Gaat wel. Moest vanmorgen om 6:00 uur opstaan zodat ik om 8:00 uur bij een vergadering kon zijn. Welk een onchristelijke tijden.quote:In het vorige deeltje schreef Strolie75 het volgende:
Part-time Gijs
Alles goed?
Ach.....quote:Op dinsdag 22 juni 2004 10:55 schreef Nadientje het volgende:![]()
ahhh wat liefff
![]()
![]()
Story of my life Gijs...quote:Op dinsdag 22 juni 2004 10:57 schreef chibibo het volgende:
Gaat wel. Moest vanmorgen om 6:00 uur opstaan zodat ik om 8:00 uur bij een vergadering kon zijn. Welk een onchristelijke tijden.
Je...je hebt een zusje...lijkt ze op je?quote:Op dinsdag 22 juni 2004 10:59 schreef Nadientje het volgende:
vandaag is mijn zussie jarig...26
neequote:Op dinsdag 22 juni 2004 11:01 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Je...je hebt een zusje...lijkt ze op je?
Diddl..... is mijn kuiken ook weg vanquote:Op dinsdag 22 juni 2004 10:58 schreef Nadientje het volgende:
ik heb zo'n leuk plakboek van Diddl gekocht voor fotos![]()
![]()
Gefliciteerd meidquote:Op dinsdag 22 juni 2004 10:59 schreef Nadientje het volgende:
vandaag is mijn zussie jarig...26
is voor de fotos die ik ga makenquote:Op dinsdag 22 juni 2004 11:02 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Diddl..... is mijn kuiken ook weg van
[afbeelding]
Altijd geweten dat jij uniek bent.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 11:02 schreef Nadientje het volgende:
neeniet qua uiterlijk en ook niet qua karakter
heb ik nietquote:Op dinsdag 22 juni 2004 11:03 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Altijd geweten dat jij uniek bent.
Doe es een foto van je zusje.
Hoeft niet recent. Wel naakt.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 11:04 schreef Nadientje het volgende:
heb ik nietniet recent in ieder geval
quote:Op dinsdag 22 juni 2004 11:05 schreef chibibo het volgende:
Hoeft niet recent. Wel naakt.
quote:Op dinsdag 22 juni 2004 11:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nou nou, moet dat nou, over die naaktfoto's
quote:Op dinsdag 22 juni 2004 11:08 schreef Nadientje het volgende:
ja precies roy![]()
Gijs…ik heb het drie keer moeten lezen om de volle omvang je situatie te kunnen beseffen.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 11:12 schreef Chocobo het volgende:
Heb wel nog een leuk verhaal voor jullieWas aan het poepen in het weekend. Quin was werken. Deed de deur semi open zodat ik Daan in de gaten kon houden. De pik zag me en kroop naar me toe terwijl ik daar al poepend neeeee aan het schreeuwen was
Aangezien ik bang was dat zijn vinger tussen de deur zou komen liet ik deze open.
Daar stond die dan me aan te kijken..... ik al zittend en poepend... nee wat doet die eikel... kotst die in mijn boxershort die om mijn enkels hing.Weet niet hoe ik het gedaan heb maar moest dus al poepend die boxer vol kots van mijn enkels afhalen
quote:Op dinsdag 22 juni 2004 11:12 schreef Chocobo het volgende:
GijsjesIedereen
Lieverds !!
Heb wel nog een leuk verhaal voor jullieWas aan het poepen in het weekend. Quin was werken. Deed de deur semi open zodat ik Daan in de gaten kon houden. De pik zag me en kroop naar me toe terwijl ik daar al poepend neeeee aan het schreeuwen was
Aangezien ik bang was dat zijn vinger tussen de deur zou komen liet ik deze open.
Daar stond die dan me aan te kijken..... ik al zittend en poepend... nee wat doet die eikel... kotst die in mijn boxershort die om mijn enkels hing.Weet niet hoe ik het gedaan heb maar moest dus al poepend die boxer vol kots van mijn enkels afhalen
Ach,... zo maak je leuke dingen mee....
Alles goed vrienden ?
Ik moest er zelf ook wel om lachen... was niet veel kots maar genoeg om in paniek te rakenquote:Op dinsdag 22 juni 2004 11:15 schreef Notorious_Roy het volgende:!
Zo'n verhaal verzin je ook niet![]()
Daantje
![]()
A. Hij kwam niet meer bij van het lachen toen hij het piemeltje van Cho zag bungelen.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 11:15 schreef Nadientje het volgende:
drie keer raden waarvan die moest kotsen
D. Alle bovenstaandequote:Op dinsdag 22 juni 2004 11:19 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
A. Hij kwam niet meer bij van het lachen toen hij het piemeltje van Cho zag bungelen.
B. De geur.
C. Omdat Daan nu al een goed gevoel voor humor heeft en heerst![]()
Geen idee, ik denk dat ie in R'dam is, thuis bij z'n familie. Ik ging hem vanavond toch bellenquote:Op dinsdag 22 juni 2004 11:19 schreef Nadientje het volgende:
roy ik mis kepler waar issie??
quote:Op dinsdag 22 juni 2004 11:12 schreef Chocobo het volgende:
GijsjesIedereen
Lieverds !!
Ach,... zo maak je leuke dingen mee....
Alles goed vrienden ?
hij ging om een uur of 11 vliegen volgens mij..... dus om een uur of 7 van huis weg....quote:Op dinsdag 22 juni 2004 11:24 schreef Strolie75 het volgende:
Vertrok Gaaaast vandaag nu naar de Dominicaanse Republiek? Valt me mee dat hij van tevoren niet heeft gepost.
quote:Op dinsdag 22 juni 2004 11:26 schreef mr_Brown het volgende:
hij ging om een uur of 11 vliegen volgens mij..... dus om een uur of 7 van huis weg....
die cunt was gisteravond gewoon nog op Live![]()
![]()
Whahahahahahha daar heb je het al....... das het begin van het einde van je levenquote:Op dinsdag 22 juni 2004 11:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hij ging om 6:30 weg. Laptop moest uit van zijn kuiken voor ze gingen slapen![]()
![]()
![]()
He, lekker een concurrentquote:Op dinsdag 22 juni 2004 11:31 schreef Strolie75 het volgende:
Ik ga eens beginnen met het schrijven van een review voor www.consolegamers.nl
Dat riep ik al meteen toen ik die scene zagquote:Kill Bill 3 over vijftien jaar
De reggiseur van Kill Bill, Quentin Tarantino, heeft de Spaanse pers laten weten dat hij nog steeds plannen heeft om Kill Bill 3 te gaan maken, alleen niet binnenkort. "Ik heb serieuze plannen voor een derde deel, maar voorlopig niet. Ik denk dat het over een jaar of vijftien wel interessant is om een derde deel te maken van deze saga", aldus Tarantino.
Tarantino liet al eerder weten dat er een deel drie zou komen. Het derde deel zou draaien om Vicky, de dochter van Vernita Green (Gespeeld door Vivica A. Fox in deel 1). In het eerste deel van Kill Bill vertelt The Bride (Thurman) haar dat als ze later groot is, en ze wraak wil, dat ze op haar zal wachten. De keus voor een derde deel over vijftien jaar is daarmee wel gerechtvaardigd.
quote:Rapper Usher voor aanvang in Ahoy uitgefloten
door onze redactie
AMSTERDAM - Als een echte ster kwam rapper Usher maandagavond in het Rotterdamse Ahoy anderhalf uur te laat op. Het publiek was niet gediend van een dergelijk divagedrag en tracteerde hem op een fluitconcert en op talloze middelvingers. De boosheid was echter snel over na een spetterende start met bekende nummers als U made me wanna en My Way.
De nadruk bij het concert lag duidelijk op het showelement. Bij ieder nummer droeg Raymond Usher andere kleding en hij breakdancede er lustig op los. De zang was minder belangrijk maar dat maakte het publiek niets uit.
Twee avonden speelt R&B artiest Usher dit jaar in een uitverkocht Ahoy' Rotterdam. De Amerikaan, met als handelsmerk hippe kleding en een strakke blokjesbuik, deed Nederland maandagavond aan met zijn 'Usher The Truth Tour 2004'. Het tweede concert is op 5 juli.
De 25-jarige Raymond Usher scoorde onlangs een nummer 1 in Nederland met het opzwepende nummer 'Yeah'. Andere grote hits zijn 'U Remind me of a Girl' en 'My Way'.
Heeft ze je nu ingeruild voor een model met blokjesbuik?quote:Op dinsdag 22 juni 2004 11:39 schreef mr_Brown het volgende:
Ook mijn kuiken![]()
Die tapequote:Op dinsdag 22 juni 2004 11:19 schreef Chocobo het volgende:
Ja denk dat je veel geld er over zou hebben om dat op tape te hebben. Is wel een vreemde situatie hoor. Ik moest vegen, een boxer uittrekken en Daan uit de wc houdenWat een ochtend was dat !!
Sluuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuurferquote:Op dinsdag 22 juni 2004 11:57 schreef silver-surfer het volgende:
GOOOEEEEEIIIEEEEMOORGGGEEEEEEEEEEEEE
hier staat een kort verslag 752 Gijsjes hadden afgelopen weekend een leven...quote:Strol... was je concert cool? .. Ik heb niet alles terug gelezen
![]()
ik leg wel geld bijquote:Op dinsdag 22 juni 2004 11:58 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Die tape... daar heb ik zooo veel geld voor over ...
1,5 uur te laat... wat een hoer..quote:Op dinsdag 22 juni 2004 11:39 schreef mr_Brown het volgende:
Ook mijn kuiken![]()
[..]
Hippe kleren en een blokjes buik?quote:Op dinsdag 22 juni 2004 12:00 schreef silver-surfer het volgende:
Hij heeft het zelfde handels merk als ik
waar ben je aan het zoeken? op een vakantiepark of gewoon ergens een huis/stuk van een boerderij dat verhuurd word?quote:Op dinsdag 22 juni 2004 11:57 schreef Tigress74 het volgende:
Je zou toch zeggen dat een huisje boeken ergens in de Ardennen niet zo moeilijk moet zijn...Maar het is of vol of duuuurrrr !!
Kamperen is geen optie?quote:Op dinsdag 22 juni 2004 11:57 schreef Tigress74 het volgende:
Je zou toch zeggen dat een huisje boeken ergens in de Ardennen niet zo moeilijk moet zijn...Maar het is of vol of duuuurrrr !!
Cool...quote:Op dinsdag 22 juni 2004 11:59 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Sluuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuurfer![]()
![]()
[..]
hier staat een kort verslag 752 Gijsjes hadden afgelopen weekend een leven...
Whehehehe..quote:Op dinsdag 22 juni 2004 11:59 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ik leg wel geld bij![]()
schatjeeeee![]()
Je kent me..quote:Op dinsdag 22 juni 2004 12:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hippe kleren en een blokjes buik?
quote:Op dinsdag 22 juni 2004 12:02 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Kamperen is geen optie?
Moet je advies aan Brown vragen, die is expert op dat gebied.
Ik zal zeker geen CD van Slipknot opzetten, maar live zijn ze wel goed, ze geven een mooie show. Die gasten zijn echt gestoord!quote:Op dinsdag 22 juni 2004 12:03 schreef silver-surfer het volgende:
Ja SlipKnot is ook net te voor mij... Korn en Metallica zijn heerlijk ...hoewel ik Metallica nog nooit live heb gezien...
Ik ben niet zo'n heftige danser! Maar ik heb wel meegezongen!quote:Lekker geheadbanged gijs...![]()
wat wil je doen dan??quote:Op dinsdag 22 juni 2004 11:57 schreef Tigress74 het volgende:
Gewoon huisje boeken waar ik kan slapen, eten kan koken eventueel en daar vandaan dan motor rijden of wandelen/fietsen whatever.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 12:26 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
wat wil je doen dan??
maar wel luchtgitaar gespeeld??quote:Op dinsdag 22 juni 2004 12:08 schreef Strolie75 het volgende:
Ik ben niet zo'n heftige danser! Maar ik heb wel meegezongen!
Hier:quote:Op dinsdag 22 juni 2004 12:31 schreef Tigress74 het volgende:
[..]
Gewoon huisje boeken waar ik kan slapen, eten kan koken eventueel en daar vandaan dan motor rijden of wandelen/fietsen whatever.
Niet zo heel lastig zou je denken...maar een hok met 2 ikea stoeltjes en een slaapbank betaal je gewoon 400 euro voor !! Voor 1 weekje....jada's mij een beetje te gek...dan verwacht ik toch echt wel een normaal bed voor dat geld. Op z'n minst!!
Nee zit thuis iddquote:Op dinsdag 22 juni 2004 12:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Cho? Je zit zeker niet op je werk?Ik heb je gemaild namelijk
En vanmiddag krijg je weer mail
!
je hebt echt geen idee gijs, dat spel moet je gewoon hebben!!quote:Op dinsdag 22 juni 2004 13:18 schreef Magneet het volgende:
ah ik ga hem iig niet halen, heb nog genoeg sp spellen om te doenen het spel lijkt me gewoon niks ok eigenlijk
Je had toch je twijfels over dat spel?quote:Op dinsdag 22 juni 2004 13:15 schreef Zeus-Nexium het volgende:
hij is namelijk gister in engeland uitgekomen. dus als je straks iemand naakt over straat ziet lopen kan ik het zijn!
online zuigt het spel maar de single player is naakt. We kunnen het spel samen naakt gaan halen als je dat wilquote:Op dinsdag 22 juni 2004 13:21 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Je had toch je twijfels over dat spel?Je deed tenminste niet echt positief afgelopen zaterdag.
Mag ik naakt naast je rennen? Kunnen we samen moslims schieten.
ik weet uit eerdere games met een dergelijk idee ( commando's oid ) dat ik daar gewoon slecht in ben, ook het feit dat ik niet zelf kan schieten sucked gewoon imho. Dat jij dat niet vind heb ik geen problemen mee maar ik vind het kut. Verder doe ik voorlopig nog wel rs3 en de andere games die ik heb tot de nieuwe rs3 uit isquote:Op dinsdag 22 juni 2004 13:20 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
je hebt echt geen idee gijs, dat spel moet je gewoon hebben!!
ik begrijp het magneet,maar je gaat toch wel de nieuwe RS3 kopen?quote:Op dinsdag 22 juni 2004 13:24 schreef Magneet het volgende:
[..]
ik weet uit eerdere games met een dergelijk idee ( commando's oid ) dat ik daar gewoon slecht in ben, ook het feit dat ik niet zelf kan schieten sucked gewoon imho. Dat jij dat niet vind heb ik geen problemen mee maar ik vind het kut. Verder doe ik voorlopig nog wel rs3 en de andere games die ik heb tot de nieuwe rs3 uit is
Het ligt niet aan je verbinding dat je zuigt gijs, RS3 is gewoon niet weggelegd voor jequote:Op dinsdag 22 juni 2004 11:52 schreef Magneet het volgende:
zow ik ben nu voorzien van chello plus, snelste helaas wat hier te krijgen is
vanavond 1 tegen 1. Dan zullen we zien wie er zuigtquote:Op dinsdag 22 juni 2004 13:28 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Het ligt niet aan je verbinding dat je zuigt gijs, RS3 is gewoon niet weggelegd voor je.
quote:Op dinsdag 22 juni 2004 13:30 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
vanavond 1 tegen 1. Dan zullen we zien wie er zuigt![]()
En dan naakt gamen?quote:Op dinsdag 22 juni 2004 13:24 schreef Zeus-Nexium het volgende:
online zuigt het spel maar de single player is naakt. We kunnen het spel samen naakt gaan halen als je dat wil![]()
Ik moet dat spel eerst eens zien bij Cho/ Odin voordat ik het ga halen..quote:Op dinsdag 22 juni 2004 13:15 schreef Zeus-Nexium het volgende:
hij is namelijk gister in engeland uitgekomen. dus als je straks iemand naakt over straat ziet lopen kan ik het zijn!
Als je ons hoort gillen haal je hem wel.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 13:38 schreef silver-surfer het volgende:
Ik moet dat spel eerst eens zien bij Cho/ Odin voordat ik het ga halen..
Ben nog niet helemaal overtuigd...
Cho vind dat sucken.. maar goed..
Thanksquote:Op dinsdag 22 juni 2004 12:39 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Hier:
http://www.belvilla.nl/cg(...)&fh_secondid=B01720&
Hier:
http://www.belvilla.nl/cg(...)&fh_secondid=B02296&
En hier:
http://www.belvilla.nl/cg(...)&fh_secondid=B02260&
Oh en hier:
http://www.belvilla.nl/cg(...)&fh_secondid=B02200&
beetje het topic killen hierquote:Op dinsdag 22 juni 2004 14:35 schreef Strolie75 het volgende:
Huliequote:Op dinsdag 22 juni 2004 14:44 schreef Strolie75 het volgende:
Iedereen is weg...is altijd als ik nog een uurtje moet werken.
Stelletje cunts!
quote:Op dinsdag 22 juni 2004 14:48 schreef D-Devil het volgende:
Hulie.
Heb je iets kunnen vinden ?quote:Op dinsdag 22 juni 2004 13:58 schreef Tigress74 het volgende:
[..]
Thanks
Vooral die ene voor niet rokers zal mijn vriend wel kunnen waarderen
Bookmark anders ofzoquote:Op dinsdag 22 juni 2004 14:56 schreef gieling het volgende:
tvp
Kom net aan !quote:Op dinsdag 22 juni 2004 14:57 schreef Strolie75 het volgende:
*naar huis*
Ja... maar ik vind zelf het coolst als je zelf kan schieten... tacktiek is ook erg cool maar schieten blijft fantastisch,...quote:Op dinsdag 22 juni 2004 13:41 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Als je ons hoort gillen haal je hem wel.
We moeten wel een even aantal mensen hebben hoor, je kunt maar met 2 man online gamen.
Waaat!!????quote:Op dinsdag 22 juni 2004 14:57 schreef Strolie75 het volgende:
*naar huis*
naakt Gijs naaktquote:Op dinsdag 22 juni 2004 13:26 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
ik begrijp het magneet,maar je gaat toch wel de nieuwe RS3 kopen?
gijsss.... ik moet nog anderhalf uur ..... ik ben pas huiliequote:Op dinsdag 22 juni 2004 14:44 schreef Strolie75 het volgende:
Iedereen is weg...is altijd als ik nog een uurtje moet werken.
Stelletje cunts!
quote:Op dinsdag 22 juni 2004 15:02 schreef Zeus-Nexium het volgende:
zo net ff gegamed met giel magneet en dood vlees.
Ik moet nog bijna 8 uur...quote:Op dinsdag 22 juni 2004 15:08 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
gijsss.... ik moet nog anderhalf uur ..... ik ben pas huilie![]()
![]()
quote:Op dinsdag 22 juni 2004 15:02 schreef Zeus-Nexium het volgende:
Aparte humor !quote:Op dinsdag 22 juni 2004 15:19 schreef D-Devil het volgende:
[afbeelding]
Ga je 5 minuten ervantussen, gaan je collega's je gelijk verzuipen..
.
Aparte collega'squote:Op dinsdag 22 juni 2004 15:21 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Aparte humor !
quote:Op dinsdag 22 juni 2004 14:50 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Heb je iets kunnen vinden ?
quote:Op dinsdag 22 juni 2004 15:30 schreef mr_Brown het volgende:
hoe weet je dat je kind homo is
[afbeelding]
Ik zie niks... kom uit op de startpage en waarom moet je alleen ?quote:Op dinsdag 22 juni 2004 15:24 schreef Tigress74 het volgende:
[..]
http://www.tui.nl/arrangement?arrangement_fromlist=8
Maar vrees dat ik dan alleen moet
Sorry zie ook net dat de link niet werkt ..quote:Op dinsdag 22 juni 2004 15:51 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik zie niks... kom uit op de startpage en waarom moet je alleen ?
Whahahahahaquote:Op dinsdag 22 juni 2004 15:30 schreef mr_Brown het volgende:
hoe weet je dat je kind homo is
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 22 juni 2004 15:54 schreef Tigress74 het volgende:
[..]
Sorry zie ook net dat de link niet werkt ..
Ik bedoelde dit :
FIHALHOHI RESORT
Hotel/Pension
Malediven, Fihalhohi
[afbeelding]
Ohw en hierdoor moet ik alleen :
v.a. ¤ 1519,-
Mijn vriend is student
Dood vlees zuigt als 1 van de ergste op LIVEquote:Op dinsdag 22 juni 2004 15:02 schreef Zeus-Nexium het volgende:
fakequote:
Ja ,... dat moet wel.. ik heb nog gezocht.. wel cool gemaakt...quote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:07 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
fake
Schwarzenegger ging toch geen films meer maken??quote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:07 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ja ,... dat moet wel.. ik heb nog gezocht.. wel cool gemaakt...
Nee volgens mij ook niet...quote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:08 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Schwarzenegger ging toch geen films meer maken??
Van Belgie naar de Maledivenquote:Op dinsdag 22 juni 2004 15:54 schreef Tigress74 het volgende:
[..]
Sorry zie ook net dat de link niet werkt ..
Ik bedoelde dit :
FIHALHOHI RESORT
Hotel/Pension
Malediven, Fihalhohi
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:11 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Van Belgie naar de Malediven![]()
Oh,..quote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:15 schreef Tigress74 het volgende:
[..]voor mij is dat een logische stap
Bedoel of je nou 400 Euro betaald voor een hut in belgie met een slaapbankm voor een week
of 1500 Euro voor 16 dagen Maladiven....dan vind ik de laatste verhouding een stuk beter !
Plus als het mijn enige vakantie is in 2 jaar dan ga ik echt niet voor die slaapbank
Dan mag je toch nog wel een beetje vakantie hebben of niet ?
Ja nou ik vind een weekje in de Ardennen duur als ik het zo zie..quote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:17 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Oh,..Ik dacht dat je gewoon wilde fietsen en koken enzo... lekker simpel en dichtbij
Maar nu wil je ineens een paar duizend kilometer verder ? Ook leuk... kan je ook fietsen en koken
Maar wel duur hoor
dan ga je naar de malediven.... klaar.....quote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:21 schreef Tigress74 het volgende:
[..]
Ja nou ik vind een weekje in de Ardennen duur als ik het zo zie..
betaal dan 400 euro voor een krot zonder normaal bed.
Dan moet ik nog koken etc en duimen voor mooi weer, want we gaan op de motor.
Hier heb ik ruim 2 weken, witte stranden, bloed mooi weer, een lekker bed, kan duiken, snorkelen en heb er ontbijt bij.
OK het zijn een hoop centen maar in verhouding vind ik het niet echt duur..
En op deze vakantie moet ik 2 jaar teren ...dusssss
hoe heb je dat dan voor elkaar gekregen? je moet ook oppassen voor masten e.d. die krijg je niet uit de grond met een vliegerquote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:22 schreef kepler het volgende:
lekker 2 dagen naar zeeland geweest, mijn moeder zit daar 2 weken in een camper (net een huis).
Alleen een beetje jammer dat mijn nieuwe vlieger nu al kapot is
Op die sites die ik gaf waren de prijzen mooier hoorquote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:21 schreef Tigress74 het volgende:
[..]
Ja nou ik vind een weekje in de Ardennen duur als ik het zo zie..
betaal dan 400 euro voor een krot zonder normaal bed.
Dan moet ik nog koken etc en duimen voor mooi weer, want we gaan op de motor.
Hier heb ik ruim 2 weken, witte stranden, bloed mooi weer, een lekker bed, kan duiken, snorkelen en heb er ontbijt bij.
OK het zijn een hoop centen maar in verhouding vind ik het niet echt duur..
En op deze vakantie moet ik 2 jaar teren ...dusssss
weet ik het, er stond een 3tje ongeveer. Niet eens vlagerig, maar op een of andere manier crasht hij redelijk hard met zijn punt op de grond. Nu is er een zoom gescheurdquote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:23 schreef Magneet het volgende:
[..]
hoe heb je dat dan voor elkaar gekregen? je moet ook oppassen voor masten e.d. die krijg je niet uit de grond met een vlieger
Je trekt het niet hequote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:23 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
dan ga je naar de malediven.... klaar.....boeken dus
discussie afgelopen
quote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:30 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Je trekt het niet he![]()
Bodrumquote:
ja mooi.... ff lekker de turken van dichtbij bekijkenquote:
in Bodrum gijss???quote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:43 schreef Zeus-Nexium het volgende:
WAT!!!! daar was ik vorig jaar!!!!!! heb het daar zo naar me zin gehad.![]()
slurfer en ik en de kuikensquote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:44 schreef Zeus-Nexium het volgende:
wie gaat daar heen?
Neee... ben jij vorig jaar in Bodrum geweestquote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:43 schreef Zeus-Nexium het volgende:
WAT!!!! daar was ik vorig jaar!!!!!! heb het daar zo naar me zin gehad.![]()
ik heb daar zo veel kuikens ontmoet niet normaal meer gewoon. ik heb wel een foto voor je kachel!!quote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:44 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
in Bodrum gijss???wat cooooollllll ik treed gewoon in de voetsporen van Zeus
![]()
![]()
e_thenu@hotmail.comquote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:47 schreef Zeus-Nexium het volgende:
wat is je msn adres?
Mail mij die foto gijs.... ben benieuwd..quote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:47 schreef Zeus-Nexium het volgende:
wat is je msn adres?
Riep iemand?quote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:51 schreef Tigress74 het volgende:
Ik wil een vent met geld !!!!
Hoerrrrrrrrrrquote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:52 schreef mr_Brown het volgende:
naar huis
Zeus..... ik zie ze wel verschijnen![]()
Maak har wat blij met een dooie mus zou ik zeggenquote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:53 schreef gieling het volgende:
[..]
Riep iemand?
quote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:53 schreef gieling het volgende:
[..]
Riep iemand?
Als jij me eerst eens verteld waar dode mussen 1800 euro kosten, misschienquote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:54 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Maak har wat blij met een dooie mus zou ik zeggen.
damn youquote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:55 schreef Tigress74 het volgende:
[..]...ja ik riep wel...maar ik riep om een vent...niet om een jochie
quote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:51 schreef Tigress74 het volgende:
Of als ik een jaar of 70 ben (nee jongens dat ben ik nog NET niet !!)
Leiden? Amsterdam?quote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ben hier in de vakantie, 6 weken lang
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Cool....quote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:52 schreef Zeus-Nexium het volgende:
ik was daar met een maatje van me. We gingen echt iedere dag zwaar stappen. Je hebt daar een moeilijk discoboot. Je gaat daar met een speedboot naartoe. Echt een aanrader!!! We zaten daar ook in een 5 sterren all in hotel. De hele dag niks doen en lekker eten. Als er nog plek is ga ik graag mee. Ik ben van plan om daar in september heen te gaan met wat vrienden.
Den Boschquote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:56 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Leiden? Amsterdam?
uuhm 2100??quote:Op dinsdag 22 juni 2004 18:26 schreef Magneet het volgende:
hoe laat gamen of moet iedereen weer voetbal zien?
Nee, is niet Nice. Ligt wel in de buurt.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 18:30 schreef Magneet het volgende:
nice strol
jij weet heus wel wat ik bedoel flapstrolquote:Op dinsdag 22 juni 2004 18:38 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Nee, is niet Nice. Ligt wel in de buurt.
quote:Op dinsdag 22 juni 2004 17:47 schreef SailingAce het volgende:
Ik ga naar Idols!! Stem hier
sorry jij kunt beter ophouden met zingen en niet proberen het ook maar aan iemand te laten horen wil je die persoon nog als vriend houdenquote:Op dinsdag 22 juni 2004 19:01 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Ik neem nooit de tijd om dat soort dingen te kijken, of iedereen moet laaiend enthousiast zijnquote:Op dinsdag 22 juni 2004 19:01 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Jongens met een konijn zijn gay.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 20:01 schreef davey579 het volgende:
Mijn konijn heet gijsje
quote:Op dinsdag 22 juni 2004 20:06 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Jongens met een konijn zijn gay.
hoe lang istie al zwanger van jouw?quote:Op dinsdag 22 juni 2004 20:01 schreef davey579 het volgende:
Mijn konijn heet gijsje
quote:Op dinsdag 22 juni 2004 20:09 schreef kepler het volgende:
[..]
hoe lang istie al zwanger van jouw?
Ik verwacht dat Zweden gaat winnen,... jammer genoegquote:Op dinsdag 22 juni 2004 20:10 schreef ChOas het volgende:
Vanavond Denemarken-Zweden![]()
Ik heb geen idee, maar ik ga voor Denemarken juichenquote:Op dinsdag 22 juni 2004 20:11 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Ik verwacht dat Zweden gaat winnen,... jammer genoeg
elke keer als ik the Rasmuss zie moet ik aan jouw denkenquote:Op dinsdag 22 juni 2004 20:17 schreef ChOas het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, maar ik ga voor Denemarken juichen
straks weer nu ff nietquote:Op dinsdag 22 juni 2004 20:22 schreef kepler het volgende:
komen jullie nog RS3 spelen?
quote:Op dinsdag 22 juni 2004 20:35 schreef Strolie75 het volgende:
Ik vanavond niet...ben echt gaar.
Ik je uitnodiging via MSNquote:Op dinsdag 22 juni 2004 20:22 schreef kepler het volgende:
komen jullie nog RS3 spelen?
quote:Op dinsdag 22 juni 2004 20:40 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Ik je uitnodiging via MSN
jahquote:Op dinsdag 22 juni 2004 21:07 schreef Soos_Nexium het volgende:
hebben ze ook nootjes?
quote:Op dinsdag 22 juni 2004 21:07 schreef Soos_Nexium het volgende:
hebben ze ook nootjes?
WHAHAHAHAAHAHAquote:Op dinsdag 22 juni 2004 21:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
Komen die 2 homo's vanavond na hun shift online? Dan zorg ik dat ik rond 22u ofzo weer thuis ben namelijk. Wil rouge nog wel ff schieten namelijk
Komt wel goed Gijsquote:Op dinsdag 22 juni 2004 21:54 schreef ChOas het volgende:
quote:Op dinsdag 22 juni 2004 21:57 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Komt wel goed Gijs,... de Denen zullen zo wel terugkomen, maar waar ze in de eerste helft beter waren zijn ze het nu even kwijt in deze fase !
quote:Op dinsdag 22 juni 2004 22:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja, die 2 - 2 komt nog welFuck die "sportieve plicht"
![]()
Tis me een volkje hoorquote:Op dinsdag 22 juni 2004 22:22 schreef Chocobo het volgende:
Die druk van die Denen
Nou heb je in ieder geval toch zeker 3 seconden gesprokenquote:Op woensdag 23 juni 2004 00:33 schreef gieling het volgende:
[..]
éindelijk
whehequote:Op woensdag 23 juni 2004 00:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kut CookiesJe had heel games.fok op zijn kop kunnen zetten
![]()
noh maar 9 wedstrijden, grootste gedeelte hebben we al gehad en het is ook niet meer iedere dagquote:Op woensdag 23 juni 2004 07:28 schreef SailingAce het volgende:
Van mij mag het voetbal wel afgelopen wezen.. nu of in de kwart finales zeker wel.
Vanmiddag storm!!
He zeur toch nietquote:Op woensdag 23 juni 2004 08:18 schreef Magneet het volgende:
[..]
noh maar 9 wedstrijden, grootste gedeelte hebben we al gehad en het is ook niet meer iedere dag
ach morgen kunnen alle oranje spullen weer opgeborgen wordenquote:Op woensdag 23 juni 2004 07:28 schreef SailingAce het volgende:
Van mij mag het voetbal wel afgelopen wezen.. nu of in de kwart finales zeker wel.
Vanmiddag storm!!
hey ik heb tot nu toe bijna iedere wedstrijd gezienquote:Op woensdag 23 juni 2004 08:20 schreef Chocobo het volgende:
[..]
He zeur toch nietjullie hebben afgelopen zondag toch naar de autotjes kunnen kijken
Over 2 weekjes weer een race
Ja ik ben meteen weer afwezig verder hoor.quote:Op woensdag 23 juni 2004 08:28 schreef Magneet het volgende:
mogguh brownie, cho, ace
GIJSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSquote:Op woensdag 23 juni 2004 08:50 schreef Strolie75 het volgende:
mogguh
Gijsssssssssssssssquote:Op woensdag 23 juni 2004 08:52 schreef mr_Brown het volgende:
GIJSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS![]()
Mon amiquote:Op woensdag 23 juni 2004 08:54 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijsssssssssssssss![]()
Alles goed vriend? Is het weer hel?
Neet.quote:Op woensdag 23 juni 2004 08:55 schreef Magneet het volgende:
mogguh strol
Ik ben ook redelijk gaar. Maar ik zit gelukkig op mijn werkplek in Eindhoven dus ik kan lekker rustig aan doen.quote:Op woensdag 23 juni 2004 08:56 schreef mr_Brown het volgende:
Mon ami
Hou op schijt uit......![]()
![]()
Whehehehehehe irritant is dat..... dan ben je daar helemaal geestelijk op voorbereid.....quote:Op woensdag 23 juni 2004 08:58 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik ben ook redelijk gaar. Maar ik zit gelukkig op mijn werkplek in Eindhoven dus ik kan lekker rustig aan doen.Wel een beetje raar gevoel, normaal heb ik na 2 dagen A'dam weekend en nu moet ik nog werken.
quote:Op woensdag 23 juni 2004 09:00 schreef Strolie75 het volgende:
Ik heb trouwens een voorgevoel dat de Leten en de Duitsers vanavond erg veel geluk gaan hebben.
Wat werk betreft moet ik echt regelmaat hebben!quote:Op woensdag 23 juni 2004 09:03 schreef mr_Brown het volgende:
Whehehehehehe irritant is dat..... dan ben je daar helemaal geestelijk op voorbereid.....en dan blijkt dat je nog langer moet
ik heb juist een hekel aan regelmaat, maar met dit werk is het niet andersquote:Op woensdag 23 juni 2004 09:04 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Wat werk betreft moet ik echt regelmaat hebben!![]()
Regelmaat wat locatie en tijden betreft, werk zelf moet afwisselend zijn.quote:Op woensdag 23 juni 2004 09:07 schreef mr_Brown het volgende:
ik heb juist een hekel aan regelmaat, maar met dit werk is het niet anders![]()
Het wisselt bij jou ook dagelijks, ik dacht dat je naar de Malediven ging?quote:Op woensdag 23 juni 2004 09:07 schreef Tigress74 het volgende:
Ik ben een beetje happy...heb mijn vriend zover gekregen dat we als kleine break ff huisje van zijn ouders jatten een paar dagen (vakantiehuisje) en dan samen lekker 8 of 10 dagen naar Egypte gaan
te langquote:Op woensdag 23 juni 2004 09:08 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Regelmaat wat locatie en tijden betreft, werk zelf moet afwisselend zijn.
Hoe lang blijf je eigenlijk nog daar gedetacheerd?
quote:Op woensdag 23 juni 2004 09:08 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Het wisselt bij jou ook dagelijks, ik dacht dat je naar de Malediven ging?
Morgeuh Tiggy
quote:Op woensdag 23 juni 2004 09:10 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
te lang
ben op zoek naar wat anders, wil weg uit de IT, wordt maf van dit werk
quote:Op woensdag 23 juni 2004 09:12 schreef Tigress74 het volgende:
[..]dat valt best mee hoor
zit ook al jaren in de IT
en aan mij merk je toch ook niks
![]()
[inkoppertje]quote:Op woensdag 23 juni 2004 09:15 schreef mr_Brown het volgende:
[..]![]()
![]()
bij mij is het meer van dittum:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hey Sjooquote:Op woensdag 23 juni 2004 09:17 schreef Chocobo het volgende:
Magneet, Strol, Tig en Broooown![]()
Gijsjes![]()