihiquote:Op maandag 5 juli 2004 11:53 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hij viel wel open bijna iedereen heeft er een foto van gemaakt
![]()
Binnenkort btw mijn foto's ook ff online zetten..
Sta je alleen niet op t0n
Hey ja, ik heb je helemaal niet zien wegrijden ofzo dus ik weet niet eens hoe je auto klinktquote:Op maandag 5 juli 2004 12:26 schreef t0n het volgende:
[..]
hihi
Ben benieuwd...
Van 't weekend komt de katvervanger er onder...
Dat is een term bij honda\'s. Daarmee verander je originele cilinderkop voor een andere (snellere in dit geval) en dat noemen ze dus een mini-mequote:Op dinsdag 6 juli 2004 17:30 schreef BazzoS het volgende:
wat is een mini-me?
ah okequote:Op dinsdag 6 juli 2004 17:33 schreef jacco het volgende:
[..]
Dat is een term bij honda\\\'s. Daarmee verander je originele cilinderkop voor een andere (snellere in dit geval) en dat noemen ze dus een mini-me
Iddquote:Op maandag 19 juli 2004 16:21 schreef Twie het volgende:
mini-me is een mini replica van een esi blokdaarom heet ie mini-me (kleinere kloon)
Gedeeltelijk waar, 40 pk is misschien wat aan de hoge kant, maar letwel, de ECU van de ESI (p28) gaat ook mee, en wordt aangepast, daarin wordt het vtec inslag punt verhoogd, en de begr. komt veel en veel later.quote:hoewel het een goedkope manier lijkt om vermogen te krijgen, valt het in de praktijk erg tegen.. tis en blijft duur voor wat je wint... en 40pk winst is wel heel erg optimistisch.. hoe verklaar je dat een dxi blok met de kop van een esi, sneller is dan de esi zelf? iets krachtiger kan door de wat hogere compressie en door i/h/e zul je er uiteraard nog een pktje hier en daar bijpakken... maar 40 pk op een honda....... das ERG veel..
Deze ESI is goed, heeft altijd goed gelopen, komt ook van een mini-me af, en zoals je wellicht gelezen hebt, wordt mijn blok ook aangepakt... Het wordt tevens gedaan door iemand die af en toe bij hyper werkt.quote:anyway.. het lijkt goedkoop, maar in de praktijk komt er nogal wat bij kijken het geheel goed te laten draaien en betrouwbaar te krijgen; met name die esi's zijn gevaarlijke blokjes.....
Johquote:marreuhplease.... haal dat vreselijke gaas eraf of spuit het zwart ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |