Das dan het enige waar ik het met je eens ben.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 10:26 schreef Hedgehog het volgende:
In de rust van een wedstrijd kijk ik altijd naar de BBC. Daar hebben ze tenminste niet 13 van de 15 minuten reclame, maar praten ze gewoon door. Een echte aanraderom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat zijn toch de ZDF boys met hun oranje microfoons?quote:Op dinsdag 22 juni 2004 10:45 schreef CANARIS het volgende:
aber Hallo Hallo
de beste staat er niet eens bij
ARD met Günther Netzer en Gerhard Delling !!!!!!!!!
Neinquote:Op dinsdag 22 juni 2004 11:11 schreef Eb het volgende:
[..]
Dat zijn toch de ZDF boys met hun oranje microfoons?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nou liever goede inhoud en een saaie presentatie dan een goede presentatie maar geen inhoud.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 11:30 schreef Nyluzzz het volgende:
NOS is qua inhoud wel het beste, de meeste gasten die daar zitten weten waar ze het over hebben maar soms is het een beetje saai. BVD is wat dat betreft weer wat minder saai met Jan Mulder en kornuiten
quote:Op dinsdag 22 juni 2004 12:44 schreef Barca het volgende:
[..]
Nou liever goede inhoud en een saaie presentatie dan een goede presentatie maar geen inhoud.
Dat saaie past prima bij het spel van oranje. Of je moet gatenkaas verdediging (geitenkaas zoals Jopie zegt) al spectaculair vinden. Woensdag zit ik weer klaar met wat fris en een plankie gatenkaas!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop