ja moet hem naar Totalclass brengen in Arnhem, omdat ze in het filiaal in Nijmegen niet bereid zijn een huurauto te bekostigen en in het filiaal in Arnhem wel.... Beide filialen hebben geen vervangend vervoer meer (is al in gebruik)....quote:Op dinsdag 22 juni 2004 10:34 schreef V2i het volgende:
Ik werk bij de Lagelanden en *wij* komen de auto's ophalen voor reparaties! Ik weet niet of het gebruikelijk is bij leasemaatschappijen in het algemeen.
Moest jij je Passat naar een schadehersteller brengen?
Dan zorgt de lease maatschappij toch voor vervangend vervoer?quote:Op dinsdag 22 juni 2004 10:40 schreef Versie1 het volgende:
[..]
ja moet hem naar Totalclass brengen in Arnhem, omdat ze in het filiaal in Nijmegen niet bereid zijn een huurauto te bekostigen en in het filiaal in Arnhem wel.... Beide filialen hebben geen vervangend vervoer meer (is al in gebruik)....
Fijne service
Ja, ik bedoel er mee te zeggen dat ze in Arnhem dus wel bereid zijn kosten te maken om een huurauto aan te schaffen en in nijmegen niet. Bij beide zijn de 'vervangend vervoer' autos in gebruikquote:Op dinsdag 22 juni 2004 11:23 schreef D-FENS het volgende:
[..]
Dan zorgt de lease maatschappij toch voor vervangend vervoer?![]()
mmm ook niet onbelangrijk.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 11:29 schreef t0n het volgende:
als je rijdt zonder achterraam ben je niet verzekerd.
Hoe kom je trouwens aan deze wijsheid?quote:Op dinsdag 22 juni 2004 11:29 schreef t0n het volgende:
Als het zicht niet belemmerd wordt maakt dat geen bal uit.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 11:29 schreef t0n het volgende:
leuk met inparkerenquote:Op dinsdag 22 juni 2004 20:10 schreef ikookhier het volgende:
Mijn auto had geen achter uit meerdat is echt minder
Huh?quote:Op dinsdag 22 juni 2004 11:29 schreef t0n het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |